Ο γίγαντας των fast food αποφάσισε εν μέσω κρίσης να αλλάξει πρόσωπο: προσπαθεί να ενηλικιωθεί.
Με προϋπολογισμό πάνω από ένα δις δολάρια η εταιρία σκοπεύει μέχρι το 2015 να αλλάξει τόσο ώστε οι πελάτες να κάθονται κι άλλο μετά το φαγητό- για να πιουν καφέ.
Προκειμένου να γίνει αλλαγή, εξαφανίζονται οι μεταλλικές καρέκλες, το κόκκινο και το κίτρινο, το fiberglass και στη θέση τους μπαίνουν ξύλινα τραπέζια, άνετες καρέκλες και χρώματα όπως διακριτικό πράσινο και πορτοκαλί.
"Τα McDonald's πρέπει να αλλάζουν σύμφωνα με τους καιρούς" δήλωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρίας "και πρέπει να το κάνουμε πιο γρήγορα από ποτέ".
Η εταιρία σκοπεύει μ'αυτή την κίνηση να αφήσει πίσω της ανταγωνιστές όπως το Burger King και τα Wendy's που δεν έχουν την οικονομική άνεση για τέτοιες αναβαθμίσεις.
Αν η προσπάθεια πετύχει ίσως αυτό να σημαίνει την αλλαγή της προσέγγισης του fast food παγκοσμίως. Τα McDonald's πιστεύουν ότι στην κρίση ο στόχος είναι να προσελκύσουν τον πελάτη που θα πλήρωνε για καλύτερο φαγητό χωρίς να διώξουν τους παραδοσιακούς πελάτες.
σχόλια