ADVERTORIAL
Όταν μας διακατέχει αισιοδοξία, καθετί στη ζωή μας είναι πολύ πιο ευχάριστο, ειδικά σε μια περίοδο που η αβεβαιότητα είναι διάχυτη μετά την πανδημία. Από την πλευρά της, η LG Electronics (LG), μέσω της νέας της καμπάνιας με μήνυμα Life’s Good και της ανανεωμένης της ταυτότητας, επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει το brand, προσδοκώντας να μεταδώσει στους πελάτες της, και όχι μόνο, τη δυνατότητα να απολαμβάνουν μια πιο ποιοτική ζωή και πολύτιμες στιγμές μέσω των προϊόντων, των υπηρεσιών και της επικοινωνίας που προσφέρει.
Μαζί με τα παραπάνω, η LG επιδιώκει στη νέα της εποχή να δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς οικειότητας και αλληλεπίδρασης με το κοινό, ανεξαρτήτως γενιάς, παρέχοντας υπηρεσίες που απευθύνονται και σε μικρότερα ηλικιακά άτομα. Όπως επισήμανε ο William Cho, CEO της LG Electronics, «Το να έχουμε μια ισχυρή, συνεπή στρατηγική για το brand, μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε καλύτερα την πολύτιμη προσφορά μας και τη μοναδική μας ταυτότητα, η οποία συνδυάζει αρμονικά την καινοτομία και την οικειότητα».
Ανανεωμένα visuals για να τα βλέπουν όλοι
Μία από τις νέες ενέργειες του επαναλανσαρίσματος της LG Electronics, είναι ότι πέρα από το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της, προσθέτει το πιο δυναμικό, LG Active Red, σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες. Επίσης, το νέο σλόγκαν του brand, το Life's Good, θα αναγράφεται με καινούργια γραμματοσειρά η οποία θα χρησιμοποιείται ευρύτερα ως στοιχείο του brand στις συσκευασίες των προϊόντων, ενώ θα φέρει μαζί έξυπνα σχήματα εμπνευσμένα από προϊόντα της LG.
Πέρα από τα παραπάνω, η LG βρήκε έναν άκρως διαδραστικό τρόπο να μεταφέρει το μήνυμά της.
Από τις 22 Αυγούστου, το μήνυμα Life's Good διαφημίζεται πάνω σε μερικά από τα πλέον εμβληματικά κτίρια στον κόσμο, μέσω ψηφιακών διαφημίσεων (ζωντανή εικόνα και βίντεο) τα οποία μετέδωσαν και τα ανανεωμένα visuals της LG. Μεταξύ αυτών, Burj Khalifa του Ντουμπάι, δηλαδή το ψηλότερο κτίριο στον κόσμο, ο ουρανοξύστης Landmark 81 του Βιετνάμ, οι πιο φωτεινές ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες στην Times Square της Νέας Υόρκης και πολλά ακόμα κτίρια-ορόσημα του κόσμου.
Τα συγκεκριμένα βίντεο, απεικονίζουν ένα χαμογελαστό πρόσωπο που σχηματίζεται από τα γράμματα «L» και «G», επιδεικνύοντας μια σειρά από διαφορετικά συναισθήματα και αποτελεί το «Πρόσωπο του Μέλλοντος». Στο ίδιο βίντεο προβάλλεται η πληθωρικότητα του LG Active Red, η τελευταία προσθήκη στη βασική χρωματική παλέτα της εταιρείας, όπως αναφέραμε παραπάνω.
Νέες σχέσεις
Πέρα από την ανανέωση της visual identity και των σχέσεων της με τους πελάτες, η LG κάνει πράξη την ανάμειξη της με τον κόσμο των social media, προωθώντας την ενασχόληση και ευαισθητοποίηση της μάρκας μέσω των επίσημων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Με νέες λειτουργείες, όπως το «LG Finger Heart Filter» και το «Life's Good Sticker Package», που είναι προσαρμοσμένες για πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok, βρίσκουν έναν εύκολο τρόπο να επικοινωνήσουν με τις νεότερες γενιές, όπως είναι η Gen Z.
Ως αποτέλεσμα της νέας αυτής στρατηγικής, η οποία επιχειρεί τη σύνδεση των πελατών με νέους και συναρπαστικούς τρόπους, η LG έχει ξεκινήσει συνεργασίες με influencers που θα φέρουν το brand ακόμα πιο κοντά στο νεανικό κοινό, όπως για παράδειγμα ο Αυστραλός εθνικός κολυμβητής και τραγουδοποιός Cody Simpson ή το μοντέλο Jenny Park από τη Νιγηρία και την Κορέα.
Με το επαναλανσάρισμα της ταυτότητας, το πιο νεανικό design και τον διαδραστικό τρόπο με τον οποίο επελέγη να μεταδώσει το αίσθημα αισιοδοξίας, η LG Electronics κάνει σαφές ότι θέλει να εξελίσσεται συνεχώς και να καθιερωθεί, στη συνείδηση του κόσμου ως κάτι το εμβληματικό. Άλλωστε δεν είναι μυστικό ότι όραμά της είναι να μετατραπεί σε μια «smart company λύσεων» που να μπορεί να αλληλεπιδρά ευκολότερα με τους πελάτες ανεξαρτήτως ηλικίας.