H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman
3

Η γνωστή εταιρία καλλυντικών Dior φαίνεται να εντόπισε ένα ''κενό'' στην ποικιλία των προϊόντων μακιγιάζ που προσφέρονται στην αγορά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα, σχεδόν το 70% των γυναικών αισθάνονται ανασφαλείς για τον τρόπο που αποτυπώνεται το δέρμα τους στις selfie που δημοσιεύουν στα social media και αναζητούν το κατάλληλο καλυπτικό προϊόν, που θα εξαφανίζει γυαλάδες, κοκκινίλες και διχρωμίες.

Σε απάντηση της ''επιτακτικής'' αυτής καταναλωτικής ανάγκης, η Dior ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας ειδικής σειράς make up, που υπόσχεται να εξασφαλίσει την πολυπόθητη φωτογένεια σε όσες το χρησιμοποιήσουν και να βοηθήσει τις γυναίκες να πετύχουν την τέλεια selfie, χωρίς να χρειάζεται να προβάρουν για ώρες πόζες μπροστά στον καθρέφτη.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
H τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ

Επιστήμονες της γνωστής γαλλικής φίρμας φαίνεται να πέρασαν πάνω από δύο χρόνια αναζητώντας την ιδανική καλλυντική φόρμουλα, η οποία θα ικανοποιήσει τις λάτρεις των social media.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας

Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας και να αμβλύνει τις ανεπιθύμητες ατέλειες. Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman, ενώ η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Το πελώριο φίλτρο του νερού της Αθήνας και του Πειραιά | Σπάνιες εικόνες

Ρεπορτάζ / Το πελώριο φίλτρο νερού που λύτρωσε τους Αθηναίους πριν από έναν αιώνα

Την ώρα που η συζήτηση για το νερό έχει ανοίξει για τα καλά στον δημόσιο διάλογο, μας δημιουργήθηκε η απορία από πού διανέμεται στα σπίτια μας το πόσιμο νερό και τι ακριβώς γίνεται εκεί. Η ιστορική εγκατάσταση της ΟΥΛΕΝ, και σήμερα της ΕΥΔΑΠ, από την κατασκευή της μέχρι σήμερα ξεδιψάει και ποτίζει την πρωτεύουσα που ολοένα μεγαλώνει και ζεσταίνεται.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ