Smile Βόσμανδρος Δ. Α.Ε: Μια ελληνική πρωτοπόρος εταιρεία με απώτερο σκοπό το χαμόγελό μας

Smile Βόσμανδρος Δ. Α.Ε: Μια ελληνική πρωτοπόρος εταιρεία με απώτερο σκοπό το χαμόγελό μας

Ο Μάνος Βόσμανδρος, Marketing & Sales Director, μιλά για τις καινοτομίες της εταιρείας, που ιδρύθηκε 34 χρόνια πριν και συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά.

ADVERTORIAL

Η Smile, μια βιομηχανία παραγωγής καλλυντικών, βιοκτόνων και εντομοαπωθητικών, ιδρύθηκε το 1989 με στόχο να παρέχει προϊόντα υψηλής ποιότητας, εναρμονιζόμενα πλήρως με τις παγκόσμιες εξελίξεις και ανταποκρινόμενα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της σύγχρονης εποχής. 

 

Με έδρα παραγωγής στη Θεσσαλονίκη κι έντονα εξαγωγικό χαρακτήρα και προσανατολισμό, αναπτύσσει προϊόντα για τις μεγαλύτερες εταιρίες της Ελλάδας και του εξωτερικού, εξάγοντας σε περισσότερες από 70 χώρες με τον κύκλο εργασιών της να προέρχεται με ποσοστό παραπάνω του 60% από χώρες της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.

 

Μάνος Βόσμανδρος
Μάνος Βόσμανδρος, Marketing & Sales Director της Smile

«Είναι μεγάλη πρόκληση να γίνεσαι μέρος ενός εξαιρετικά ανταγωνιστικού περιβάλλοντος- η εξέλιξη γίνεται μέρος της καθημερινότητάς σου», λέει ο Μάνος Βόσμανδρος, Marketing & Sales Director της Smile και μιλά για την "βιομηχανία της ομορφιάς", τις καινοτομίες της εταιρείας, που συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά 34 χρόνια μετά την ίδρυσή της αλλά και τι κρύβεται πίσω από την ονομασία Smile. 

 

«Πολλές φορές πίσω από τα ονόματα "κρύβεται" ένα τυχαίο γεγονός. Στην περίπτωση της Smile, η ετυμολογία κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Το όνομα επιλέχθηκε γιατί είναι η λέξη που περιγράφει έναν από τους βασικούς στόχους της εταιρείας, ο οποίος είναι να χαμογελάει ο καταναλωτής που χρησιμοποιεί τα προϊόντα μας. Οι έντονοι ρυθμοί  της καθημερινότητας και ο σύγχρονος τρόπος ζωής μάς οδηγούν ορισμένες φορές στο να αμελούμε τα σημαντικότερα πράγματα, όπως είναι το να προσέχουμε τον εαυτό μας. Η Smile προσφέρει προϊόντα άριστης ποιότητας και αποτελεσματικότητας με σκοπό την φροντίδα του καταναλωτή και απώτερο σκοπό το χαμόγελό του», σημειώνει.

 

Τι είναι αυτό, όμως, που χρειάζεται μια εταιρεία προκειμένου να πρωταγωνιστεί σε έναν διαρκώς ανταγωνιστικό τομέα όπως αυτός της ομορφιάς; Πρόκειται για συνισταμένη πολλών παραγόντων, λέει ο Μάνος Βόσμανδρος, που τονίζει ωστόσο πως υπάρχει ένα πολύ συγκεκριμένο χαρακτηριστικό για να μην βρίσκεσαι απλά στο προσκήνιο και να γίνεις πρωταγωνιστής. 

 

«Η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και η αποτελεσματική διαφοροποίηση στον τομέα της ομορφιάς αποτελεί δύσκολο ζήτημα. Η σταθερά υψηλή ποιότητα, η συνεχής επαφή με την αγορά, το επιστημονικό προσωπικό και η ενδελεχής έρευνα από το τμήμα του Research & Development παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάδειξη μίας εταιρείας στο κλάδο των καλλυντικών», εξηγεί.

 

Kαι συνεχίζει: «Όλα αυτά συνθέτουν έναν αλληλένδετο κύκλο. Ξεκινώντας από την παραγωγή, το επιστημονικό προσωπικό απαιτείται να έχει εμπειρία και άριστη γνώση του αντικειμένου ώστε να παράγει προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας. Στην συνέχεια, η επαφή του πελάτη με το προϊόν ανατροφοδοτεί το r&d, με σκοπό να εξελίξει τα υπάρχοντα προϊόντα ή να προχωρήσει στην δημιουργία νέων μέσα από συνεχής έρευνα και ελέγχους. Ωστόσο για να καταφέρει μία εταιρεία όχι απλώς να βρίσκεται στο προσκήνιο αλλά να πρωταγωνιστεί σε αυτό στον τομέα της ομορφιάς, χρειάζεται να έχει ένα επιπλέον χαρακτηριστικό- την συνέπεια στον παραπάνω κύκλο».

 

Επειδή, ωστόσο, εξίσου σημαντικό ορόσημο αλλά και πρόκληση αποτελεί πλέον και η βιωσιμότητα, συνιστώντας αναπόσπαστο μέρος του DNA ολοένα και περισσότερων εταιρειών, η Smile έχει φροντίσει να κατακτήσει και τον κόσμο του sustainability, υιοθετώντας στρατηγικές βιωσιμότητας τόσο στην ίδια την εταιρεία όσο και στα προϊόντα που παράγει κι ενσωματώνοντας διαρκώς νέες τεχνολογίες και πρακτικές που στοχεύουν στην αειφόρο ανάπτυξη. 

 

Smile: Προϊόντα άριστης ποιότητας που από το 1989 έχουν απώτερο σκοπό το χαμόγελό μας

 

«Η ανακύκλωση, η εξοικονόμηση ενέργειας και γενικότερα η "πράσινη" μετάβαση είναι κομμάτι της εταιρείας. Η Smile έχει επενδύσει στις πιο σύγχρονες μεθόδους παραγωγής, με σκοπό το zero waste management και στόχο μία πράσινη, εξωστρεφή βιομηχανία. Μία από τις ενέργειες που προστέθηκαν στην sustainable κατεύθυνση της εταιρείας είναι η ψηφιοποίηση όλων των αρχείων της», αναφέρει ο Μάνος Βόσμανδρος, ενώ όσον αφορά τα προϊόντα, χρησιμοποιούνται πάντα πρώτες ύλες φιλικές προς το περιβάλλον ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο η περιβαλλοντική επιβάρυνση και να αυξάνεται στο μέγιστο ο κύκλο εργασιών ανακύκλωσης των προϊόντων.

 

«Επιπλέον συνιστούμε στους πελάτες μας να χρησιμοποιήσουν συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά παρουσιάζοντάς τους με λεπτομέρεια το θετικό αντίκτυπο μίας τέτοιας επιλογής», σημειώνει.

 

Σε κάθε περίπτωση, εκτός από την μεγάλη και σοβαρή πρόκληση του sustainability, εξίσου challenging είναι να υπηρετήσεις τα νέα trends που αναδύονται κάθε χρόνο και επηρεάζουν θετικά την καθημερινότητά μας, ειδικά στον κλάδο της ομορφιάς και της περιποίησης, που δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Με βάση συζητήσεις και σχόλια από πελάτες, ο Μάνος Βόσμανδρος λέει πως παρατηρεί μια στροφή προς τις μικρές ρουτίνες καλλωπισμού και τoυ well being γενικότερα. 

 

«Η πιο κυρίαρχη τάση για εμένα, που ήρθε για να μείνει στο χώρο της ομορφιάς, είναι τα rituals. Καθαριστικά προσώπου με φόρμουλες ενυδάτωσης, κρέμες ματιών με vegan προσανατολισμό, serum για τα φρύδια, scrub σώματος για την απομάκρυνση τοξινών δημιουργούν ένα "τελετουργικό" φροντίδας της επιδερμίδας που μας επιτρέπει να δωρίσουμε στον εαυτό μας στιγμές ευεξίας και χαλάρωσης. Όταν κάνεις μια περιποίηση μπροστά στον καθρέφτη σου, είναι σαν μια μικρή συνεδρία με τον εαυτό σου, μια αφιέρωση χρόνου σε εσένα. Γι’ αυτό είμαι σίγουρος πως η μόδα των rituals δεν είναι trend, είναι ανάγκη που δημιουργήθηκε μέσα στο περιβάλλον της σύγχρονης εποχής και των γρήγορων ρυθμών της», αναφέρει.

 

Ο βασικός λόγος, ωστόσο, που η Smile θεωρείται Full Service Beauty Partner είναι επειδή παράγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για τους πελάτες της. «Τα προϊόντα αυτά δεν βασίζονται σε μία συγκεκριμένη φόρμουλα. Η εκάστοτε φόρμουλα δημιουργείται και τελειοποιείται για κάθε πελάτη ξεχωριστά αναλόγως με τις ανάγκες του. Πιο συγκεκριμένα, η φόρμουλα, η σύσταση του προϊόντος ετικέτα, η συσκευασία είναι tailor made», προσθέτει.

 

Smile: Προϊόντα άριστης ποιότητας που από το 1989 έχουν απώτερο σκοπό το χαμόγελό μας

 

Όπως εξηγεί ο Μάνος Βόσμανδρος, η τήρηση της ποιότητας στην παραγωγή των προϊόντων εξασφαλίζεται από το επιστημονικό προσωπικό που ερευνά, δημιουργεί, βελτιώνει και εξελίσσει φόρμουλες. Η εργοστασιακή μονάδα διεθνών προδιαγραφών με τεχνολογία αιχμής συμμορφώνεται πλήρως με όλα τα πρότυπα GMP, IFS HPC και ISO 22716 και πληρεί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας ενώ στο υπερσύγχρονο εργαστηριακό κέντρο της εταιρείας, οι χημικοί διεξάγουν έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων.

 

«Η ομάδα των επαγγελματιών της εταιρείας που διακρίνεται για την τεχνογνωσία της, προσφέρει συμβουλές περί των νομικών καθεστώτων που ισχύουν σε ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές. Όλη η διαδικασία της δημιουργίας ενός προϊόντος από την αρχή έως το τέλος του είναι αποκλειστικά δική μας ευθύνη. Ο πελάτης μοιράζεται μαζί μας την ιδέα του κι εμείς με την σειρά μας της δίνουμε μορφή», σημειώνει.

 

Όσο για τα μελλοντικά σχέδια της Smile Βόσμανδρος Δ. Α.Ε., αυτά είναι να συνεχίσει να κρατείται σε επαφή με τους στόχους της ώστε οι ενέργειές της να προλαβαίνουν τα γεγονότα. Κάτι που φιλοδοξεί να επιτύχει μέσα από ενέργειες όπως παρουσία και ανάπτυξη πελατολογίου στην αγορά των ΗΠΑ, αύξηση του αριθμού γραμμών παραγωγής αλλά και αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων παραγωγής, φιλικότερων προς το περιβάλλον. «Αυτό πρέπει να είναι κατά την γνώμη μου το κύριο μέλημα κάθε επιχείρησης που επιθυμεί να αποτελεί ένα μοντέλο υπεύθυνης και αποδοτικής εταιρείας. Στα 34 χρόνια λειτουργίας της, η Smile έχει τιμηθεί σε πολλούς διεθνείς διαγωνισμούς. Είναι μία επιχείρηση που λειτουργεί με ξεκάθαρο όραμα και σκοπό γι’ αυτόν το λόγο εμπνέει εμπιστοσύνη και διακρίνεται», λέει ο Μάνος Βόσμανδρος. 

 

Η εταιρεία έχει θέσει επίσης στο επίκεντρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της την ενδυνάμωση και τη στήριξη των γυναικών της Smile και των γυναικών της κοινωνίας. Γι’ αυτό στόχος της είναι να επεκτείνει την κοινωνική πρωτοβουλία «A Smile For Every Woman», μια ολιστική CSR στρατηγική που ξεκίνησε το 2023 και αποβλέπει ακριβώς σε αυτό που περιγράφει και το όνομά της – ένα χαμόγελο για κάθε γυναίκα

 

Οι προσωπικοί στόχοι του Μάνου Βόσμανδρου δεν διαφέρουν πολύ από εκείνους της εταιρείας. Με σπουδές στο BA Advertising University of Central Lancashire & MA Graphic Branding & Identity γνωρίζει άλλωστε πολύ καλά την χρησιμότητα της εφαρμογής σύγχρονων εργαλείων, όπως digital marketing & branding στο γενικότερο marketing της Smile, τα οποία θέλει να επεκτείνει ακόμη περισσότερο. 

 

«Σχετικά με τον δικό μου ρόλο, θα ήθελα να στοχεύσω στην ανάπτυξη της δυνατής ομάδας που έχουμε ήδη δημιουργήσει και την πρόσκληση νέων συνεργατών με στόχο την επίτευξη του οράματος της εταιρείας. Πιστεύω πως τα καλά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις, προέρχονται από το μόχθο και την αφοσίωση της ομάδας στο στόχο της. Η συνεργασία και η ενότητα των μελών της ομάδας, είναι απαραίτητα συστατικά για την επιτυχία μίας εταιρείας που δραστηριοποιείται σε ένα τόσο απαιτητικό κλάδο ,όπως αυτόν της Βιομηχανίας καλλυντικών. Είμαι πολύ περήφανος που συνεργάζομαι με μία ομάδα που έχει όραμα. Πιστεύω πολύ στην δυναμική της και θέλω να την επεκτείνω, προσελκύοντας κι άλλους επαγγελματίες που καταλαβαίνουν το όραμά μας και επιθυμούν να διοχετεύσουν στο όραμα αυτό, το πάθος και την δημιουργικότητά τους», καταλήγει.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon