Η Ford Mustang Mach-E είναι η Mustang της νέας εποχής
Δοκιμάζουμε την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E Premium RWD ER των 294 ίππων, η οποία προσφέρει αυτονομία έως και 600 χιλιόμετρα.
Η Ford Mustang Mach-E δίνει μία εντελώς διαφορετική οπτική στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Προφανώς δεν είναι η Mustang που έχουμε συνηθίσει στο παρελθόν, ωστόσο παρά και τις δικές μας αρχικές επιφυλάξεις, μάλλον είναι καλύτερη. Εξηγούμαστε.
Αρχικά, η Mustang Mach-E είναι πληθωρική και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Το μακρύ και δυναμικό καπό με τις έντονες ακμές κατά μήκος του και η κλειστή μάσκα, με το εμβληματικό λογότυπο με το θρυλικό άλογο, μαγνητίζουν τα βλέμματα. Μάλιστα, το επαληθεύσαμε στο έπακρο κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, με τα κεφάλια να περιστρέφονται έως και… 360 μοίρες στο πέρασμά της.
Στο σύνολο του το αμάξωμα είναι μυώδες, επιβλητικό και συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τις καμπύλες με τις αιχμηρές γραμμές. Στο πίσω μέρος, τα φανάρια με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία φωτισμού, φωνάζουν από χιλιόμετρα ότι αυτή είναι μία Mustang. Η κυρτή σχεδίαση της οροφής, εντείνει την σύγχρονη εμφάνιση που είχαν ως στόχο οι σχεδιαστές της.
Αντίστοιχα, το εσωτερικό της Mustang Mach-E ξεχωρίζει για τον minimal σχεδιασμό του. Όλα ελέγχονται από την κεντρική και κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής. Η διαγώνιος της αγγίζει τις 15,5 ίντσες, ενώ υπάρχει και μία ακόμα 10,2 ιντσών ως πίνακας οργάνων για τον οδηγό. Επιπλέον, η νέα Mustang Mach-E εξοπλίζεται με την προηγμένη γενιά του SYNC4 και διαθέσιμες περισσότερες από 80 ρυθμίσεις εξατομίκευσης.
Οι επιβάτες της Mach-E απολαμβάνουν εντυπωσιακή άνεση, με το επίπεδο δάπεδο να διευκολύνει την… φιλοξενία ενός ατόμου στη μέση του πίσω καθίσματος. Παράλληλα, για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα 402 λίτρα, καθώς επίσης και επιπλέον 100 λίτρα χώρου κάτω από το εμπρόσθιο καπό για ένα μέρος των αποσκευών σας.
Επιπλέον, εντυπωσιάζει και η απουσία των κλασικών εξωτερικών χειρολαβών. Για να ανοίξουν οι πόρτες, αρκεί να πατήσετε απλά το κουμπί στην κολόνα του αμαξώματος. Επίσης με τη λειτουργία «Phone As A Key», ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το smartphone του για να ξεκλειδώσουν οι πόρτες ή να εκκινήσει τη Mustang Mach-E χωρίς την χρήση κλειδιού ή με το κινητό στην… τσέπη. Ακόμη κι αν το κινητό σας έχει κλείσει από μπαταρία, τότε στη μεσαία κολόνα κάνει την εμφάνισή του ένα αριθμητικό πληκτρολόγιο για να βάλετε το PΙΝ σας.
Παράλληλα, η Mustang Mach-E Premium RWD ER της δοκιμής μας εφοδιάζονταν με έναν ηλεκτροκινητήρα 294 ίππων και με μία μεγάλη μπαταρία 91 kWh, η οποία δίνει αυτονομία κοντά στα 600 χιλιόμετρα.
Επιπλέον, υπάρχουν τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης, τα Whisper, Active και Untamed, τα οποία παραμετροποιούν ανάλογα την απόκριση του κινητήρα, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις της Mustang Mach-E, για το 0-100 χλμ./ώρα αρκούν μόλις 6,2 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα στα 180 χλμ./ώρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, ενώ οι ανοιχτοί αυτοκινητόδρομοι δεν είναι πρόβλημα για τη Mustang Mach-E, με την επιτάχυνση να είναι… ακαριαία. Την ίδια στιγμή μπορείς να κινηθείς εντυπωσιακά και σε δρόμους με στροφές, με την πρόσφυση να γεμίζει με σιγουριά τον οδηγό στο έπακρο.
Τέλος, πέρα από το fun to drive που προσφέρει, η Mustang Mach-E διαθέτει και πλούσιο εξοπλισμό, ακόμη και από την βασική έκδοση Premium RWD ER με την κίνηση στον πίσω άξονα, με τιμή από 67.516 ευρώ (χωρίς την επιδότηση 8.500 ευρώ).
Σε γενικές γραμμές, η Ford Mustang Mach-E τιμά την ιστορία του ονόματός της, με τον δικό της… ηλεκτρικό τρόπο. Προφανώς, σε κάποιους δεν αρέσει ο συνδυασμός Mustang και ηλεκτροκίνηση, αλλά μόλις βρεθείς στη θέση του οδηγού της Mach-E, ξεχνάς τις όποιες επιφυλάξεις πιθανόν να είχες. Kαι στο τέλος της ημέρας, αυτό είναι που έχει σημασία.