Το TikTok ανακηρύχθηκε ως ο «Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας» του φετινού Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης (EBU) έκανε την ανακοίνωση νωρίτερα σήμερα προβάλλοντας την παγκόσμια κοινότητα του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών της υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης στο επίκεντρο της Eurovision 2022.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε το TikTok Επίσημο Συνεργάτη Ψυχαγωγίας του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2022, συνεργαζόμενοι στενά για να δημιουργήσουμε ακόμα πιο αποκλειστικό και ελκυστικό περιεχόμενο», δήλωσε ο Martin Österdahl, εκτελεστικός επόπτης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.
«Η κοινότητα του TikTok αγκάλιασε πραγματικά τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision πέρυσι και τώρα ανυπομονούμε να τους δώσουμε άνευ προηγουμένου πρόσβαση στη μεγαλύτερη εκδήλωση ζωντανής μουσικής στον κόσμο και να εμπνεύσουμε μια ολόκληρη νέα γενιά θαυμαστών».
Ως «Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας» της Eurovision 2022, το TikTok θα γιορτάσει τη μουσική, τους καλλιτέχνες, τις χώρες, την ιστορία και το ίδιο το γεγονός, μέσα από ένα ειδικά φτιαγμένο πρόγραμμα, μουσικές λίστες αναπαραγωγής και περιεχόμενο από τα παρασκήνια.
Τα ημιτελικά σόου της Eurovision και ο Μεγάλος Τελικός θα είναι διαθέσιμα για ροή μέσω του επίσημου λογαριασμού TikTok της Eurovision, σε μια μοναδική μορφή που συνδυάζει την επίσημη μετάδοση με μια παρασκηνιακή προβολή του διαγωνισμού, ενώ θα πραγματοποιούνται οι ζωντανές εμφανίσεις.
Η κοινότητα του TikTok θα έχει επίσης αποκλειστική πρόσβαση στο περιεχόμενο των παρασκηνίων από όλες τις πρώτες πρόβες των συμμετεχόντων καλλιτεχνών.
Επίσης, οι λίστες αναπαραγωγής με τους συμμετέχοντες της εκδήλωσης θα βρίσκονται στις Sound Pages του TikTok, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται τα δικά τους βίντεο, «ζωντανεύοντας τη μουσική του διαγωνισμού με τρόπο που μόνο η κοινότητα του TikTok μπορεί να πραγματοποιήσει», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Ο λογαριασμός TikTok της Eurovision θα διαθέτει επίσης αποκλειστικό καθημερινό περιεχόμενο καθ' όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, συμπεριλαμβανομένου ενός καθημερινού βίντεο με τις καλύτερες στιγμές και από τα παρασκήνια στο Τορίνο.
Το TikTok έχει συγκεντρώσει 3,7 δισεκατομμύρια προβολές σε βίντεο της Eurovision μέχρι σήμερα, με πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο στο hashtag #Eurovision2021 μόνο πέρυσι.
Με πληροφορίες του ΝΜΕ/EBU