Νέο φάρμακο τονώνει τη γυναικεία λίμπιντο

Νέο φάρμακο τονώνει τη γυναικεία λίμπιντο Facebook Twitter
0

Ένα ακόμη πειραματικό φάρμακο που τονώνει τη σεξουαλική διάθεση των γυναικών προ της εμμηνόπαυσης, δοκιμάσθηκε με επιτυχία και πλέον αναμένεται η έγκρισή του από την αρμόδια εποπτική Αρχή των ΗΠΑ, την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA), κάτι που μπορεί να συμβεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2017.

Το φάρμακο λέγεται bremelanotide και έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία Palatin Technologies, σύμφωνα με το Reuters. Οι δοκιμές του κατά την τελική φάση 3 έγιναν σε περισσότερες από 1.200 γυναίκες που είχαν διαγνωσθεί με μειωμένη λίμπιντο.

 Το φάρμακο, που δοκιμάστηκε για χρονικό διάστημα εξαμήνου, βελτίωσε σημαντικά τη σεξουαλική διάθεσή των γυναικών σε σχέση με το ψευδοφάρμακο (πλασίμπο), ενώ είναι καλά ανεκτό και η πιο συχνή παρενέργεια που προκαλεί, είναι η μέτρια ναυτία.

 Μία από τις ερευνήτριες, η καθηγήτρια αναπαραγωγικής βιολογίας Σέριλ Κίνγκσμπεργκ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Case Western Reserve του Οχάιο, δήλωσε ότι το φάρμακο μείωσε αισθητά και το άγχος των γυναικών, οι οποίες -λόγω της μειωμένης λίμπιντο- συχνά έχουν προβλήματα με την εικόνα του εαυτού τους, τις διαπροσωπικές σχέσεις και την ποιότητα ζωής τους.

 Αν και ορισμένοι τείνουν να αποκαλούν τέτοια φάρμακα «γυναικεία Viagra», στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για χάπι, αλλά λαμβάνεται υποδόρια. Το bremelanotide είναι ένα συνθετικό πεπτίδιο που μιμείται μια ορμόνη και δεν χρειάζεται να χορηγείται καθημερινά, αλλά μόνο κάποια ώρα πριν τη σεξουαλική επαφή.

 Αν το φάρμακο εγκριθεί για κυκλοφορία, θα ανταγωνισθεί το Addyi της Valean Pharmaceuticals International, το οποίο εγκρίθηκε φέτος τον Αύγουστο. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει κάνει ιδιαίτερη «καριέρα» στην αγορά, καθώς στη συσκευασία του φέρει προειδοποιήσεις ότι μπορεί να προκαλέσει λιποθυμία και υπερβολικά χαμηλή αρτηριακή πίεση, ενώ δεν πρέπει επίσης να χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με αλκοόλ.

 

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ