Η Coca-Cola έχει φανταστεί «Έναν Κόσμο χωρίς Απορρίματα»

Η ανακύκλωση στην καθημερινότητά μας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Υπάρχουν φορές που μπορεί να απολαμβάνουμε το αγαπημένο μας αναψυκτικό και την ίδια ώρα να προχωράμε κάποιες καθημερινές υποχρεώσεις, όπως να πληρώσουμε on line έναν λογαριασμό, να απαντήσουμε σε ένα επαγγελματικό τηλεφώνημα κλπ. Τι μπορεί να συμβεί σε αυτή την περίπτωση; Μπορεί να ξεχάσουμε πού τοποθετήσαμε το καπάκι του μπουκαλιού ή να βρούμε αργότερα πεσμένο στο έδαφος. Είναι κάτι μικρό και χωρίς σημασία. Δεν έγινε και κάτι. Σωστά; Κι όμως, κάτι τόσο μικρό μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση των πλαστικών απορριμμάτων και να μην επιτρέψει να φτάσουν στην ανακύκλωση όλες οι συσκευασίες που χρησιμοποιούμε.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα, με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» έχει δημιουργήσει νέες συσκευασίες αναψυκτικών με μη αποσπώμενα καπάκια, με στόχο να συμβάλει στη σωστή ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας.

Στις νέες συσκευασίες, 256 εκατομμύρια καπάκια παραμένουν προσαρτημένα στο δαχτυλίδι ασφαλείας του μπουκαλιού, χαρίζουν το τέλειο άνοιγμα και μας βοηθούν να ανακυκλώνουμε τη συσκευασία μαζί με το καπάκι της. Με τον τρόπο αυτό η ανακύκλωση της νέας συσκευασίας γίνεται πιο εύκολη, καθώς δεν χρειάζεται πλέον να αναζητάμε τους ειδικούς κάδους για να απορρίψουμε ξεχωριστά το καπάκι.

Η Coca-Cola έχει φανταστεί «Έναν Κόσμο χωρίς Απορρίματα» Facebook Twitter

Με τις νέες συσκευασίες έχουμε επίσης μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και μπορούμε να απολαμβάνουμε το αναψυκτικό μας χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούμε μήπως χάσουμε το καπάκι ή μήπως πέσει κάτω και λερώσει. Ταυτόχρονα συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος μειώνοντας πλαστικά απορρίμματα και αυξάνοντας τα ποσοστά συσκευασιών που καταλήγουν στην ανακύκλωση.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) για να βοηθήσει τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν και να ανακυκλώσουν σωστά τη νέα συσκευασία δημιούργησε παράλληλα την καμπάνια με τίτλο «Για Πάντα Μαζί», που παρουσιάζει τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθούμε για να ανακυκλώσουμε σωστά όλα τα μέρη του μπουκαλιού.

Το λανσάρισμα των νέων συσκευασιών εντάσσεται σε ένα σύνολο ενεργειών που υλοποιεί η Coca-Cola στον τομέα της ανακύκλωσης. Για παράδειγμα, από το 2018 η εταιρεία έχει δημιουργήσει την κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Future για να μπορούν όλοι να εντοπίζουν εύκολα τον πλησιέστερο κάδο ανακύκλωσης και να απορρίψουν τις συσκευασίες τους, και έως σήμερα έχουν συλλεχθεί περισσότεροι από 2.000 τόνοι απορριμμάτων χάρη στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επίσης, το 2022 η εταιρεία κατήργησε τη χρήση της πλαστικής μεμβράνης στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου των προϊόντων της, υιοθετώντας την πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι.

Η ανακύκλωση λοιπόν μπορεί εύκολα να αποτελέσει μια καθημερινή συνήθεια για όλους.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ