Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το γραφείο του Ορφέα είναι το παλιό του διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας. Ένας χαμηλός πρώτος όροφος που βλέπει σε κάτι ψηλές, γκρίζες πολυκατοικίες χωρίς μπαλκόνια. Το δικό του συμπαθέστατο, στενό μπαλκόνι ευτυχώς υπάρχει -αν και μικρό- γεμάτο φυτά που είτε έχουν θεριέψει είτε βρίσκονται σε αποσύνθεση. Πριν την τέχνη της γραφιστικής, είχε προηγηθεί το γεωπονικό, αλλά η αγάπη του για τις λεβάντες, τα βότανα και τους φίκους έχει ξεχαστεί τους τελευταίους μήνες πίσω από επεξεργασμένα λογότυπα και οθόνες υπολογιστών. Πρώτος χρόνος για το γραφείο και οι καθιερωμένες αυγουστιάτικες διακοπές αναβάλλονται. Ανάμεσα στις γραμμές που σχεδιάζονται, μια αχτίδα ήλιου διαπερνά την οθόνη θυμίζοντας την ανοιχτή κουρτίνα. Ο Ορφέας ρίχνει μια ματιά από το παράθυρο και με άκρως αντανακλαστική ταχύτητα αρπάζει κλειδιά και πορτοφόλι. Προορισμός Lidl.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Είναι το μόνο σούπερ μάρκετ που φτάνει εύκολα με τη μηχανή του εντός του Νέου Κόσμου και το προτιμά για τα budget-friendly βιολογικά -βρώμη, ταχίνι, μέλι και φρέσκα φρούτα- που βάζει ανελλιπώς κάθε πρωί στο σμούθι του, αλλά και για τα energy drinks που είναι απαραίτητα για να βγει η απογευματινή «βάρδια». Βάρδιες δηλαδή δεν υπάρχουν, τα ωράρια όμως έχουν καταργηθεί συνειδητά, το ψυγείο ανοίγει και κλείνει πολλές φορές μέσα στην ημέρα και όλο και κάποιο σνακ περιφέρεται στις επιφάνειες των γραφείων. Μικρή ομάδα, μεγάλα σνακ για έξτρα αντοχή και δημιουργικότητα.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Σε αυτήν τη μη προγραμματισμένη επίσκεψη, η λέξη-κλειδί είναι τα Parkside. Ο Ορφέας, λόγω της αγάπης του για καθετί που φτιάχνεται με τα χέρια, γεμίζει τα lunch breaks του με DIY βιντεάκια περί κηπουρικής, αλλά και διαφόρων κατασκευών. Ο περιορισμένος ελεύθερος χρόνος του δεν τον έχει φέρει ποτέ σε πραγματικό τετ-α-τετ με τα επαναφορτιζόμενα δραπανοκατσάβιδα και τα τριβεία των Lidl. Και μάλλον ήρθε η ώρα. Αναζωογόνηση φυτών, μπαλκονιού και ηθικού. Αυτόματο πότισμα, νέες πολύχρωμες φυτεύσεις με χρώματα και αρώματα καλοκαιριού, αυτοσχέδια τραπεζάκια και κρεμαστά μπαρ πρόκειται να κάνουν το απαραίτητο «rebranding» που χρειάζεται το μπαλκόνι, αλλά και τα απογεύματα της μικρής δημιουργικής ομάδας.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Με την άφιξη του Ορφέα που αναλαμβάνει περιχαρής τα φυτά, οι υπόλοιποι ξεκινούν τις κατασκευές εκμεταλλευόμενοι κάτι ξύλινες τάβλες που έχουν περισσέψει από την ανακαίνιση του χώρου, ανοίγοντας ταυτόχρονα και καμιά μπύρα από το ψυγείο για τη δροσιά. Οι γραφιστικές εργασίες σταματούν για μερικές ώρες και τα πληκτρολόγια ξεκουράζονται. Αργά το απόγευμα, ο ήλιος έχει πέσει, οι κατασκευές και η φροντίδα των φυτών έχουν φτάσει σε ένα καλό επίπεδο. Τα αδιάβροχα πουφ απλώνονται κάτω και τα κρεμαστά, αυτοσχέδια ξύλινα μπαρ γεμίζουν με μπουκάλια από κάθε λογής ποτά και κοκτέιλ που μπερδεύονται σε μια συμφωνία εξωτικών -παρότι αστικών- vibes. Ο Ορφέας συνομιλεί για λίγο με τα φυτά του, λύνοντας μερικές ανοιχτές υποθέσεις παραμέλησης που έχει μαζί τους, καλωσορίζοντας τα σε μια νέα εποχή. Τα παγωτά βγαίνουν από την κατάψυξη, ενώ οι πίτσες ψήνονται σε λίγα λεπτά από το μικρό φουρνάκι του γραφείου. Ευτυχώς τα Lidl είναι το πιο κοντινό και εύκολα προσβάσιμο μέρος για τους μη υποφερτούς, αυγουστιάτικους βαθμούς κελσίου, με τις πιο λογικές τιμές για το πορτοφόλι του νεοσύστατου γραφείου και τις νέες, al-fresco καταστάσεις. Εκεί τα βρίσκουν όλα για το απαραίτητο refill που θα χρειαστεί το ψυγείο.

Το πιο πετυχημένο «rebranding» του αστικού καλοκαιριού Facebook Twitter

Η μέρα τελειώνει με ένα hack παραγωγικότητας που σίγουρα ο Ορφέας δεν είχε βρει έως τώρα σε blogs, podcasts και οδηγούς για νέες επιχειρήσεις. Το concept του «έξυπνου», μοντέρνου γραφείου προαπαιτεί τις ώρες εργασίας να συνθέτουν μια πολύπλευρη, αισθητηριακή εμπειρία που κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται, πέρα από δημιουργικοί, και πραγματικά καλά. Ακόμη κι αν αυτό ξεκινά από μια καινούργια, χειροποίητη ζαρντινιέρα, συνεχίζεται με ένα κοκτέιλ από μοσχομυριστά λάιμ τη στιγμή που σκάει μια ακόμη ειδοποίηση στο email και τελειώνει αργά το βράδυ με πίτσες, μπύρες και παγωτά στο πιο δροσερό αστικό μπαλκόνι. Σε ένα αληθινό meeting με την ομάδα. Σε ένα αλλιώτικο καλοκαίρι στην πόλη. Και γιατί όχι;

Good Living
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ