70 χρόνια Wrangler

70 χρόνια Wrangler Facebook Twitter
Αιχμαλωτίζοντας το πνεύμα της διασκέδασης, των φεστιβάλ και του καλοκαιριού, η Wrangler επιπλέον υπογραμμίζει την επέτειο των 70 χρόνων με μία premium συλλογή, την οποία δημιουργεί σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Peter Max.
0

Όταν το 1966 η “Newsweek” εισήγαγε μία έρευνα για εφήβους, η κεντρική της φωτογραφία απεικόνιζε ένα νέο ζευγάρι το οποίο φορούσε Wrangler jeans. Πριν από αυτό, το διάσημο, αμερικάνικο denim brand, είχε ήδη πραγματοποιήσει τη δική του επανάσταση – από ένα λειτουργικό brand που αποτελούσε πρώτη επιλογή για τους rodeo riders και τους λάτρεις της υπαίθρου, μετατράπηκε σε ένα urban brand που ξυπνά ένα νέο τρόπο σκέψης, κουλτούρας και στάσης.

Η Wrangler αποτελούσε το απόλυτο denim brand της νεολαίας και μέχρι και σήμερα απολαμβάνει τον ίδιο τίτλο!  Γιορτάζοντας φέτος τα 70στα της γενέθλια,  γιορτάζει ταυτόχρονα την ιστορία της όλα αυτά τα έτη, τη διαχρονικότητά της, την ποπ κουλτούρα της και την ικανότητα της να συμβαδίζει με τη μόδα αφού καταφέρνει να ακολουθεί τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της!

70 χρόνια Wrangler Facebook Twitter

Για να σηματοδοτήσει αυτά τα γενέθλια-ορόσημo, η Wrangler εγκαινιάζει τους εορτασμούς της τον Απρίλιο με μία σπέσιαλ, παγκόσμια συλλογή, νέο “Wrangler 70 Years” λογότυπο και μία νέα διαφημιστική καμπάνια. Όλα είναι εμπνευσμένα από τα αρχεία του brand και αντανακλούν την πρωτόγνωρη δημιουργικότητα που χαρακτήριζε τη δεκαετία των 70s, τη νεανική κουλτούρα και αισιόδοξη διάθεση, ενώ ταυτόχρονα εκφράζει και την νοσταλγική διάθεση της εποχής.

Το denim κυκλοφορεί σε αυθεντικές, πετροπλυμένες και πιο φωτεινές μπλε αποχρώσεις σε ένα regular tapered fit για τους άντρες και ένα ρετρό, straight fit για τις γυναίκες, όπως και καμπάνες και pin-up σορτς. Το ίδιο εντυπωσιακή εμφανίζεται και στην άνω ένδυση, αφού η έντονη, γεμάτη χρώματα συλλογή περιλαμβάνει επίσης t-shirts με γραφικά και παίζει με νέες παραλλαγές του rainbow λογότυπου της Wrangler, το οποίο αποτελεί και τον ιδανικό τρόπο απεικόνισης της σιγουριάς και της πληθωρικότητας της δεκαετίας του 70. Το νέο αυτό αυτό λογότυπο χρησιμοποιείται και σε αξεσουάρ, όπως καπέλα, τσάντες και backpacks.

70 χρόνια Wrangler Facebook Twitter

Αιχμαλωτίζοντας το πνεύμα της διασκέδασης, των φεστιβάλ και του καλοκαιριού, η Wrangler επιπλέον υπογραμμίζει την επέτειο των 70 χρόνων με μία premium συλλογή, την οποία δημιουργεί σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Peter Max.

Η διαφημιστική καμπάνια “Wrangler 70 Years” – τόσο σε έντυπη μορφή όσο και στα social media – απογειώνει τη συλλογή προσφέροντας μέσα από εντυπωσιακές εικόνες, την αίσθηση ενός editorial μόδας του 1970, εστιάζοντας στις ιδιαίτερες λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος και σε σέξυ, παιχνιδιάρικους υπαινιγμούς. Εν κατακλείδι, πρόκειται για μία βουτιά στο μακρινό παρελθόν της Wrangler, προκειμένου να δημιουργηθεί μία ευπρόσδεκτη, τονωτική αύρα στο σήμερα!

70 χρόνια Wrangler Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM