Σπάνια έκδοση του Χάρι Πότερ πωλήθηκε πάνω από 12.000 ευρώ - Είχε αγοραστεί 0,35€

Σπάνια έκδοση του Χάρι Πότερ πωλήθηκε πάνω από 12.000 ευρώ - Είχε αγοραστεί 0,35€ Facebook Twitter
Φωτ.: Richard Winterton Auctioneers/Facebook
0

Σπάνια πρώτη έκδοση ενός βιβλίου της σειράς Χάρι Πότερ, που είχε αγοραστεί για μόλις 35 λεπτά του ευρώ, πωλήθηκε για περισσότερα από 12.300€. 

Η έκδοση του «Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος» ήταν μία από τις 500 που είχαν κυκλοφορήσει και αγοράστηκε από συλλέκτη, ο οποίος πέθανε ξαφνικά νωρίτερα φέτος σε ηλικία μόλις 55 ετών.

Ο συλλέκτης είχε μετακομίσει πριν τον θάνατό του και είχε βάλει τα βιβλία του σε «εκατοντάδες κούτες», όπως είπε η αδελφή του, γεγονός που τον οδήγησε στο να πιστέψει ότι ίσως έχει χάσει το βιβλίο. 

Μετά από έρευνα των εργαζομένων του Richard Winterton Auctioneers στα προσωπικά αντικείμενά του, όμως, βρέθηκε και τέθηκε προς δημοπρασία

Το βιβλίο, που εκδόθηκε το 1997, ήταν ένα από τα μόλις 300 που στάλθηκαν σε βιβλιοθήκες. Η οικογένειά του επεσήμανε πως ο αγοραστής γνώριζε ότι είχε στα χέρια του κάτι πολύτιμο.

Ο δημοπράτης Richard Winterton, εξήγησε πως η νικητήρια προσφορά ήρθε από το Λος Άντζελες, όπου θα σταλεί πλέον το πολύτιμο βιβλίο. 

«Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με αυτό το αποτέλεσμα» σημείωσε ο ίδιος. 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM