Η νέα καμπάνια Tommy Jeans μας συστήνει τα νέα ονόματα στη μουσική!
Για την Άνοιξη 2019, η καμπάνια TOMMY JEANS μάς προτείνει όχι μονάχα τις νέες τάσεις της μόδας αλλά και της μουσικής!
Για την Άνοιξη 2019, η καμπάνια TOMMY JEANS μάς προτείνει όχι μονάχα τις νέες τάσεις της μόδας αλλά και της μουσικής! Αντί για μοντέλα, η Tommy Hilfiger επιστράτευσε μία ομάδα από πρωτοεμφανιζόμενους δημιουργούς, όπως η τραγουδίστρια-στιχουργός Lolo Zouaï, η τραγουδίστρια-στιχουργός και καλλιτέχνης Kilo Kish, ο rapper Saba, και τα μοντέλα Sofia Mechetner και Hunter Chung.
Η καμπάνια γυρίστηκε από την Clara Balzary στους δρόμους της Νέας Υόρκης, και γιορτάζει τη μουσική και το στυλ με ένα αδιάκριτο πνεύμα. Η διάθεση είναι μοντέρνα και φρέσκια, με την εκλεκτή ομάδα των 5 να φορούν street-inspired looks στην πόλη όπου γεννήθηκε το brand TOMMY HILFIGER και όπου οι μουσικοί χτίζουν το μέλλον τους. Η mobile- first καμπάνια περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεντεύξεις με την κοινότητα των ambassadors, που δείχνει ο καθένας πως χάραξαν το δικό τους μονοπάτι μέσα στη μουσική βιομηχανία, οδηγημένοι από μια αδιάκοπη επιθυμία να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.
Η συλλογή TOMMY JEANS για την Άνοιξη 2019 γιορτάζει την πλούσια denim κληρονομιά του brand, αναβιώνοντας τα κλασικά Αμερικανικά στιλ με ένα τολμηρό ύφος. Αγαπημένες σιλουέτες όπως το μοντέρνο tapered παντελόνι και το mom jean έχουν επανασχεδιαστεί σε ανακυκλωμένο βαμβάκι για πλύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον, με λιγότερο νερό, λιγότερα χημικά και λιγότερη ενέργεια, ενώ παράλληλα έχουν second life τελειώματα.
Τα στιλ έχουν εκμοντερνιστεί με το iconic λογότυπο TOMMY HILFIGER flag σε απρόσμενα σημεία, ενώ αναδεικνύουν τα βιώσιμα στοιχεία της συλλογής με το πράσινο TOMMY JEANS patch. Oversized Oxford πουκάμισα, T-shirts με ρίγες, λιλά και ανοιχτό μπλε χρώματα, δίνουν ένα φρέσκο και νεανικό twist.
Η συλλογή TOMMY JEANS είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα TOMMY HILFIGER καταστήματα, στο κατάστημα TOMMY JEANS στο The Mall Athens και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης. (tommy.com)