Έρχεται η συλλογή Innovation Circular Design Story της H&M
Φτιαγμένη από μία πληθώρα ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων καινοτόμων υλικών και δίνοντας τη μέγιστη προσοχή στην προσαρμοστικότητα και τη χρήση.
Η πρωτοποριακή νέα συλλογή της H&M, Innovation Circular Design Story, είναι ένας ύμνος στην αειφορία και τη χαρά, που μας καλεί να αγκαλιάσουμε με τόλμη το μέλλον. Φτιαγμένη από μία πληθώρα ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων καινοτόμων υλικών και δίνοντας τη μέγιστη προσοχή στην προσαρμοστικότητα και τη χρήση, η συλλογή τονίζει τη δέσμευση της H&M για ένα πιο κυκλικό μοντέλο παραγωγής. Για να γιορτάσει αυτή τη νέα συλλογή, η H&M συνεργάστηκε μεταξύ άλλων με τη Normani, την Gigi Hadid και την Kaia Gerber, για να μοιραστεί τον ενθουσιασμό και την προσμονή που δημιουργούν η προετοιμασία για το πάρτι και η διαδικασία του ντυσίματος.
Η Innovation Circular Design Story είναι η νέα προσθήκη στη σειρά των Innovation Stories της H&M, μια νέα πρωτοβουλία αειφορίας που εστιάζει στον πρωτοποριακό σχεδιασμό και τα καινοτόμα υλικά. Η συλλογή προορίζεται για όσους αγαπούν να πειραματίζονται και να εκφράζονται. Αυτή η χαρούμενη νοοτροπία αντικατοπτρίζεται και στην καμπάνια που γυρίστηκε από τον πρωτοπόρο φωτογράφο Rafael Pavarotti και τιτλοφορείται «Λίγο πριν ξεκινήσει το πάρτι». Η καμπάνια αποτυπώνει το αίσθημα της προετοιμασίας, την αισιοδοξία και την μοναδικότητα όσων αγαπούν τη μόδα, και τους αρέσει να λάμπουν, να διαλέγουν το look τους ποζάροντας μπροστά στον καθρέφτη και χορεύοντας με μία αίσθηση ελευθερίας. Η συλλογή δημιουργήθηκε από την ομάδα σχεδιασμού της H&M μαζί με τον στυλίστα Ib Kamara, ο οποίος συνέβαλε ως Creative Advisor και διαμόρφωσε το στυλ της καμπάνιας. Τόσο ο Kamara όσο και ο Pavarotti έλαβαν δημιουργική δράση για να ζωντανέψουν το δυναμικό, πολύχρωμο όραμά τους. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη online στο hm.com στις 9 Δεκεμβρίου αλλά και στο flagship κατάστημα της H&M στην Ερμού 54, Αθήνα.
«Είμαι περήφανος που συνεργάστηκα με την H&M σε μια συλλογή που είναι τόσο προσανατολισμένη στην κυκλικότητα και τη θετική αλλαγή, ενώ παράλληλα αγκαλιάζει το στυλ, τα έντονα χρώματα, την εξαιρετική εφαρμογή. Είναι μια πραγματικά πολύπλευρη, πλούσια συλλογή και δημιουργεί ένα ιδιαίτερο συναίσθημα για εμένα, τον ενθουσιασμό και την προσμονή του να ετοιμαστείς, να επιλέξεις ένα look και να νιώσεις σταρ». - Ib Kamara, Stylist και Creative Advisor.
Οι αναρτήσεις στο Instagram από τη Normani, την Gigi και την Kaia μεταξύ άλλων, προσφέρουν μια μοναδική γεύση της συλλογής. Ακολουθήστε τες στο Instagram για να δείτε την καθεμία να δημιουργεί τη δική της μοναδική εμφάνιση από τη συλλογή, είτε πρόκειται για το ροζ φόρεμα με τις παγέτες, φτιαγμένο από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, είτε για πρωτοποριακή ραπτική, φτιαγμένη από ίνες από απορρίμματα υφασμάτων.
«Η μόδα έχει τη δύναμη να μεταμορφώνει, να ζωντανεύει, να ενδυναμώνει. Αυτή η συλλογή είναι ένας φόρος τιμής σε αυτό και στην ιδιαίτερη προσμονή που νιώθεις όταν ετοιμάζεσαι να βγεις έξω, λίγο πριν το πάρτι, διαμορφώνοντας το look σου, έτοιμη να περάσεις τη νύχτα με φίλους, γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό.» - Ella Soccorsi, Concept Designer της H&M
Η συλλογή έχει σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο που ονομάζεται «Circulator», το οποίο επιτρέπει στην ομάδα σχεδιασμού της H&M να εξετάσει όλα τα στάδια κατά τη διαδικασία δημιουργίας του ρούχου, από την αναμενόμενη διάρκεια ζωής έως τα υλικά και τις στρατηγικές σχεδιασμού. Το «Circulator» αναπτύσσεται από τον Όμιλο H&M προκειμένου να υποστηρίξει την εταιρεία στις προσπάθειές της να γίνει πιο κυκλική και να επιτύχει τον στόχο της να γίνει climate positive έως το 2040. Στόχος είναι μέχρι το 2025 όλα τα προϊόντα της H&M να σχεδιάζονται αξιοποιώντας αυτό το εργαλείο.