O δεκάλογος του νέου Plug-in υβριδικού Ford Explorer
Ακτινογραφούμε το επιβλητικό SUV Ford Explorer νέας γενιάς, που μπήκε πλέον στην πρίζα και μπορεί να μεταφέρει έως 7 επιβάτες.
ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Explorer εισβάλλει η Ford δυναμικά στην κατηγορία των Premium SUV υβριδικής τεχνολογίας, που απευθύνονται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό. Για να το δελεάσει, προσφέρει το επιβλητικό μοντέλο μία σειρά πλεονεκτημάτων απέναντι στον ανταγωνισμό, τα οποία συνοψίζονται στον δεκάλογο που ακολουθεί.
Hλεκτρική αυτονομία
Το νέο Explorer PHEV διαθέτει ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, χάρη στο οποίο μπορεί να διανύσει έως 48 χιλιόμετρα μόνον με ηλεκτρική ενέργεια μεταφέροντας συγχρόνως έως 7 επιβάτες.
Πιο δυνατό από Mustang
Αν και πρόκειται για ένα οικογενειακό SUV, αποδίδει 457 ίππους, άρα είναι δυνατότερο ακόμη και από τη Ford Mustang στην ισχυρή έκδοση με τον V8 κινητήρα. Ετσι είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,0 δευτερόλεπτα, παραπέμποντας σε καθαρόαιμο σπορ μοντέλο.
Τύφλα να έχουν τα…πολύπριζα
Κανένας επιβάτης δεν πρέπει να νιώθει αδικημένος, αφού προβλέπονται πέντε παροχές ρεύματος των 12 Volt, τέσσερις θύρες USB και μία ασύρματη επιφάνεια φόρτισης εν κινήσει για smartphones, tablets και άλλες συσκευές.
Ιδανικό για σκαφάτους
Η συνδυαστική ισχύς ενός βενζινοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα, αλλά και το ειδικό πρόγραμμα λειτουργίας Tow/Haul επιτρέπουν στο νέο Explorer να ρυμουλκήσει έως 2.500 κιλά, δηλαδή περισσότερο από το βάρος δύο Ford Fiesta.
Value for Money
Ακούγεται παράδοξο να χαρακτηρίζεται ένα μοντέλο των 84.885 ευρώ ως συμφέρουσα αγορά, ωστόσο το επιβλητικό SUV διατίθεται με έναν μοναδικό βασικό εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηχοσύστημα 980 Watt της B and O, τριζωνικό κλιματισμό, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, ακόμη και ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ.
Το καμάρι του Ιντιάνα Τζόουνς
Τίποτα δεν είναι ικανό να σταματήσει ένα Ford Explorer νέας γενιάς, καθώς διαθέτει ένα σύστημα παραμετροποίησης ανάλογα με τις συνθήκες και τον τύπο του οδοστρώματος είτε πρόκειται για λάσπη και άμμο είτε για παχύ χιόνι και βραχώδη εδάφη.
Αγχολυτικό παρκάρισμα
Ενας γίγαντας της ασφάλτου με μήκος 5,05 μ. θα μπορούσε να προκαλέσει πονοκέφαλο σε κάθε οδηγό, όταν χρειαστεί να το παρκάρει σε περιορισμένο χώρο. Όχι όμως και το Ford Explorer, καθώς η τεχνολογία Active Park Assist αναλαμβάνει αυτομάτως το παρκάρισμα σε παράλληλους και κάθετους χώρους στάθμευσης, ενώ βοηθά και κατά την έξοδο από αυτούς.
Άνετο σαν πολυθρόνα σαλονιού
Τα μεγάλα καθίσματα της πρώτης και της δεύτερης σειράς είναι θερμαινόμενα και εκείνα του οδηγού και του συνοδηγού επιπλέον αεριζόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα. Επίσης, τα καθίσματα της τρίτης σειράς αναδιπλώνονται και επανέρχονται στην αρχική θέση τους απλά με το πάτημα ενός κουμπιού.
Μηδενικοί ρύποι κατά παραγγελία
Τα προγράμματα ελέγχου και διαχείρισης της ηλεκτρικής ισχύος EV Now, EV Later, EV Auto και EV Charge επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει πότε θα κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με μηδενικούς ρύπους (π.χ. στο κέντρο της πόλης), πότε θα εξοικονομήσει ενέργεια για μεταγενέστερο χρόνο, πότε θα αφήσει το όχημα να αποφασίσει μόνο του και πότε θα φορτίσει τη μπαταρία του εν κινήσει.
Βολεύει ακόμη και μπασκετμπολίστες
Η ευρυχωρία του νέου Explorer PHEV είναι κορυφαία, καθώς το ψηλοτάβανο σχήμα του αμαξώματος βολεύει άνετα ακόμη και δίμετρους επιβάτες. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το πορτ-μπαγκάζ, του οποίου η χωρητικότητα αγγίζει –με αναδιπλωμένη τη μεσαία και την τρίτη σειρά καθισμάτων- τα 2.274 λίτρα. Μιλάμε δηλαδή για μία τιμή που αντιστοιχεί σε περισσότερες από δέκα μπανιέρες ή σε μία μίνι πισίνα.