Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το να επενδύει κανείς σε ένα καλύτερο μέλλον σημαίνει να επενδύει στα παιδιά. Να εξασφαλίζει ότι η σημερινή νέα γενιά έχει όλα όσα χρειάζεται, από τις παροχές υγείας ως την εκπαίδευση και ένα υγιές οικογενειακό περιβάλλον, ώστε να εξελιχθεί στους ολοκληρωμένους ενήλικες του μέλλοντος.

Για ορισμένα παιδιά, το οικογενειακό περιβάλλον μπορεί να χρειαστεί να μεταβληθεί -έστω και προσωρινά. Να φύγουν από μια συνθήκη κακοποίησης ή παραμέλησης και να βρουν μια άλλη οικογένεια που θα τα αγκαλιάσει με φροντίδα και αγάπη.

Με βαθιά κατανόηση αυτής της ανάγκης, η Flora Food Greece εγκαινίασε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Μεγάλη Αγκαλιά», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με στόχο τη στήριξη των ανάδοχων οικογενειών και των παιδιών που φιλοξενούνται σε αυτές, τα οποία διατηρούν όμως παράλληλα επικοινωνία με την βιολογική τους οικογένεια.

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter

Τι περιλαμβάνει αυτή η στήριξη;

Ο βασικός στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει μέρος των καθημερινών διατροφικών αναγκών σε αυτές τις οικογένειες, για έναν ολόκληρο χρόνο. Με έναν συνολικό προϋπολογισμό περίπου 130.000 ευρώ, λοιπόν, η Flora Food Greece θα προσφέρει προϊόντα της σε περισσότερες από 500 οικογένειες.

Αποδεικνύοντας ότι δεν πρόκειται απλώς για μια δράση εταιρικής υπευθυνότητας, αλλά μια ουσιαστική δέσμευση ώστε κανένα παιδί να μην στερηθεί βασικά είδη διατροφής του, η δράση της «Μεγάλης Αγκαλιάς» έχει ήδη προχωρήσει σημαντικά, με τη συμβολή του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Ε.Κ.Κ.Α.).

Συγκεκριμένα, έχει ήδη ολοκληρωθεί σε πανελλαδικό επίπεδο, η κατανομή, αποστολή και παραλαβή των κουπονιών από τους κοινωνικούς λειτουργούς των φορέων εποπτείας για το σύνολο των αναδόχων οικογενειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter

Μια δράση εταιρικής ευθύνης με προοπτικές

Τόσο οι κοινωνικοί λειτουργοί όσο και οι ανάδοχες οικογένειες που συμμετέχουν μέχρι στιγμής στη «Μεγάλη Αγκαλιά» έχουν «αγκαλιάσει» το πρόγραμμα με ενθουσιασμό, τονίζοντας το γεγονός ότι η δράση του βλέπει «πέρα από τα Ιδρύματα» και δίνει έμφαση στην ουσία, βάζοντας στο επίκεντρο τα παιδιά και τις ανάγκες τους. «Είναι η πρώτη φορά που στηρίζονται οι ανάδοχες οικογένειες και όχι ένα ίδρυμα!», σχολίασε χαρακτηριστικά ανάδοχος γονέας.

Το έργο των ανάδοχων οικογενειών δεν είναι πάντα εύκολο, ούτε απλό, αλλά είναι σπουδαίο, και ενισχύοντας και βοηθώντας εκείνες, η Flora Food Greece επιβραβεύει ουσιαστικά την προσφορά αγάπης και φροντίδας σε παιδιά.

«Για εμάς στο Ε.Κ.Κ.Α., το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, που εργάζεται για την Παιδική Προστασία, αυτή η επιβράβευση ήταν ένα μεγάλο βήμα για να δούμε όλοι καθαρά αυτό που οφείλουμε στα παιδιά μας: Οικογενειακή Αποκατάσταση. Γιατί κάθε παιδί αξίζει εξατομικευμένη φροντίδα, από σταθερούς φροντιστές, που δεσμεύονται για να διαβιεί όπως του αξίζει. Γιατί κάθε παιδί αξίζει μία αγκαλιά, έναν γονιό, μία οικογένεια» δήλωσε η Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ε.Κ.Κ.Α., κα. Βάννα Μαρκετάκη.

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter

Έτσι, η «Μεγάλη Αγκαλιά», αποτελεί την πρώτη συνέργεια ιδιωτικού και δημόσιου τομέα σε αυτό το πλαίσιο και σίγουρα ανοίγει νέους δρόμους και προοπτικές, τόσο για τα προγράμματα εταιρικής ευθύνης όσο και για τις πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και συμπερίληψης.

Με πυξίδα την ενσυναίσθηση και την προσφορά, η «Μεγάλη Αγκαλιά» κάνει πράξη την αντίληψη ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να μένει «πίσω» και δείχνει ότι ένα μέλλον όπου όλα τα παιδιά θα λαμβάνουν την εξατομικευμένη φροντίδα, αγάπη και προσοχή που δικαιούνται, είναι δυνατό αν κινητοποιηθούμε με αντίστοιχες πρωτοβουλίες στο παρόν.

Οι ανάδοχες οικογένειες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μπορούν να επικοινωνήσουν με τον αρμόδιο φορέα αναδοχής (Ε.Κ.Κ.Α.) για να ενημερωθούν σχετικά με τη διαδικασία παραλαβής των προϊόντων.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ