Πώς ένα σχέδιο του Soteur έγινε t-shirt;
Μέσα από την καμπάνια «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo που έδωσε την ευκαιρία σε δύο ακόμα καλλιτέχνες να δημιουργήσουν βιώσιμα, για καλό σκοπό.
ADVERTORIAL
Πρόσφατα είδα έναν πολύ καλό μου φίλο που είχα να δω καιρό και με το που τον συνάντησα, το t-shirt του μου τράβηξε αμέσως την προσοχή. Ήταν ένα μαύρο μπλουζάκι με πολύχρωμα σχέδια και έσπευσα να τον ρωτήσω από που το πήρε.
Μου εξήγησε πως πρόκειται για ένα σχέδιο του γνωστού εικαστικού Soteur, street art έργα του οποίου σίγουρα έχετε πετύχει σε βόλτες σας στην πόλη. Όχι, ο φίλος μου δεν έκανε απλά στάμπα κάποιο σχέδιο του Soteur, αλλά, το συγκεκριμένο t-shirt αποτελεί μέρος μιας πολύ ιδιαίτερης συλλογής.
Πρόκειται για την καμπάνια «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo, η οποία, σκοπό έχει να μας κάνει να σκεφτόμαστε διαφορετικά.
Οι καιροί μας απαιτούν να επαναπροσδιορίζουμε συνεχώς όσα θεωρούμε δεδομένα και να σπάμε τα στερεότυπα ώστε να γινόμαστε εμείς αλλά και όλα όσα μας περιβάλλουν καλύτερα.
Βλέπουμε όλο και συχνότερα ο χώρος της μόδας να ευαισθητοποιείται και να στρέφεται προς τη βιωσιμότητα, ώστε να συνεχίσει να δημιουργεί με σεβασμό στον πλανήτη. Σε αυτό το πνεύμα, η καμπάνια «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo θέλησε να κάνει ένα βήμα παραπέρα στηρίζοντας και έμπρακτα τη φιλοσοφία της, δημιουργώντας μια sustainable fashion συλλογή.
Κι όχι μόνο αυτό, αλλά κάλεσε 3 καλλιτέχνες από διαφορετικά πεδία να ενώσουν τις δυνάμεις τους για το merch αυτής της συλλογής.
Πέρα από τον Soteur, η καμπάνια κάλεσε επίσης τη Βασιλική Ρούσσου που συνδυάζει αναπάντεχα χρώματα και υφάσματα μέσα από το fashion brand MARIVEE, αλλά και τον φωτογράφο Νίκο Ζήκο, που μέσα από τον φακό του προσπαθεί να αναδείξει ανθρώπινες ιστορίες.
Οι 3 αυτοί καλλιτέχνες ένωσαν τις δυνάμεις τους και έτσι δημιουργήθηκε μία fashion συλλογή στην οποία κανείς θα βρει t-shirts, καπέλα και πετσέτες που σέβονται το περιβάλλον, χωρίς να χάνουν το στυλ τους.
Τέλος, η ενέργεια αυτή επέλεξε να συγκεντρώσει τα έσοδα από τις πωλήσεις της, να τα διπλασιάσει και να τα προσφέρει στη Fabric Republic, που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης ρουχισμού. Δηλαδή, βάζει κι αυτή το λιθαράκι της στην ιδέα του sustainability, συλλέγει πλεονάζοντα ρούχα κι ύστερα τα ανακυκλώνει ή τα διανείμει ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν.
Με την καμπάνια «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo βρήκατε έναν ακόμα μοδάτο τρόπο ώστε να πάτε κόντρα στα στερεότυπα της μόδας και να κάνετε καλό στο περιβάλλον.
Βρίσκετε ολόκληρη τη συλλογή εδώ.