«Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου»: Μπορεί να παίξει ο Χάρι Στάιλς στο σινεμά;

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ** Facebook Twitter
Πρόκειται για ένα θρίλερ που ξεκινά απατηλά, με τους Στάιλς - Πιου στο Παλμ Σπρίνγκς των '60s. Φωτο: Courtesy of Warner Bros. Pictures
0

Το παρασκήνιο γύρω από τα γυρίσματα και την παγκόσμια πρεμιέρα του «Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου» απειλεί να θέσει σε έκλειψη την όποια ποιότητα της ταινίας.

Αφού η Ολίβια Γουάιλντ παρέλαβε τα χαρτιά του διαζυγίου της από τον Τζέισον Σουντέικις επί σκηνής πριν από λίγο καιρό, παραμονές της έναρξης του 79ου Φεστιβάλ Βενετίας, ο Σάια ΛαMπέφ, ο οποίος βρέθηκε στη Γαληνοτάτη με άλλη ταινία, ξέσπασε με δηλώσεις του, απαντώντας στη σκηνοθέτιδα πως δεν απολύθηκε καθόλου, αλλά παραιτήθηκε εντελώς αυτοβούλως, και την κάλεσε προ των ευθυνών της, σε μια ευγενική και μαζί αυστηρή δήλωση, ισχυριζόμενος πως οι δυο τους ξέρουν πολύ καλά τους λόγους για την –τέλος πάντων– απομάκρυνσή του από τον ρόλο που κατέληξε στον Χάρι Στάιλς, τον νυν σύντροφο της Βρετανίδας.

Σαν να μην έφταναν αυτά, η συμπρωταγωνίστρια του Στάιλς στην ταινία, Φλόρενς Πιου, αντιλήφθηκε πως μυρίζει μπαρούτι στις τάξεις των δημοσιογράφων, κι ενώ όλοι νόμιζαν πως θα απέφευγε ολωσδιόλου τη Βενετία, αποφάσισε να έρθει, να κάνει το κόκκινο χαλί και να παραστεί στην επίσημη προβολή στη Sala Grande, αλλά προτίμησε να προσπεράσει τη συνέντευξη Τύπου, πετώντας το μπαλάκι στο «ζεύγος».

Η Γουάιλντ στήνει ένα επιτραπέζιο θρίλερ γυναικείας ενδυνάμωσης και στριφογυρίζει απότομα το ταμπλό για να αιφνιδιάσει και να εντυπωσιάσει τους θεατές στην τρίτη, και σαφώς πιο αδύναμη, αδέξια πράξη.

Έμπειρη και ψύχραιμη, η Γουάιλντ έκανε τάκλιν στην ερώτηση για τον ελέφαντα στο δωμάτιο, κατηγόρησε έμμεσα τις ταμπλόιντ φήμες που τροφοδοτούν το διαδίκτυο και ευχαρίστησε τη Φλόρενς Πιου (τη χαρακτήρισε «δύναμη») που ξέκλεψε μια μέρα για να τους κάνει παρέα στην πρώτη γιορτή της ταινίας τους, αλλά και τον Ντενί Βιλνέβ, που της έδωσε ρεπό από τα γυρίσματα του «Dune».

Ενωμένοι μπροστά στα φλας, αν και φαίνονταν σαν ξένοι στην ίδια πόλη στις φωτογραφίες της Mostra, ντύθηκαν με τα καλά τους: η Γουάιλντ στα κίτρινα, ο Στάιλς στους '70s μακρυγιακάδες, και η Πιου στραφτάλιζε με περηφάνια, θέλοντας να διατρανώσει πως η ταινία είναι πάνω της, κάτι που είναι αλήθεια, γιατί με το σούσουρο κανείς δεν το είχε καταλάβει μέχρι να τη δει!

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ** Facebook Twitter
Φωτογραφίζονται ενωμένοι μπροστά στα φλας, αν και φαίνονταν σαν ξένοι στην ίδια πόλη.

Πάει κι αυτό. Η ταινία, τώρα: πρόκειται για ένα θρίλερ που ξεκινά απατηλά, με τους Στάιλς - Πιου στο Παλμ Σπρίνγκς των '60s, με τα εμβληματικά μοντερνιστικά σπίτια στην έρημο και τα πολύχρωμα κάμπριο – ένα ζευγάρι ανάμεσα στα πολλά, που μοιράζονται μια ευδυλλιακά καταναλωτική καθημερινότητα, όπου οι άνδρες εργάζονται σε ένα άκρως απόρρητο πρότζεκτ και οι γυναίκες τους σκοτώνουν τον χρόνο τους ως νοικοκυρές και μανάδες, πίνοντας μαρτίνι και κουτσομπολεύοντας γύρω από την πισίνα τους, κάτω από τον καυτό ήλιο.

Η ευτυχία της Άλις, ωστόσο, διακόπτεται από εφιαλτικές φλασιές, και ο Τζακ την καθησυχάζει, με σεξ ή ανακουφιστικά γλυκόλογα. Το παράδειγμα της παρανοϊκής γειτόνισσας που έχασε το παιδί της μυστηριωδώς, επειδή καταπάτησε έναν από τους αυστηρούς κανόνες της μυστικοπαθούς εταιρείας, δεν είναι παρά ένας κακός οιωνός για το τι θα ακολουθήσει.

Η Γουάιλντ στήνει ένα επιτραπέζιο θρίλερ γυναικείας ενδυνάμωσης και στριφογυρίζει απότομα το ταμπλό για να αιφνιδιάσει και να εντυπωσιάσει τους θεατές στην τρίτη, και σαφώς πιο αδύναμη, αδέξια πράξη.

Η Πιου ξεχύνεται με δύναμη και υπερβάλλει, ενώ ο Στάιλς στέκει με αξιοπρέπεια, σε έναν ρόλο που αναδεικνύει τη φωτογένειά του, αν και δεν απαιτεί πολλά παραπάνω από μια υποστηρικτική παρουσία δίπλα στη γυναίκα του, που πάσχει και αντιδρά στον μοχθηρό χειριστή του παιχνιδιού – τον ακραιφνώς δαιμονικό Κρις Πάιν.

Εύλογα, η καλύτερη στιγμή του Στάιλς είναι ο γλυκόπικρος θρίαμβος της προαγωγής του, όταν το αφεντικό του ζητά να χορέψει σαν αρκούδι για να διασκεδάσουν οι καλεσμένοι. Εκεί δείχνει πόσο άρχοντας είναι στη σκηνή και πώς η κίνηση τον βοηθά αβίαστα στην έκφραση του συναισθήματος.

Alla prossima, λοιπόν, μέχρι το επόμενο κινηματογραφικό βήμα του μεγαλύτερου μουσικού σταρ του πλανήτη.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΡΙΤΗ «The Whale»: Μια σπουδή στην αυτοκαταστροφή και ένα χολιγουντιανό comeback

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «The Whale»: Μια σπουδή στην αυτοκαταστροφή και το μεγάλο comeback του Μπρένταν Φρέιζερ

Κλασικός Αρονόφσκι στα θέματα της ψυχικής καταβύθισης και της πνευματικής ανάληψης, αλλά και ιδιοφυής εφαρμογή του Άρθουρ Μίλερ στο σινεμά, το σπαρακτικό «The Whale» σηματοδοτεί τη γιγαντιαία επιστροφή του ξεχασμένου και καταφρονεμένου Μπρένταν Φρέιζερ στη μεγάλη οθόνη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Bones and All»: Ένα αιματοβαμμένο ρομάντζο με τον Τιμοτέ Σαλαμέ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Bones and All»: Ένα αιματοβαμμένο ρομάντζο με τον Τιμοτέ Σαλαμέ

Αγάπη μέχρι το κόκκαλο ορκίζονται ο Τιμοτέ Σαλαμέ και η αποκάλυψη Τέιλορ Ράσελ στο αισθητικά απολαυστικό «Bones and All», που ο Λούκα Γκουαντανίνο σκηνοθετεί με ίσες αποστάσεις, ευτυχώς χωρίς ίχνος δισταγμού, από την εφηβεία και το κανιβαλισμό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ