Audi Q7 TFSI e quattro: Όταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογία
Το νέο plug-in υβριδικό SUV της γερμανικής φίρμας έρχεται με 456 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία έως 43 χιλιόμετρα.
Η στροφή της Audi προς την ηλεκτροκίνηση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, καθώς τέσσερα νέα μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, λανσάρονται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Μεταξύ αυτών και το επιβλητικό Audi Q7 TFSI e quattro, το νέο plug-in υβριδικό SUV της γερμανικής φίρμας, το οποίο διαθέτει βενζινοκινητήρα V6 3.0 λίτρων, καθώς και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 94 kW και ροπή 350 Nm.
Η κορυφαία έκδοση της σειράς διαθέτει ισχύ 456 ίππων και 700 Nm ροπής, ενώ η πιο μικρή έκδοση αποδίδει 381 ίππους και 600 Nm ροπής. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις για την έκδοση με τους 456 ίππους αρκούν 5,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα.
Το νέο Audi Q7 TFSI e quattro αποδίδει ισχύ 456 ίππων και 700 Nm ροπής, ενώ διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία έως 43 χιλιόμετρα.
Να σημειωθεί επίσης ότι ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει το Audi Q7 TFSI e quattro αποκλειστικά μόνος του σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα, ενώ σε αμφότερες τις εκδόσεις του γερμανικού SUV η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται στα 43 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP).
Την ίδια στιγμή στο Audi virtual cockpit και στην οθόνη ΜΜΙ, ο οδηγός μπορεί να τσεκάρει μια σειρά πληροφοριών σχετικά με την ηλεκτρική οδήγηση: το μετρητή ισχύος, την αυτονομία και τις τρέχουσες ενεργειακές ροές των δύο μονάδων μετάδοσης κίνησης.
Τέλος, το Audi Q7 TFSI e quattro προσφέρει επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης του αυτοκινήτου, ανάλογα με την διάθεση του οδηγού: Comfort, Efficiency, Auto, Dynamic, Iindividual, Allroad (με την προαιρετική αερανάρτηση) και Offroad.