Vans Upland:

Το παπούτσι που

έγινε συνώνυμο

της street κουλτούρας

από τα 00s μέxρι σήμερα

Chunky, με το χαρακτηριστικό V logo, το σχέδιο του 1999 κυκλοφόρησε ξανά με νέο, απόλυτα σύγχρονο χαρακτήρα.

Powered by

Τι σημαίνει να είσαι «Always out there»; Σημαίνει να είσαι πάντα εκεί που κάτι συμβαίνει, εκεί όπου οι παρέες και οι κοινότητες της πόλης γράφουν τη δική τους ιστορία.

Σημαίνει να δένεις τα κορδόνια σου και να είσαι έτοιμος για διαδρομές και περιπέτειες, να μην φοβάσαι να είσαι ο εαυτός σου, να τολμάς να δοκιμάσεις, να αποτύχεις και να δοκιμάζεις ξανά και ξανά.

Τι κάνει ένα παπούτσι ξεχωριστό; Σίγουρα η άνεση που προσφέρει, η καλή εφαρμογή το cool σχέδιό του που δίνει στιλ στο ντύσιμο.

Αλλά και όσα σου επιτρέπει να ζήσεις, όταν είναι ελαφρύ και ανθεκτικό, σύμμαχός σου στις βόλτες της πόλης και στα σπορ. Και όταν μιλάμε για τη Vans, κάθε παπούτσι είναι ξεχωριστό γιατί έχει πίσω του μια ιστορία.

Αυτή είναι η φιλοσοφία της Vans, του brand που αγκαλιάζει όσο κανένα τη street κουλτούρα, τα action sports και τις κοινότητες που ζωντανεύουν την πόλη μένοντας διαρκώς σε κίνηση -να δημιουργεί παπούτσια που γίνονται σύμβολα μιας εποχής.

Φέτος το καλοκαίρι, από την ηλιόλουστη Costa Mesa της Καλιφόρνιας, η Vans λάνσαρε τη νέα της καμπάνια «Always Out There», φέρνοντας τρία iconic μοντέλα των 00s στο σήμερα, μέσα από νέο σχεδιασμό και προσθήκες που τα ανανεώνουν.

Βασικό μοντέλο της καμπάνιας, είναι το Upland. Chunky, με ανθεκτική σόλα και το χαρακτηριστικό «V» το συγκεκριμένο μοντέλο σχεδιάστηκε για πρώτη φορά το 1999, δίνοντας «φτερά» στα πόδια της skateboarding κοινότητας των 00s.

Τώρα, το ιστορικό αυτό μοντέλο βγαίνει από το αρχείο της Vans και επανασυστήνεται με νέο σχεδιασμό. Το πάνω μέρος του ντύνεται με δέρμα, το V logo ανανεώνεται, συνδυάζοντας τη ρετρό αισθητική με το σύγχρονο street style. Τρία διαφορετικά colourways -λευκό με πράσινο, πορτοκαλί και μαύρο, αλλά και ένα επιβλητικό total black κυκλοφόρησαν το καλοκαίρι και «βγήκαν» αμέσως στους δρόμους της πόλης για να δοκιμαστούν από τους skaters.

Γιατί, πιστή στη σχέση της με τις παγκόσμιες skateboarding κοινότητες, η Vans συνεργάστηκε με skate ομάδες από τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο, για να δώσουν μια φρέσκια και σύγχρονη προοπτική στο "Off The Wall" και να δείξουν ότι το Upland, και τα άλλα μοντέλα ήρθαν με φόρα από τα 00s και έγιναν αμέσως ξανά επίκαιρα.

Η Beatrice Domond και η παρέα της από το Lower East Side της Νέας Υόρκης, η Helena Long και η ομάδα που εκπροσωπεί το θρυλικό skate shop του Λονδίνου, Brixton’s Baddest, αλλά και ο Rio Morishige με το team Tightbooth από το Τόκιο, που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια «Always Out There» δεν είναι απλώς οι skaters της νέας γενιάς, αλλά η ζωντανή απόδειξη ότι η κουλτούρα αυτού του σπορ συνεχίζει να εμπνέει και να φέρνει κοντά τους νέους ανθρώπους.

Το Upland, με τον νέο σχεδιασμό του και την 00s αύρα του, φέρνει λοιπόν μαζί του μια ολόκληρη ιστορία -αυτή την ιστορία που μένει απαράλλαχτη και στο DNA της Vans: ότι δένοντας τα κορδόνια στα καινούργια σου παπούτσια και βγαίνοντας να βρεις τους φίλους σου, νιώθεις για λίγο ότι η πόλη σου ανήκει. Και είσαι έτοιμος να γράψεις την δική σου ιστορία.

 

Οι συλλογές της Vans είναι διαθέσιμες στα επίσημα καταστήματα της Vans, στο The Mall Athens, Golden Hall, Metro Mall, Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, Nicosia Mall και My Mall στην Κύπρο, στο corner του Attica City Link καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon