Η HOKA παρουσιάζει το επόμενο κεφάλαιο της καμπάνιας Fly Human Fly για το φθινόπωρο
H ταινία γιορτάζει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του brand και εμπνέει όσους απολαμβάνουν να κινούνται να πιστέψουν ότι «We Are All Born To Fly».
ADVERTORIAL
Η ΗΟΚΑ, το καινοτόμο brand road, trail & hiking παπουτσιών με την ταινία «Bird’s Eye» λανσάρει τη συνέχεια της «Fly Human Fly» καμπάνιας, «Inspiring all movers to fly».
Βασισμένη στην ιστορία του brand, η ταινία γιορτάζει τον «joyful performance» χαρακτήρα της HOKA και την ίδια στιγμή εμπνέει όσους απολαμβάνουν να κινούνται να πιστέψουν ότι «We Are All Born To Fly».
Η νέα ταινία της HOKA «Bird’s Eye» αντλεί έμπνευση από τις ρίζες του brand, τις Γαλλικές Άλπεις. Με εντυπωσιακές αεροφωτογραφίες η ταινία ακολουθεί ένα πουλί που κατά τη διάρκεια της επικής πτήσης του, από τα βουνά μέχρι τους δρόμους, συναντάει διαφορετικούς εν κινήσει ανθρώπους: road, trail runners αλλά και καθημερινούς joggers.
Η ιστορία της joyful πτήσης είναι μια απόδειξη δύναμης που πηγάζει από την running κοινότητα και την ανθρώπινη κίνηση. Πετάμε ακόμα πιο ψηλά, τρέχουμε πιο γρήγορα και πηγαίνουμε ακόμα πιο πέρα όταν το κάνουμε όλοι μαζί. Μέσα από αυτήν την εξερεύνηση, το κοινό ανακαλύπτει ότι οι runners αισθάνονται τον ίδιο ενθουσιασμό και ελευθερία όπως όταν πετάς, επιβεβαιώνοντας έτσι το μότο της HOKA: «We Are All Born To Fly».
Μέσα από κάθε καμπάνια #FlyHumanFly, όπως και στην ταινία 'Bird’s Eye,' η HOKA στοχεύει να ενισχύσει την αυθεντικότητά της ως ένα μοντέρνο performance brand, χτίζοντας συνεχώς μια δυνατή σχέση με την κοινότητα των movers. Το #FlyHumanFly θα συνεχίσει να λειτουργεί ως πρόσκληση για όλους όσους αγαπούν να κινούνται με σκοπό να βρουν το δρόμο τους προς την αφετηρία και να βιώσουν τη χαρά της κίνησης και φυσικής άσκησης. Ένας νέος κόσμος κίνησης είναι εδώ. Ακολουθείστε τη @ΗΟΚΑ για να τον ανακαλύψετε.
#FlyHumanFly
Κεντρική διάθεση:
HYPERSPORTS
Αριστοτέλους 19-21, Μεταμόρφωση
ΙG page: @hypersportsgr