«Crafting the Future»: οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της μόδας

«Crafting the Future»: οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της μόδας Facebook Twitter
Το “Crafting the Future” παρουσιάζει ομιλητές από όλο τον κόσμο και ακούει τις γνώμες διακεκριμένων επαγγελματιών.
0

Η Brigitte Stepputtis, υπεύθυνη υψηλής ραπτικής στη Vivienne Westwood θα είναι στην Αθήνα αυτή την Παρασκευή για να μιλήσει για τη βιωσιμότητα στη μόδα.

Πολλές ακόμα ομιλίες, εργαστήρια και masterclasses συνθέτουν ένα διήμερο στη Στέγη το οποίο εστιάζει στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στους χώρους της μόδας και του design.


Ο Πρόδρομος Τσιαβός, υπεύθυνος Ψηφιακής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Ιδρύματος Ωνάση μας δίνει μια πρώτη γεύση από το Crafting the Future.

—Τι θα δει κανείς αν έρθει στο Crafting the Future;

Το μέλλον της μόδας και του design, όπως αυτό αποκαλύπτεται μέσα από τις τεχνικές του παρελθόντος, την προστασία του περιβάλλοντος, το διαρκές hacking υλικών, τάσεων και στυλ, την αναδυόμενη δύναμη του καταναλωτή στον προσδιορισμό της μόδας και του design.

—Σε ποιους απευθύνεται η διημερίδα;

Σε δημιουργούς, δημοσιογράφους, επαγγελματίες της μόδας και του design, αλλά και ανθρώπους που θέλουν να δουν τη μόδα έξω από το ρούχο και το design πέρα από το αντικείμενο.

«Crafting the Future»: οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της μόδας Facebook Twitter
Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις σύγχρονες προκλήσεις, τις επιπτώσεις του fast fashion στην καθημερινότητα όλων μας και τις λύσεις που προτείνουν οι επαγγελματίες του χώρου της μόδας.

—Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του χώρου της μόδας σήμερα και πώς τα προσεγγίζει το Crafting the Future;

Μέσα από αυτήν τη διερεύνηση ερωτήσεων που αφορούν την ηθική της εργασίας και της παραγωγής, της προστασίας των κοινών, της βιώσιμης ανάπτυξης, της συμπερίληψης και της ανακύκλωσης στη βιομηχανία της μόδας και του design, συζητάμε ευρύτερες θεματικές.

Μιλάμε για το σώμα και τα δίκτυα, τον αστικό χώρο και την Αθήνα ειδικότερα, το περιβάλλον και τα δεδομένα, τη διαφορετικότητα και την αριστεία, την ηδονή και την κοινωνική δικαιοσύνη.

—Ποια είναι η ομιλία που δεν πρέπει να χάσουμε;

Δεν πρέπει να χάσετε καμία! Εάν έπρεπε να διαλέξω κάποιες, θα ήταν το Innovators and Disruptors από τον Σταύρο Καρέλλη, σύμβουλο του Ιδρύματος Ωνάση και διευθυντή του Machine-A, η ομιλία της Orsola de Castro, founder & creative director του Fashion Revolution, και όλα τα lightning talks.

Σε κάθε περίπτωση, δεν θα έχανα τα εργαστήρια της δεύτερη ημέρας, ιδίως το DiscoMAKE party, ένα DJ Fashion hacking party που δεν έχετε ξαναδεί.

Info

Crafting the future

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

1-2/2, Παρ. 10:00-21:00 & Σάβ. 12:30-21:00

Η είσοδος είναι δωρεάν.

Απαραίτητη η προκράτηση θέσης.

Δείτε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εδώ.

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ