Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter
0

Η Dirty Laundry και το Make-A-Wish Ελλάδος ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δώσουν ζωή στις ευχές παιδιών ηλικίας 3-18 ετών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες, δημιουργώντας ένα συλλεκτικό T-shirt γεμάτο ελπίδα και έμπνευση.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Για αυτή την ξεχωριστής σημασίας συνεργασία, η Dirty Laundry κάλεσε ένα παιδί ευχής να σχεδιάσει το δικό του super ήρωα, τον Leo, πάνω σε ένα T-shirt. Το παιδί επισκέφθηκε τα γραφεία της εταιρείας και συνεργάστηκε βήμα-βήμα με την ομάδα σχεδιασμού για να φέρει στη ζωή τον ήρωα που είχε ονειρευτεί. Το σχέδιό του αποτυπώθηκε στο συλλεκτικό T-shirt και θα κυκλοφορεί από τις 15 Νοεμβρίου στην αγορά.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Αυτό το T-shirt δεν είναι απλά ένα ρούχο. Είναι σύμβολο της δύναμης των ευχών και της ελπίδας, που μεταμορφώνει τις ζωές των παιδιών. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν εξ ολοκλήρου στο Make-A-Wish Ελλάδος, ενισχύοντας το σπουδαίο έργο του οργανισμού. Αξιοσημείωτο είναι επίσης να τονιστεί πως όλοι όσοι βοηθήσαν στην παραγωγή του το έκαναν αφιλοκερδώς. Το συλλεκτικό T-shirt θα διατίθεται στα καταστήματα Dirty Laundry και στα πολυκαταστήματα attica,στη λιανική τιμή των 36 ευρώ.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Ο μικρός καλλιτέχνης μοιράστηκε τη χαρά του, λέγοντας: «Τα σχέδιά μου πήραν ζωή… δεν έχω ξανανιώσει έτσι!». Τα συναισθήματα για όλη την ομάδα της Dirty Laundry ήταν επίσης μοναδικά και την  ενέπνευσαν  να συνεχίσει να στηρίζει με κάθε τρόπο τις ευχές παιδιών.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Dirty Laundry επιβεβαιώνει την αφοσίωσή της στην κοινωνική αλληλεγγύη και αποδεικνύει ότι η μόδα μπορεί να μεταφέρει σημαντικά μηνύματα και να φέρνει θετική αλλαγή στον κόσμο με ένα T-shirt τη φορά.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ