Αποκάλυψη για την κορυφαία γενιά στην ιστορία του SEAT Leon
Η ισπανική φίρμα παρουσίασε στο εργοστάσιο του Martorell το νέο Leon, μια επένδυση η οποία ξεπερνάει το 1,1 δισ. ευρώ.
Το Leon αποτελούσε πάντα την αιχμή του δόρατος στη γκάμα της SEAT, όπως αποδεικνύεται και από τις από 2,2 εκατομμύρια και πλέον πωλήσεις που σημείωσαν οι τρεις προηγούμενες γενιές του.
Πλέον, στην τέταρτη γενιά, το Leon φιλοδοξεί να συνεχίσει τα επιτεύγματα των προκατόχων του και να παραμείνει ξεχωριστό σε τομείς όπως η συνδεσιμότητα, η αποδοτικότητα, η οδική συμπεριφορά, καθώς και η ασφάλεια.
Σχεδιαστικά, είναι φανερή η διαφοροποίηση του με το παρελθόν, καθώς διαθέτει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση, ενώ βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα MQB Evo. Παράλληλα, το νέο SEAT Leon διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, με τις διαστάσεις του (μήκος 4.368 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ.) να αποτελούν βασικό προσόν σε ότι αφορά στην ευελιξία του, παρά την αύξηση τους σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Το SEAT Leon στην τέταρτη γενιά του φιλοδοξεί να συνεχίσει τα επιτεύγματα των προκατόχων του και να παραμείνει ξεχωριστό σε όλους τους τομείς.
Η ίδια σύγχρονη εικόνα επικρατεί και στο εσωτερικό της τέταρτης γενιάς του Leon, με την εργονομία και την πρακτικότητα να βρίσκονται σε εξαιρετικά επίπεδα. Την παράσταση κλέβει το SEAT Digital Cockpit με την οθόνη του συστήματος infotainment των 10 ιντσών, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και αναγνώριση μέσω χειρονομιών, καθώς και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε επίπεδο συνδεσιμότητας.
Την ίδια στιγμή οι επιβάτες θα απολαύσουν την διαχρονική άνεση που προσφέρει το Leon, ενώ αντίστοιχα το ίδιο συμβαίνει και με τις αποσκευές τους, χάρη στον αποθηκευτικό χώρο των 380 λίτρων (ή 617 λίτρων στην έκδοση Sportstourer).
Σε ό,τι αφορά στην «καρδιά» του νέου SEAT Leon συναντάμε εκδόσεις βενζίνης (TSI), diesel (TDI), συμπιεσμένου φυσικού αερίου (TGI), mild-hybrid (eTSI) και plug-in hybrid (eHybrid), ανάλογα με τις επιθυμίες του εκάστοτε υποψήφιου αγοραστή.
Στους κινητήρες βενζίνης «κυριαρχεί» ο 1.0 TSI με απόδοση 90 και 110 ίππων, στη συνέχεια ακολουθεί ο 1.5 TSI των 130 και 150 ίππων και στην κορυφή βρίσκεται ο 2.0 TSI των 190 ίππων. Στους diesel η μοναδική επιλογή είναι ο 2.0 TDI με απόδοση 115 και 150 ίππους, ενώ στην έκδοση φυσικού αερίου ο 1.5 TGI με ισχύ 130 ίππων.
Οι εκδόσεις mild hybrid με το ηλεκτρικό σύστημα (48V) αφορούν τους κινητήρες 1.0 και 1.5 TSI, ενώ συνεργάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG. Στην plug-in hybrid εκδοχή, ο 1.4 TSI συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 13kWh, αποδίδοντας 204 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία έως 60 χιλιόμετρα.