ADVERTORIAL

Σήμερα, η απειλή της κλιματικής αλλαγής έχει κάνει την παρουσία της πιο αισθητή από ποτέ. Για να γίνει εξίσου αισθητή και η προσπάθεια διαφύλαξης της βιωσιμότητας του πλανήτη, χρειάζεται όχι μόνο να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας πράξεις οικολογικής συνείδησης, αλλά συλλογικά, να ακολουθήσουμε μία συγκεκριμένη ρότα.

Τέτοιες χαρακτηριστικές δράσεις παρουσιάζει στα επεισόδιά του το πρόγραμμα «Age of Change: The business of survival» του WWF, παραγωγής BBC StoryWorks Commercial Production.

Σε ένα από τα επεισόδιά του με τίτλο «Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία», το οποίο υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Unilever Food Solutions, μαθαίνουμε αρχικά για τρία ελληνικά ξενοδοχεία να εφαρμόζουν με επιτυχία σύγχρονες πρακτικές, μειώνοντας θεαματικά την σπατάλη τροφίμων.

Το «Hotel Kitchen» ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019 με τα ξενοδοχεία Grecotel Cape Sounio, Aquila Rithymna Beach και Marriott Athens.

Συγκεκριμένα, η σπατάλη τροφίμων μειώθηκε έως και 25%, ενώ παράλληλα μειώθηκαν οι δαπάνες, έως και 9% σε ένα από τα συμμετέχοντα ξενοδοχεία. Η επιτυχία τους αυτή οδήγησε στη συμμετοχή 11 ακόμα ξενοδοχείων στο πρόγραμμα, σε Κρήτη, Ρόδο και Κω, για τα έτη 2021-2022. Ένα από αυτά τα ξενοδοχεία είναι το Ikaros Beach Resort & Spa στην Κρήτη, που πρωταγωνιστεί και στο αντίστοιχο επεισόδιο της σειράς.

Τα ξενοδοχεία, με τη συμμετοχή τους σε αυτό το σύγχρονο πρόγραμμα, όχι μόνο προστατεύουν με έναν πρακτικό τρόπο τον πλανήτη, αλλά ακολουθούν τον δρόμο της εξέλιξης και της καινοτομίας, εφαρμόζοντας θετικές αλλαγές στον ξενοδοχειακό κλάδο της χώρας.

Φωτο: Θοδωρής Σακελλαρίου, General Manager της Unilever Food Solutions GR&CY

Ο Θοδωρής Σακελλαρίου, General Manager της Unilever Food Solutions για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Η δέσμευση της Unilever να μειώσει στο μισό όλα τα απόβλητα τροφίμων σε όλες τις δραστηριότητές της αλλά και να βοηθάει τους συνεργάτες της στην αντιμετώπιση της απώλειας τροφίμων στις δικές τους δραστηριότητες αποτελεί οδηγό των ενεργειών μας για ανάληψη δράσης. Δεν θα μπορούσαμε παρά να είμαστε υπερήφανοι για το πρόγραμμα “Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία” του WWF Ελλάς, το οποίο τόσο εμείς όσο και τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή».

Στο πλαίσιο των δράσεων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής και κατ' επέκταση και της επισιτιστικής κρίσης, η Unilever Food Solutions μάς ενημερώνει μέσω της ιστοσελίδας της και για άλλες συναφείς πρακτικές, όπως για το πόσο εφικτή είναι η μηδενική χρήση πλαστικών στην εστίαση, για τη βιώσιμη πλευρά της γαστρονομίας που ξεκινά  από την αξιοποίηση αγροκτημάτων οργανικής καλλιέργειας, αλλά και για την εφαρμογή της no waste φιλοσοφίας, όχι μόνο αξιοποιώντας «το φαγητό που περίσσεψε», άλλα και με την εφαρμογή της κατά την παραγωγή του ίδιου του φαγητού.

Η σειρά «Age of Change: The business of survival» προβάλλεται ήδη από τις 10 Νοεμβρίου 2022, και θα προβάλλεται για τους επόμενους 12 μήνες. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε μέσω του site www.ageofchangeseries.co.uk.

Μάθετε περισσότερα για τις δράσεις της Unilever Food Solutions εδώ.