Night Boutique

Night Boutique Facebook Twitter
0
Παρασκευή βράδυ, 8ηΕλληνική Εβδομάδα Μόδας στην Τεχνόπολη

Αυτό που καταλαβαίνεικανείς πολύ γρήγορα είναι πως κάθεεπίδειξη και κάθε σχεδιαστής έχει καιτον κόσμο του - στυλίστες με σορτσάκιαδερματίνης, λαϊκές τραγουδίστριες καιηλικιωμένες κυρίες που βλέπουν μοντέλαμε λαμέ φουστάνια και λένε ψιθυριστά ημία στην άλλη: «Δεν το ‘χεις κι εσύαυτό;» μέχρι άψογα ντυμένες στυλίστριες(τρομακτικές μες στην τελειότητα τους),παιδιά με καρό παντελόνια και απορημένουςξένους δημοσιογράφους με τα σημειωματάριαστο χέρι. Πριν φύγουμε περνάμε από τηnight boutiqueτων σχεδιαστών - ένα μέρος όπου οισχεδιαστές πουλάνε τα ρούχα τους σεχαμηλές τιμές. Περιεργαζόμαστε έναφανταστικό μπλουζάκι ενθουσιασμένες.«Σας παρακαλώ» μας λέει ο σεκιουριτάς,«μην αγγίζετε τα ρούχα!». Σωστά,υπάρχει πάντα και η τηλεπάθεια.

Σάββατο απόγευμα

Συνωστίζομαι με τονκόσμο που περιμένει για να μπω σε μιαεπίδειξη, όταν μια κυρία γύρω στα 35εξανίσταται: «Ορίστε, περάστε! Σαςδίνω την άδεια να περάσετε μπροστά μου!Τόση ώρα με σπρώχνετε, οπότε ορίστε»μου λέει με την παραιτημένη ανωτερότηταμεγαλόψυχης νεόπλουτης που μόλιςεπέτρεψε στην οικιακή της βοηθό να πάρειάλλο ένα ρεπό. Ούτε καν την έχω αγγίξει,πόσω μάλλον σπρώξει. «Πάτε καλά;»της απαντάω, ενώ αισθάνομαι το κεφάλιμου να καίει απ' την ντροπή. «Είστεαπλώς ανάγωγη» μου απαντάει. Μιλάειμε τόσο στόμφο που δεν ξέρω αν θέλω νατη χαστουκίσω ή να γελάσω.«Νομίζετεότι θα με κάνετε να αισθανθώ άσχημαεπειδή μου μιλάτε στον πληθυντικό;»της απαντάω ηλιθιωδώς. Όταν πια σβήνουντα φώτα, αντί να κοιτάω τα ρούχα, προσπαθώνα διακρίνω το πρόσωπό της στο σκοτάδι,πίσω απ' τα μοντέλα της επίδειξης.

Σάββατο βράδυ,περιμένουμε να αρχίσει η επίδειξη

Γίνεται χαμός, έχεισειρές ορθίων πατικωμένες σαν σαρδέλεςστον τοίχο. Ένας νευρώδης μαυροντυμένοςτύπος πάει να κάτσει στην πρώτη σειρά,αλλά επεμβαίνει η κυρία των δημοσίωνσχέσεων που του λέει πως οι μπροστινέςθέσεις «είναι ειδικές» καιεξορίζεται δίπλα μας, στη δεύτερη σειράόπου χτυπά το πόδι του με νεύρο. Σε λίγοκάθεται ακριβώς μπροστά του μια κυρία.Της χτυπάει τον ώμο και της λέει κοφτά:«Συγγνώμη, εδώ κάθονται μόνοδιευθύντριες περιοδικών. Είστε διευθύντριαπεριοδικού;». «Σκάσε!» του απαντάαυτή και γυρίζει ατάραχη προς τουςπροβολείς σαν μηχανική κούκλα με τηντέλεια κουπ της. Στο δρόμο, καθώς περπατάωστο πεζοδρόμιο της Πειραιώς προς τοBios για τα LifONights, ακόμα βρίζω από μέσαμου την κυρία που με έκανε ρεζίλι στηνουρά. Μετά γελάω δυνατά γιατί σκέφτομαιπως οι επιδείξεις, οι πρεμιέρες και ταπάρτι μου ξυπνάνε σχεδόν πάντα ένανανεξέλεγκτο κομπλεξισμό. Το μόνο παρήγοροπάντως είναι πως δεν είμαι καθόλου μόνη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η όχι τόσο «καθαρή και λαμπερή» Αθήνα του Χάρη Δούκα

Φωτορεπορτάζ / Η όχι τόσο «καθαρή και λαμπερή» Αθήνα του Χάρη Δούκα

Οι εικόνες των ξεχειλισμένων από σκουπίδια κάδων που αντικρίζει κανείς κάνοντας μια βόλτα στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας θυμίζουν τις εποχές που απεργούσαν οι υπάλληλοι καθαριότητας του δήμου. 
ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΑΫΦΑΝΤΗ
Στον Ταύρο η πρώτη πολυκατοικία που παράγει περισσότερη ενέργεια από όση καταναλώνει

Περιβάλλον / Στον Ταύρο η πρώτη πολυκατοικία που παράγει περισσότερη ενέργεια από όση καταναλώνει

Με παρεμβάσεις μόνωσης, αερισμού και φωτοβολταϊκού συστήματος, ένα κτήριο στον Ταύρο θα γίνει το πρώτο στην Ελλάδα που παράγει περισσότερη ενέργεια από όση καταναλώνει
LIFO NEWSROOM
Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Οθόνες / Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Μετρώντας πάνω από έναν αιώνα ζωής, το σινεμά του κέντρου με την προνομιακή τοποθεσία μάς περιμένει ξανά για προβολές σε ένα καταπράσινο σκηνικό, με εντυπωσιακό ήχο, φαγητό και ποτό που ονειρευόμασταν να βρούμε σε ένα κυλικείο.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Παράνομη στάθμευση: Πώς βάζει φρένο στη λειτουργία της πόλης

Ρεπορτάζ / Παράνομη στάθμευση στην Αθήνα: Παρκαδόροι, τουριστικά λεωφορεία και αντικοινωνική συμπεριφορά

Η παράνομη στάθμευση είναι μία από τις βασικές αιτίες πίσω από το κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο της Αθήνας. Μια έρευνα για το χάος που δημιουργεί στους δρόμους της πόλης, για τους ελέγχους και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, γι' αυτά που σχεδιάζονται αλλά και για τους παράγοντες που κάνουν τη λύση της εξίσωσης ακόμη πιο δύσκολη.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ