Athenian designers #6: The KNLs

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
0
 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
"Θέλουμε τα υλικά μας να συνάδουν με την ευρηματικότητα των σχεδίων μας ώστε να μην τα συναντήσουν οι πελάτες μας αλλού"...Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO


Η Αθήνα είναι μια πόλη που σφύζει από ζωή και το ανθρώπινο δυναμικό της έχει να επιδείξει αρκετό ταλέντο σε διάφορους τομείς. Κάθε εβδομάδα παρουσιάζουμε τη δουλειά νέων και ανερχόμενων σχεδιαστών μόδας της πόλης, οι οποίοι -προσαρμοσμένοι πια στην κρίση- συνεχίζουν να παράγουν πολύ αξιόλογο έργο.

Αυτή την εβδομάδα βρεθήκαμε στον Βύρωνα, στο showroom των KNLs, ενός ολοκληρωμένου brand γυναικείων ρούχων και αξεσουάρ. Εκεί βρήκαμε τις δύο αδελφές Μαρία και Δανάη Κανελλοπούλου, τις σχεδιάστριες πίσω από το brand.

Πώς ξεκινήσατε να σχεδιάζετε;

Το νέο fashion brand που δημιουργήσαμε "the KNLs" είναι η φυσική εξέλιξη μιας πολυετούς ενασχόλησης και αγάπης μας για τη μόδα και τη δημιουργία. Είμαστε δυο κορίτσια που μεγαλώσαμε με κοινές προσλαμβάνουσες λόγω της αδελφικής μας σχέσης και είχαμε έντονες επιρροές από πολύ μικρές στο χώρο της μόδας και πιο συγκεκριμένα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, από τη ζωγραφική και το σχέδιο μέχρι το ράψιμο και την κατασκευή κοσμημάτων με διάφορα υλικά. Οπότε όλα έγιναν απλά, εφόσον και οι δύο σχεδιάζαμε πάντα τα δικά μας ρούχα και κοσμήματα για ιδία χρήση.

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
"Είμαστε δυο κορίτσια που μεγαλώσαμε με κοινές προσλαμβάνουσες λόγω της αδελφικής μας σχέσης και είχαμε έντονες επιρροές από πολύ μικρές στο χώρο της μόδας και πιο συγκεκριμένα της καλλιτεχνικής δημιουργίας"...Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO

Που ειδικεύεστε;

Τα "the KNLs" αν δεν τα έχεις δοκιμάσει ακόμα για να εκτιμήσεις τις σωστές εφαρμογές τους, θα τα έχεις δει στις βιτρίνες των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς οι συλλογές αποτελούνται πάντα από εντυπωσιακά κομμάτια που τραβούν τα βλέμματα και ξεχωρίζουν. Οι συλλογές μας είναι total look, limited και γι' αυτό δεν εξειδικευόμαστε σε ένα είδος, απλά δουλεύουμε με υψηλές απαιτήσεις και προσπαθούμε ό,τι δημιουργούμε να έχει υψηλή ποιότητα και κατασκευή.

Ποιο είναι το background σας;  

Η ενασχόλησή μας με τη μόδα απορρέει από διαφορετικό background μεταξύ μας και κατ' επέκταση συμπληρωματικό για την εταιρία μας. Συνδυάσαμε τις σπουδές και την εμπειρία μας επαγγελματικά στο χώρο της μόδας. Η Μαρία έχει μεταπτυχιακό στο e-business management και ήταν πολλά χρόνια buyer και αργότερα διευθύντρια σε γνωστό fashion e-shop, οπότε η επαφή με fashion brands Ελλάδας και εξωτερικού ήταν συνεχής, όπως και με το online marketing. H Δανάη έχει μεταπτυχιακό στην οικονομετρία και τεχνικές γνώσεις στη δημιουργία ενός ρούχου. Η καλλιτεχνική της τάση και το πείσμα της την οδηγούν στην αναζήτηση του άψογου σχεδίου και στην τέλεια εφαρμογή του ρούχου.

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
45 Degrees πουκάμισο-φόρεμα με cut-outs. Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που συναντήσατε επιχειρηματικά;

Το επιχειρείν στην εποχή μας είναι πυρηνική φυσική, καθώς δεν υπάρχουν σταθερές συνθήκες στα ελεύθερα επαγγέλματα και αναγκαζόμαστε να αφιερώνουμε πολύτιμο παραγωγικό χρόνο από την δουλειά μας σε άλλους εξωγενείς τομείς που μας επηρεάζουν ανεξαρτήτως της δικής μας διαχείρισης.

Η οικονομική κρίση έκανε πουθενά καλό;

Το brand μας το χτίσαμε μέσα στην πιο δύσκολη οικονομικά εποχή για την χώρα μας, με πολύ όμως έμφαση στην ποιότητα που πλέον απαιτεί ο πελάτης σε κάθε αγαθό και υπηρεσία.  Κόντρα λοιπόν στις αντίξοες συνθήκες, μέσα στον 1 χρόνο παρουσίας μας στον χώρο της μόδας έχουμε κατορθώσει να εξάγουμε την μάρκα μας με επιτυχία στο εξωτερικό, καθώς η συλλογή μας βρίσκεται σε μια υψηλών προδιαγραφών boutique του Παρισιού και κάνουμε αποστολές μέσω του e-shop μας www.theknls.comσε όλο τον κόσμο. Αυτό που προσπαθούμε είναι τα ρούχα μας να έχουν ευρηματικά σχέδια που δημιουργούμε με την δική μας έμπνευση και το δυναμικό πάντρεμα των τάσεων της μόδας με την διαχρονικότητα των πολυτελών υφασμάτων που χρησιμοποιούμε. Η κρίση ίσως να κάνει τον κόσμο πιο επιλεκτικό και πιο απαιτητικό.

Πως βλέπετε την αθηναϊκή αγορά;  

Τα πράγματα έχουν αλλάξει έντονα τα τελευταία χρόνια λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης που έχει επέλθει. Οι γυναίκες -στις οποίες απευθυνόμαστε κιόλας- είναι πολύ ενημερωμένες για τις τάσεις τις μόδας. Στην Αθήνα αυτό το φαινόμενο ίσως είναι ακόμα πιο έντονο σε σχέση με την επαρχία, αλλά και συγκριτικά με ξένες αγορές η Αθήνα παρουσιάζει μετά από χρόνια ενδιαφέρον ως πηγή μόδας, λόγω των πολλών νέων σχεδιαστών. Βέβαια λόγω της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης η Αθηναϊκή αγορά δεν έχει την ίδια άνεση να ξοδεύει όσο άλλες αγορές σε μεγάλες πόλεις ανά τον κόσμο που έχουν αρχίσει να εκτιμούν την Ελληνική μόδα

Ποια είναι τα αγαπημένα σας κομμάτια;  

Η νέα συλλογή για Φθινόπωρο/ Χειμώνα 2015 έχει πολύ διαφορετικά σχέδια αλλά πάντα στο ύφος μας, σε μινιμαλιστικές γραμμές και εντυπωσιακά υφάσματα. Αγαπημένα μας κομμάτια για την σεζόν είναι όσα έχουν cut-outs!

Τι υλικά προτιμάτε;  

Τα πιο πρωτότυπα! Δε μας αρέσει να δουλεύουμε με basic υφάσματα γι'αυτό επιλέγουμε συχνά το digital printing  στο οποίο δίνουμε την δική μας αποκλειστική ταυτότητα, καθώς τα σχεδιάζουμε εμείς. Θέλουμε υλικά μας να συνάδουν με την ευρηματικότητα των σχεδίων μας ώστε να μην τα συναντήσουν οι πελάτες μας αλλού.

Πού μπορούμε να σας βρούμε;

Στο e-shop μας για να δείτε όλα τα κομμάτια των συλλογών μας, αλλά και στα συνεργαζόμενα καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό που φαίνονται στη σελίδα μας στο facebook. Θα μας βρείτε επίσης σε instagram και pinterest .

 

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
Combo Dress. Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ