Oλική αναβάθμιση για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Το best seller της Ford απέκτησε δυναμικότερες γραμμές, μεγαλύτερες οθόνες αφής και αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας, ενώ διατήρησε την γκάμα των ισχυρών και αποδοτικών κινητήρων, που εγγυούνται απολαυστική αίσθηση οδήγησης σε συνδυασμό με χαμηλό κόστος χρήσης.
Aρχές του 2022 αναμένεται στην αγορά το νέο Ford Fiesta, που συνεχίζει τη λογική του προκατόχου του με μία πληθώρα εκδόσεων και επιλογών κινητήρων και αμαξωμάτων, ώστε να καλύπτει σχεδόν κάθε γούστο του καταναλωτικού κοινού.
Το σημερινό μοντέλο όγδοης γενιάς κατασκευάζεται από το 2017 και ο διάδοχός του θα συνεχίσει να πατάει στο ίδιο πάτωμα. Έτσι παραμένουν ίδιες οι εξωτερικές και οι εσωτερικές διαστάσεις, ενώ το ανανεωμένο Fiesta θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, μεταξύ των οποίων και η Active με χαρακτηριστικά Crossover και 19 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Για τους φίλους της σπορ οδήγησης προβλέπεται η έκδοση ST με δυναμικότερη εξωτερική εμφάνιση, σφιχτότερες αναρτήσεις και δυνατότερα μοτέρ, ενώ οι οπαδοί της πολυτέλειας θα επιλέξουν το ανανεωμένο Fiesta Titanium με ζάντες ελαφρού κράματος και αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος.
Να σημειώσουμε ότι το φρεσκαρισμένο Fiesta δεν θα διατίθεται πλέον στη χλιδάτη εκδοχή Vignale, αν και θα προβλέπονται με το ίδιο όνομα χωριστά πακέτα εξοπλισμού πολυτελείας με επιπρόσθετο κόστος.
Οι οπτικές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται κυρίως στη μάσκα, όπου το νέο καπό αυξάνει το ύψος του ρύγχους σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Επίσης προβλέπονται νέοι στάνταρ προβολείς LED και το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται πλέον μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος της.
Στο πίσω μέρος τα φώτα αποκτούν καινούρια μαύρα πλαίσια, ενώ κάθε έκδοση του νέου Fiesta προβάλλει τη διαφορετική του προσωπικότητα με μοναδικά σχέδια στην πρόσοψη και τη μάσκα και ιδιαίτερα εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία.
Στο εσωτερικό έγιναν στοχευμένες αλλαγές, όπως είναι για παράδειγμα οι ραφές των επενδύσεων στο χρώμα του αμαξώματος. Επίσης προβλέπεται μία νέα, ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών με πληροφορίες οδήγησης για ξεκούραστα ταξίδια, ενώ κάνουν ντεμπούτο τα συστήματα Local Hazard Information και Wrong-Way Alert.
To πρώτο επιτρέπει τη διασύνδεση με οχήματα άλλων κατασκευαστών για την ανταλλαγή πληροφοριών στο ταξίδι, ενώ το δεύτερο προειδοποιεί με τη βοήθεια μίας κάμερας και του συστήματος πλοήγησης σε περίπτωση παραβίασης των πινακίδων μονόδρομης εισόδου σε αυτοκινητόδρομο.
Καμία αλλαγή δεν έχουμε στο μέτωπο των κινητήρων, όπου εξακολουθούν να κυριαρχούν οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες ενός λίτρου της επιτυχημένης οικογένειας EcoBoost με 100, 125 και 155 ίππους, με τις δύο τελευταίες εκδοχές να συνδυάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία και ηλεκτρικό κύκλωμα τάσης 48 Volt.
Να σημειώσουμε επίσης, ότι η υβριδική εκδοχή των 125 ίππων μπορεί να παραγγελθεί με αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ η σπορ έκδοση ST θα εφοδιάζεται με κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων και 200 άλογα, αλλά και αυξημένη ροπή 320 Nm.
Ντιζελοκίνητες εκδόσεις δεν προβλέπονται από το 2020 έτσι και αλλιώς για το Fiesta, ενώ από το 2024 το best seller της Ford θα διατίθεται αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό.