Όταν το 1966 η “Newsweek” εισήγαγε μία έρευνα για εφήβους, η κεντρική της φωτογραφία απεικόνιζε ένα νέο ζευγάρι το οποίο φορούσε Wrangler jeans. Πριν από αυτό, το διάσημο, αμερικάνικο denim brand, είχε ήδη πραγματοποιήσει τη δική του επανάσταση – από ένα λειτουργικό brand που αποτελούσε πρώτη επιλογή για τους rodeo riders και τους λάτρεις της υπαίθρου, μετατράπηκε σε ένα urban brand που ξυπνά ένα νέο τρόπο σκέψης, κουλτούρας και στάσης.
Η Wrangler αποτελούσε το απόλυτο denim brand της νεολαίας και μέχρι και σήμερα απολαμβάνει τον ίδιο τίτλο! Γιορτάζοντας φέτος τα 70στα της γενέθλια, γιορτάζει ταυτόχρονα την ιστορία της όλα αυτά τα έτη, τη διαχρονικότητά της, την ποπ κουλτούρα της και την ικανότητα της να συμβαδίζει με τη μόδα αφού καταφέρνει να ακολουθεί τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της!
Για να σηματοδοτήσει αυτά τα γενέθλια-ορόσημo, η Wrangler εγκαινιάζει τους εορτασμούς της τον Απρίλιο με μία σπέσιαλ, παγκόσμια συλλογή, νέο “Wrangler 70 Years” λογότυπο και μία νέα διαφημιστική καμπάνια. Όλα είναι εμπνευσμένα από τα αρχεία του brand και αντανακλούν την πρωτόγνωρη δημιουργικότητα που χαρακτήριζε τη δεκαετία των 70s, τη νεανική κουλτούρα και αισιόδοξη διάθεση, ενώ ταυτόχρονα εκφράζει και την νοσταλγική διάθεση της εποχής.
Το denim κυκλοφορεί σε αυθεντικές, πετροπλυμένες και πιο φωτεινές μπλε αποχρώσεις σε ένα regular tapered fit για τους άντρες και ένα ρετρό, straight fit για τις γυναίκες, όπως και καμπάνες και pin-up σορτς. Το ίδιο εντυπωσιακή εμφανίζεται και στην άνω ένδυση, αφού η έντονη, γεμάτη χρώματα συλλογή περιλαμβάνει επίσης t-shirts με γραφικά και παίζει με νέες παραλλαγές του rainbow λογότυπου της Wrangler, το οποίο αποτελεί και τον ιδανικό τρόπο απεικόνισης της σιγουριάς και της πληθωρικότητας της δεκαετίας του 70. Το νέο αυτό αυτό λογότυπο χρησιμοποιείται και σε αξεσουάρ, όπως καπέλα, τσάντες και backpacks.
Αιχμαλωτίζοντας το πνεύμα της διασκέδασης, των φεστιβάλ και του καλοκαιριού, η Wrangler επιπλέον υπογραμμίζει την επέτειο των 70 χρόνων με μία premium συλλογή, την οποία δημιουργεί σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Peter Max.
Η διαφημιστική καμπάνια “Wrangler 70 Years” – τόσο σε έντυπη μορφή όσο και στα social media – απογειώνει τη συλλογή προσφέροντας μέσα από εντυπωσιακές εικόνες, την αίσθηση ενός editorial μόδας του 1970, εστιάζοντας στις ιδιαίτερες λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος και σε σέξυ, παιχνιδιάρικους υπαινιγμούς. Εν κατακλείδι, πρόκειται για μία βουτιά στο μακρινό παρελθόν της Wrangler, προκειμένου να δημιουργηθεί μία ευπρόσδεκτη, τονωτική αύρα στο σήμερα!
σχόλια