Με την κοινωνική απόσταση σε πλήρη ισχύ και αρκετό πληθυσμό να αναγκάζεται να καραντίνα λόγω της πανδημίας, λιγότεροι άνθρωποι φαίνεται πως χρησιμοποιούν αποσμητικό.
Λιγότεροι πηγαίνουν στα γραφεία για εργασία και ακόμη λιγότεροι βγαίνουν να διασκεδάσουν καθώς πολλά από τα κέντρα σε αρκετές χώρες παραμένουν κλειστά.
Αυτό έχει οδηγήσει τους ανθρώπους να μην χρειάζεται να χρησιμοποιούν, τουλάχιστον τόσο συχνά, αποσμητικό.
Στον αντίποδα, ακριβώς επειδή οι περισσότεροι μένουν σπίτι, επιλέγουν να περνούν τα βράδια τους χαλαρά με ταινία και παγωτό.
Η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών Unilever δήλωσε την Πέμπτη ότι η ζήτηση για είδη προσωπικής φροντίδας έχει μειωθεί.
Η εταιρεία, η οποία κατέχει εμπορικά σήματα όπως το σαπούνι Dove και το αποσμητικό Axe, δήλωσε ότι τα lockdown οδήγησαν στη μείωση των πωλήσεων.
Ωστόσο, δεν ήταν κακό για τη Unilever καθώς εκτός από αυτά τα προϊόντα διαθέτει και μάρκες παγωτού όπως οι Breyer's, Ben & Jerry's και Magnum και οι πωλήσεις τους σημείωσαν ανοδική πορεία.
Οι πωλήσεις παγωτού που καταναλώθηκαν στο σπίτι αυξήθηκαν κατά 15% το πρώτο εξάμηνο του έτους και οι πωλήσεις είναι ακόμη υψηλότερες στο 26% μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, δήλωσε η Unilever την Πέμπτη.
Η αύξηση των πωλήσεων παγωτού στο σπίτι «αντισταθμίζει σημαντικά» τις απώλειες των πωλήσεων σε δημόσιους χώρους, επισήμανε.
Με πληροφορίες του CNN
σχόλια