Πολωνία: Εμβολιασμός με έπαθλο έως 273.000 δολάρια και ένα υβριδικό αυτοκίνητο

Πολωνία: Εμβολιασμός με έπαθλο έως 273.000 δολάρια και ένα υβριδικό αυτοκίνητο Facebook Twitter
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ / EΡΑ
0

Η Πολωνία θα οργανώσει μια λοταρία με έπαθλα έως και 1 εκατομμυρίου ζλότι (273.000 δολάρια), προκειμένου να ενθαρρύνει τους πολίτες να εμβολιαστούν κατά της covid-19, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός που είναι επιφορτισμένος με το πρόγραμμα ανοσοποίησης.

Ο Μίκαλ Ντβόρκζικ δήλωσε πως, αν και το 69% των Πολωνών έχει δηλώσει ότι θέλει να εμβολιαστεί κατά του νέου κορωνοϊού, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να επιβεβαιωθεί πως πράγματι θα το κάνει.

«Διεξάγουμε άλλη μία διαφημιστική εκστρατεία… Έχουμε ανθρώπους του αθλητισμού που εμπλέκονται σε αυτήν, έχουμε ηθοποιούς που εμπλέκονται, influencers που συμμετέχουν», είπε ο Ντβόρκζικ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

«Μαζί με αυτές τις παραδοσιακές μορφές… προσθέτουμε αυτήν την επιπλέον πρόταση».

Η λοταρία θα διεξαχθεί με τη βοήθεια κρατικών επιχειρήσεων και του διαχειριστή της λοταρίας Totalizator Sportowy.

Κάθε 2.000ός άνθρωπος που θα συμμετέχει στη λοταρία θα κερδίζει 500 ζλότι, ενώ δύο συμμετέχοντες θα κερδίσουν ένα εκατομμύριο ζλότι και ένα υβριδικό αυτοκίνητο.

Οι αρχές θα ενθαρρύνουν, επίσης, τους δήμους να διαγωνιστούν για να πετύχουν τα υψηλότερα ποσοστά εμβολιασμών. Οι πρώτοι 500 που θα φθάσουν στο ποσοστό του 75% θα βραβευθούν με 100.000 ζλότι.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM