Με ποια κριτήρια επιλέγονται τα έργα που παρουσιάζονται στο «ιδιαίτερο» κοινό του Ηρωδείου; Κατά πόσον ο αρχιμουσικός (μαέστρος), οι μουσικοί αλλά κι οι ερμηνευτές επηρεάζονται από τη λεγόμενη ενέργεια της πλατείας, δηλαδή τη συμπεριφορά των θεατών; Ποια στοιχεία στο Ρέκβιεμ του Τζουζέπε Βέρντι το καθιστούν τόσο δημοφιλές;
Πόσο αναγκαίες είναι οι συμπράξεις με κορυφαίους σολίστ για μια ελληνική ορχήστρα; Πώς προετοιμάζεται ο μαέστρος πριν από μία συναυλία λόγιας μουσικής; Άραγε εξακολουθεί να ανακαλύπτει νέα στοιχεία σε έργα τα οποία έχει διευθύνει πολλές φορές στο παρελθόν; Για όλα αυτά και για πολλά ακόμα από τα μυστήρια της μουσικής συνομιλούν η Ματούλα Κουστένη κι ο αρχιμουσικός-καλλιτεχνικός διευθυντής της ΚΟΑ Λουκάς Καρυτινός.
