H NN Hellas βάζει για ακόμα μια χρονιά τα παιδιά σε προτεραιότητα

H NN Hellas βάζει για ακόμα μια χρονιά τα παιδιά σε προτεραιότητα Facebook Twitter
Μέσω πληθώρας σεμιναρίων και workshops, το «Νοιάζομαι για το παιδί μου» εστιάζει στην ψυχική υγεία και τις προκλήσεις που προκύπτουν στην καθημερινή ζωή με τα παιδιά. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ADVERTORIAL

Πως μπορούν οι γονείς να ενδυναμώσουν το παιδί τους ψυχικά; Να το οχυρώσουν απέναντι σε ζητήματα όπως ο σχολικός εκφοβισμός, το διαζύγιο ή ένα πένθος; Και πότε οφείλουν να τους βάζουν όρια;

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που καλείται να απαντήσει το Ινστιτούτο Prolepsis μέσω του προγράμματος «Νοιάζομαι για το παιδί μου», σε συνεργασία με την NN Hellas. Σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, με πρωτόγνωρα ερεθίσματα, το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για να βοηθήσει νέους γονείς και κηδεμόνες στον δύσκολο ρόλο τους. 

Μέσω πληθώρας σεμιναρίων και workshops, το «Νοιάζομαι για το παιδί μου» εστιάζει στην ψυχική υγεία και τις προκλήσεις που προκύπτουν στην καθημερινή ζωή με τα παιδιά. Όλες οι δράσεις του προγράμματος πραγματοποιούνται διαδικτυακά και είναι δωρεάν για το κοινό. Στην ψηφιακή πλατφόρμα προσφέρονται πληροφορίες και δραστηριότητες, ενώ περιλαμβάνονται και προτάσεις παιχνιδιών, ταινιών και βιβλίων που σχετίζονται με τις θεματικές του προγράμματος και την ψυχική υγεία.

Οι θεματικές εμπλουτίζονται διαρκώς από τον Απρίλιο του 2022 που δημιουργήθηκε το πρόγραμμα και αγγίζουν θέματα όπως: ο σχολικός εκφοβισμός, η ψυχική ανθεκτικότητα, τα όρια και πώς αυτά τίθενται αποτελεσματικά, η αυτοεκτίμηση στον κόσμο των Social Media, η διαχείριση του διαζυγίου και του πένθους, ενώ από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να προστεθούν τέσσερις νέες θεματικές: Υγιεινή Διατροφή & Διατροφικές Διαταραχές, Αναπτυξιακές Διαταραχές & Μαθησιακές Δυσκολίες, Διαχείριση Άγχους, Διαχείριση Συναισθημάτων, Συγκρούσεων και Κατανόηση της Εφηβείας.

H NN Hellas βάζει για ακόμα μια χρονιά τα παιδιά σε προτεραιότητα Facebook Twitter
Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα έχει πραγματοποιήσει πάνω από 40 δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης, ενώ μέσα στα δύο αυτά χρόνια έχει βοηθήσει ήδη 9.400 γονείς και κηδεμόνες.

Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα έχει πραγματοποιήσει πάνω από 40 δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης, ενώ μέσα στα δύο αυτά χρόνια έχει βοηθήσει ήδη 9.400 γονείς και κηδεμόνες. Ο στόχος για τη φετινή χρονιά είναι να σταθεί δίπλα σε 5.500 γονείς και κηδεμόνες και να βοηθήσει περίπου 5.500 παιδιά σε όλη τη χώρα.

Η ψηφιακή πλατφόρμα noiazomai.prolepsis.gr έχει εμπλουτιστεί με άρθρα, πληροφορίες και τρόπους αντιμετώπισης για όλες τις θεματικές που αγγίζει το πρόγραμμα, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει δημιουργικούς τρόπους απασχόλησης και διασκέδασης οι οποίοι συμβάλλουν ευεργετικά στην ψυχική υγεία του παιδιού και του εφήβου. 

Με στόχο να είναι πάντοτε δίπλα στους ανθρώπους όταν εκείνοι το έχουν ανάγκη αλλά και με το όραμα μιας μακρόχρονης και υγιούς ζωής για όλους, η NN Hellas, πιστή στις αξίες της «Νοιαζόμαστε, Είμαστε Ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε», δημιούργησε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis ένα πρωτοπόρο αλλά και ουσιαστικό εργαλείο για να βοηθήσει όλους τους γονείς και κηδεμόνες να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της σημερινής εποχής.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ