1ο βραβείο στο "Routes Europe 2013" η καμπάνια "masterpieces" της SPOT JWT για το ΑΙΑ

1ο βραβείο στο "Routes Europe 2013" η καμπάνια "masterpieces" της SPOT JWT για το ΑΙΑ Facebook Twitter
0

Εμπνευσμένη απο διάσημους κλασικούς  πίνακες η Spot JWT  μεταμορφώνει  τα στελέχη  του marketing σε πρωταγωνιστές σε μια καμπάνια  με τιτλο "When it comes to the art of Aviation Marketing we create masterpieces".

Η καμπάνια αυτή αποτέλεσε βασικό συστατικό στην τεράστια επιτυχία του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στα "Routes Europe 2013" που πήρε το 1ο βραβείο στην κατηγορία επιβατικής κίνησης 4-20 εκ. Η πρωτιά αυτή ιδιαίτερα σημαντική καθώς έρχεται μέσα σε ένα ιδιαίτερα  δυσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον και αποδεικνύει ότι η δημιουργικότητα της Spot JWT και η καινοτομία των δράσεων του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ήταν ο συνδυασμός επιτυχίας για την πολύ μεγάλη αυτή διάκριση.

"Η συνεργασία μας με την Spot JWT για την καμπάνια «masterpieces» ήταν η ίδια ένα masterpiece : δημιουργική, εμπνευσμένη, απροσδόκητη και αισθητικά άρτια. Αυτά τα μοναδικά στοιχεία αναγνωρίστηκαν από τις αεροπορικές εταιρείες και οδήγησαν στη βράβευσή μας στα Routes Europe 2013"δήλωσε η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, Director, Communications and Marketing, AIA

"Η επιβράβευση  της δουλειάς μας  σε ενα τόσο σημαντικό  convention , τοσο  για  το Αirline  Business  οσο και για την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό,  και κυρίως  η αναγνώριση του πελάτη μας ΑΙΑ είναι για εμάς το μεγαλύτερο βραβείο.

Ευχαριστουμε θερμά την ομάδα του ΑΙΑ και το  Management για την εμπιστοσύνη και την ευκαιρία να δημιουργούμε δουλειές που μας κάνουν ολους περήφανους! " δήλωσε η κα Ειρήνη Νικολοπούλου, joint Ceo της SPOT JWT.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM