ADVERTORIAL
Η ENDLESS EC, μια εταιρεία που συνδυάζει την ποιότητα με την κοινωνική ευαισθησία, αποδεικνύει ότι οι μικρές πράξεις μπορούν να φέρουν μεγάλες αλλαγές. Με πυξίδα την αειφορία και την προσφορά, συμμετέχει ενεργά σε δράσεις που κάνουν τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων και στο περιβάλλον.
Ένα λαμπρό παράδειγμα είναι η πρωτοβουλία της κατά της έμφυλης βίας, όπου η Endless EC υποστηρίζει την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για ένα ζήτημα που αφορά όλους αλλά και η δράση Beegin, που συνδέεται με τη βιωσιμότητα και την προστασία των μελισσών, υπογραμμίζοντας την οικολογική της δέσμευση. Και φυσικά, η συμμετοχή της στην Τράπεζα Χρώματος δίνει νέα ζωή σε σχολεία και δημόσιους χώρους, γεμίζοντας τις γειτονιές με χρώμα και θετική ενέργεια.
Γιατί για την Endless EC, η επιτυχία δεν μετριέται μόνο σε αριθμούς, αλλά και στον θετικό αντίκτυπο στις ζωές των ανθρώπων και στο περιβάλλον. Γι' αυτό και δεν μένει στα λόγια – επενδύει στη δράση με κάθε της πρωτοβουλία να αποτελεί απόδειξη ότι η επιχειρηματικότητα μπορεί και πρέπει να υπηρετεί το κοινό καλό, εμπνέοντας μια πιο δίκαιη, πολύχρωμη και αισιόδοξη κοινωνία. Γιατί, όπως φαίνεται, η αλλαγή ξεκινά από τις μικρές στιγμές που κάνουμε κάτι για τον άλλον.
«Αυτά ακόμα ακούγονται... Πώς σου ακούγονται;»
Μερικές πρωτοβουλίες δεν αρκούνται, ωστόσο, μόνο στο να κάνουν μια αλλαγή· φροντίζουν να κρατήσουν ζωντανό το μήνυμα, ώστε να αντηχεί σε όλους, αφού μόνο έτσι, οι μικρές πράξεις δημιουργούν μεγάλα μηνύματα.
Με αφορμή, λοιπόν, την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, η Endless EC αποφάσισε να στείλει ένα ισχυρό κοινωνικό μήνυμα, βάζοντας στο επίκεντρο ένα σημαντικό κοινωνικό θέμα με ευαισθησία και αίσθημα ευθύνης προκειμένου να αναδείξει μια «αόρατη» βία που συχνά περνά απαρατήρητη: τη λεκτική βία.
Η ευρηματική καμπάνια της βασίστηκε στην ιδέα ότι πολλές φράσεις που χρησιμοποιούμε σχεδόν άκριτα καθημερινά κρύβουν και αναπαράγουν στερεότυπα και προκαταλήψεις για τις γυναίκες. «Η θέση της είναι στην κουζίνα», «Άντε πλύνε κάνα πιάτο», «Αυτή θέλει χέρι» είναι μερικές μόνο φράσεις, που στιγματίζουν, πληγώνουν και ενισχύουν στερεοτυπικές αντιλήψεις.
Κι εδώ ακριβώς έρχεται το μήνυμα «Αυτά ακόμα ακούγονται... Πώς σου ακούγονται;» να μας καλέσει να αναλογιστούμε τη δύναμη των λέξεων και να υπογραμμίσει πως οι φράσεις αυτές, βαθιά ριζωμένες στην κοινωνία μας, δεν έχουν καμία θέση στην καθημερινότητά μας, αντιθέτως πρέπει να «ταιριάζουν μόνο σε προϊόντα και όχι σε γυναίκες».
Οι μέλισσες δίνουν ξανά ζωή στη Βόρεια Εύβοια
Ακριβώς όπως οι φωνές ενάντια στην έμφυλη βία μπορούν να δώσουν δύναμη σε ανθρώπους να διεκδικήσουν ξανά τη ζωή τους, έτσι και η φύση βρίσκει τον τρόπο να ξαναγεννηθεί, προσφέροντας ελπίδα σε έναν τόπο που την έχει ανάγκη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Βόρεια Εύβοια, μπορεί να ρημάχτηκε από την καταστροφική πυρκαγιά του 2021, αλλά οι μελισσοκόμοι της περιοχής κατάφεραν να βρουν ωστόσο στήριγμα σε μια πρωτοβουλία που δεν έμεινε στα λόγια- το Beegin, το τέλειο παράδειγμα του πώς η τεχνολογία και η κοινωνική ευθύνη συνδυάζονται για να φέρουν βιώσιμη ανάπτυξη.
Συμπληρώνοντας τρία χρόνια συνεχούς υποστήριξης, το πρόγραμμα συνεχίζει να επενδύει στην αναγέννηση της περιοχής, δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία και φέτος έκανε ένα ακόμα βήμα μπροστά, δωρίζοντας 12 έξυπνες ζυγαριές σε ομάδες μελισσοκόμων. Αυτές οι ζυγαριές είναι πολλά παραπάνω από εργαλεία: είναι πύλες προς μια νέα εποχή Μελισσοκομίας Ακριβείας. Παρέχουν live δεδομένα για τα μελίσσια και το περιβάλλον, μειώνοντας τα κόστη μετακίνησης και βελτιστοποιώντας την ποιότητα του μελιού. Επιπλέον, δημιουργούν ένα δίκτυο data providers, όπου οι μελισσοκόμοι μοιράζονται πληροφορίες για να βελτιώσουν τις πρακτικές τους και να στηρίξουν το οικοσύστημα.
Οι θετικές αλλαγές που φέρνει το Beegin δεν σταματούν εδώ. Με τις νέες ζυγαριές, η περιβαλλοντική βιωσιμότητα περνά σε άλλο επίπεδο. Η μείωση των μετακινήσεων μειώνει το ανθρακικό αποτύπωμα, ενώ οι φιλικές προς τη φύση πρακτικές προωθούν την αναγέννηση της τοπικής χλωρίδας. Παράλληλα, η ακριβής παρακολούθηση της παραγωγής επιτρέπει στους μελισσοκόμους να μειώσουν τα κόστη τους και να αυξήσουν την αποδοτικότητα.
Και τα οφέλη δεν είναι μόνο οικονομικά. Οι μέλισσες, μέσω της επικονίασης, συμβάλλουν στη διατήρηση της βιοποικιλότητας, εξασφαλίζοντας την αναγέννηση του τοπικού οικοσυστήματος. Οι μελισσοκόμοι, με τη δέσμευσή τους στη βιώσιμη ανάπτυξη, στηρίζουν την τοπική οικονομία, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ένα καλύτερο μέλλον για όλη την κοινότητα.
Όταν το χρώμα αλλάζει ζωές
Η ελπίδα, όμως, δεν αναγεννιέται μόνο στη φύση. Με ένα πινέλο και χρώματα, μπορεί να φτάσει στην καρδιά της πόλης και να δώσει φως εκεί που κυριαρχούσε το γκρίζο. Ό,τι συμβαίνει δηλαδή όταν τρεις μεγάλες ελληνικές εταιρείες ενώνουν δυνάμεις για να κάνουν κάτι πραγματικά μαγικό. Γιατί ακριβώς έκανε η 3η δράση της Τράπεζας Χρώματος, αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο πως όταν υπάρχει όραμα και θέληση, υπάρχει και τρόπος να υλοποιηθούν ουσιαστικές αλλαγές.