Το ηλεκτρικό Honda e:Ny1 μιλάει τη δική του γλώσσα

Το ηλεκτρικό Honda e:Ny1 μιλάει τη δική του γλώσσα

Δοκιμάζουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Honda e:Ny1 των 204 ίππων, το οποίο προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα.

 

Το Honda e:Ny1 αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής φίρμας και σίγουρα δεν κλέβει τις εντυπώσεις μόνο λόγω του «ιδιαίτερου» όνοματός του, αλλά και για τη -βγαλμένη από το μέλλον- εμφάνισή του. Επί της ουσίας, πρόκειται για μία πρόγευση του τι θα επακολουθήσει από την Honda μέχρι το 2030, ενώ δεν μας συστήνεται απλά ως η ηλεκτρική εκδοχή του HR-V.

 

Με μήκος 4,39 μέτρα, το Honda e:Ny1 ακολουθεί το δικό του σχεδιαστικό μονοπάτι, με το μεγάλο λογότυπο «H» να δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας, η οποία να σημειωθεί ότι φιλοξενεί και την θύρα φόρτισης. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η φωτιζόμενη LED μπάρα, η οποία ενώνει τα επίσης LED φωτιστικά σώματα, καθώς και το λογότυπο «Honda» ακριβώς από κάτω.

 

Το ηλεκτρικό Honda e:Ny1 μιλάει τη δική του γλώσσα

 

Παράλληλα, στα ενδότερα του e:Ny1 η εικόνα είναι μοντέρνα, με ισχυρή δόση πολυτέλειας, χάρη στις επενδύσεις συνθετικού δέρματος, που είναι διαθέσιμες στον -πληρέστατο- στάνταρ εξοπλισμό. Προφανώς, ξεχωρίζει η κάθετη οθόνη αφής των 15,1 ιντσών που παρέχει τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας.

 

Την ίδια στιγμή, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών είναι ευανάγνωστος και προσφέρει πληθώρα ενδείξεων στον οδηγό, σχετικές με το όχημα και την οδήγηση. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι αρκετοί κατά μήκος της καμπίνας των επιβατών, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός του e:Ny1 περιλαμβάνει και:

  • Ατμοσφαιρικό φωτισμό
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
  • Honda Sensing

 

Το ηλεκτρικό Honda e:Ny1 μιλάει τη δική του γλώσσα

 

Σχετικά με τους χώρους για τους επιβάτες, είναι μεγάλοι, ενώ για τις αποσκευές τους το Honda e:Ny1 παρέχει 362 λίτρα (1.176 με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων), μία τιμή που απλά ικανοποιεί.

 

Σε ότι αφορά την «καρδιά» του e:Ny1, το ιαπωνικό μοντέλο βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα e:N Architecture F της Honda, με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 ίππων και 310 Nm ροπής, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 χλμ./ώρα.

 

Το ηλεκτρικό Honda e:Ny1 μιλάει τη δική του γλώσσα

 

Μάλιστα, η μέση κατανάλωση υπολογίζεται κοντά στις 18,2 kWh/100 χλμ., επιτρέποντας στη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 68,8 kWh να κινεί το ηλεκτρικό μοντέλο για έως και 412 χιλιόμετρα. Στον αντίποδα, η φόρτιση είμαι μία διαφορετική ιστορία για το e:Ny1. Η μπαταρία φορτίζει με ταχεία φόρτιση DC από το 10% έως το 80% σε 45 λεπτά, ενώ σε οικιακό φορτιστή AC απαιτούνται 6 ώρες.

 

Στον δρόμο, η οδική συμπεριφορά του e:Ny1 είναι εξαιρετική, ακόμη και σε οδικό δίκτυο με στροφές. Το τιμόνι είναι ακριβές, τα φρένα έτοιμα να συνδράμουν όταν και αν χρειαστεί, ενώ η ανάρτηση επιτυγχάνει να βγει νικήτρια στις περισσότερες «μάχες» με τις ιδιομορφίες των οδοστρωμάτων.

 

Το ηλεκτρικό Honda e:Ny1 μιλάει τη δική του γλώσσα

 

Σε γενικές γραμμές, η Honda συνεχίζει στον δικό της δρόμο και το e:Ny1 επαληθεύει ότι μιλάει τη δική του γλώσσα σε όλους τους τομείς, αδιαφορώντας για το τι κάνει ο ανταγωνισμός. Είναι καλαίσθητο εντός και εκτός, ευρύχωρο, σβέλτο και ταυτόχρονα ασφαλές και με υπερπλήρη βασικό εξοπλισμό. Τέλος, είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις: Elegance και Advance, με τιμή από 30.900 ευρώ και 35.900 ευρώ αντίστοιχα, μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon