To lockdown εκτόξευσε τις πωλήσεις των sex shops στην Ελλάδα

To lockdown εκτόξευσε τις πωλήσεις των sex shops στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Μπορεί η καραντίνα να πλήττει την πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, ωστόσο υπάρχει και μια μερίδα που φαίνεται πως καταφέρνει να αναπτυχθεί μέσα στην κρίση του κορωνοϊού – τα sex shops.


Μαζί με τις πωλήσεις puzzles, gaming και ηλεκτρονικών ειδών, οι Έλληνες επιλέγουν και τα sex toys για να γεμίσουν «δημιουργικά» τον ελεύθερο χρόνο στο σπίτι. Όπως μας ενημερώνει ο κ. Βασίλης Κουγιουμτζίδης, ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου ελληνικού sex shop, του www.sexopolis.gr: «Το φαινόμενο αυτό δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό. Είναι πλέον καταγεγραμμένο σε πολλές χώρες εντός κι εκτός Ευρώπης, ότι τα sex shops έχουν αυξήσει τον τζίρο τους εκμεταλλευόμενα τον περιορισμό των ανθρώπων στο σπίτι. Μοιραία λοιπόν, από τη στιγμή που οι έξοδοι και οι συναντήσεις των ζευγαριών (νόμιμων και μη) έχουν ουσιαστικά απαγορευθεί, κάποιος έπρεπε να καλύψει αυτό το κενό.


Ειδικά για τα ζευγάρια –νόμιμα ή παράνομα– που δεν μένουν μαζί τις ημέρες της καραντίνας, η τεχνολογία έρχεται να βοηθήσει με ηλεκτρονικούς on line δονητές που χρησιμοποιεί το ζευγάρι ταυτόχρονα. Ο άνδρας ενεργοποιεί τον δονητή, ορίζει την ένταση και τον ρυθμό και η γυναίκα, απολαμβάνει. Δεν είναι τυχαίο που αυτό το προϊόν, το γνωστό με την επωνυμία Lovense - Lush, είναι και το πρώτο σε πωλήσεις παρά την υψηλή του τιμή, σε σχέση με τα συμβατικά προϊόντα».


Πρωταθλητές σε αυτή την αύξηση φαίνεται πως είναι οι Καναδοί, οι οποίοι τη δύσκολη αυτή περίοδο έχουν ανεβάσει κατά 135% τις αγορές τους από τα sex shops, ενώ κοντά τους είναι και οι Αμερικάνοι, με 75% αύξηση. Ακολουθούν οι Ευρωπαίοι, με πρώτους τους δοκιμαζόμενους από τον κορωνοϊό Ιταλούς, οι οποίοι σημειώνουν αύξηση των αγορών από τα sex shops κατά 60%, οι Γερμανοί με 50%, και οι Γάλλοι με 40%.


Σύμφωνα με τον κ. Κουγιουμτζίδη, σημαντική βοήθεια στην αύξηση του τζίρου των sex shops έχει επιτελέσει και η άνοδος της επισκεψιμότητας στα sites με ταινίες ερωτικού περιεχομένου. Για παράδειγμα, από την ημέρα που το Pornhub έδωσε πρόσβαση στις premium υπηρεσίες του σε όλους, σημειώθηκε αντίστοιχα αύξηση και στις πωλήσεις ερωτικών παιχνιδιών.


Ιδιαίτερη άνοδος παρατηρείται, σύμφωνα με τα στοιχεία αποστολών του Sexopolis, στην κατηγορία των προφυλακτικών και των λιπαντικών (+150%), ενώ σε ημερήσια βάση αποστέλλονται περί τα 600 δέματα, που εξυπηρετούν παραγγελίες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.


— Ποιες είναι όμως οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα ερωτικά προϊόντα και ποια προϊόντα έχουν σημειώσει την μεγαλύτερη άνοδο;

Πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις αυτή την περίοδο είναι οι ασύρματοι δονητές, ακολουθούν οι κλασικοί δονητές (+ 100%) και τα ανδρικά αυνανιστήρια (+80%). Αναλυτικά ακολουθεί λίστα με τα πρώτα σε ζήτηση προϊόντα από τους Έλληνες καταναλωτές:


Ασύρματοι δονητές: +200%

Κλασικοί δονητές: +100%

Ανδρικά αυνανιστήρια: +80%

Πρωκτικά αξεσουάρ: +80%

Χειροπέδες: +50%

Ευχαριστούμε το Sexopolis και τον κ. Βασίλη Κουγιουμτζίδη για τις πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μας.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM