Το αεροδρόμιο της Αθήνας ανανεώθηκε!

Το αεροδρόμιο της Αθήνας ανανεώθηκε! Facebook Twitter
0

Έχοντας κλείσει ήδη 16 χρόνια λειτουργίας, το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας έχει καταξιωθεί για τον σχεδιασμό, τη λειτουργικότητα και τη σύγχρονη εμφάνισή του, που ακολουθούν τα διεθνή πρότυπα και την υψηλή αισθητική. Μόνο που πλέον θα μπορούμε να είμαστε ακόμα πιο περήφανοι γι’ αυτό. Οι πρόσφατες αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στους χώρους του με στόχο πάντα τη βελτίωση και την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη άνεση στους επισκέπτες του, το κάνουν περισσότερο φιλικό και, βέβαια, δίνουν ακόμα περισσότερες επιλογές, τόσο που να μη θέλεις να το αποχωριστείς!

Τι, πού, πώς

Με περισσότερους από 20 εκατομμύρια επιβάτες να διακινούνται τον χρόνο, το νέο πρόσωπο του αεροδρομίου, τόσο στις περιοχές εκτός Σένγκεν (9.000 τ.μ.) όσο και εντός (15.000 τ.μ), περιλαμβάνει:

• Λειτουργικές και αισθητικές αλλαγές σε όλη την έκταση του Εμπορικού Κέντρου

• Κεντρικό έλεγχο ασφαλείας

• Τριπλασιασμό της χωρητικότητας ελέγχου καρτών επιβίβασης

• Ταχύτερη μετεπιβίβαση

• Νέες εμπορικές μονάδες και προϊόντα για τον επιβάτη

• Ενιαίο χώρο αγορών, φαγητού και αναμονής

• 126 καταστήματα (64 retail, 34 εστίαση, 28 υπηρεσίες)

 

Το αεροδρόμιο της Αθήνας ανανεώθηκε! Facebook Twitter

Μια ασφαλής και... απολαυστική βόλτα

Από τις τελευταίες αλλαγές στη δομή του αεροδρομίου είναι η πρόσφατη ανανέωση της Σένγκεν περιοχής με τη δημιουργία κεντρικού σημείου ελέγχου ασφαλείας στην είσοδο της περιοχής (κάρτες επιβίβασης, ασφάλεια). Χάρη σε αυτήν τη νέα διαρρύθμιση, διαχωρίζεται η λειτουργική διαδικασία από την αναψυχή. Έτσι, αφού περάσει κανείς τη διαδικασία του κεντρικού ελέγχου, μπορεί πλέον να κάνει ανέμελος τη βόλτα του στα καταστήματα, στα καφέ και στα εστιατόρια, χωρίς καμία πίεση χρόνου, πέρα από την ώρα προσέλευσης στο gate της αναχώρησής του.

Στη Σένγκεν περιοχή οι διαδρομές θυμίζουν βόλτα στην πόλη, ξεκινώντας από την «Αγορά», η οποία παραπέμπει σε μια «αγορά» ανοιχτή, ευχάριστη και φωτεινή, όπου βρίσκονται τα Hellenic Duty Free Shops. Σε έναν διπλάσιο πλέον χώρο οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν ένα ταξίδι στο τμήμα των αρωμάτων και των καλλυντικών, με νέες αφίξεις από διάσημα ονόματα, όπως οι σειρά make up των εταιρειών Benefit, Bobbie Brown, Givenchy, Giorgio Armani και Tom Ford, αρώματα και προϊόντα φροντίδας του δέρματος από την Aqua Di Parma και τα αρώματα της Jo Malone, καθώς επίσης και τα καλλυντικά προϊόντα της La Mer. Και για τους γευσιγνώστες, ακριβώς απέναντι από το κατάστημα των Hellenic Duty Free Shops υπάρχουν γκουρμέ προτάσεις αλλά και δώρα για τους αγαπημένους σας ή τον εαυτό σας, καθώς επίσης και εξαίρετες επιλογές από ελληνικά κρασιά, σοκολάτες και είδη καπνού.

Το αεροδρόμιο της Αθήνας ανανεώθηκε! Facebook Twitter

Συνεχίζοντας την περιήγηση, οι ταξιδιώτες θα συναντήσουν την «Ελληνική Γειτονιά» με έμφαση σε ελληνικά προϊόντα και δημιουργούς, όπως η Korres και η Apivita, αλλά και το Greek Designers Store που παρουσιάζει ρούχα και δημιουργίες ταλαντούχων Ελλήνων σχεδιαστών. Το Airth Coffee&Nuts, με τις ποικιλίες του από ξηρούς καρπούς, απολαυστικά γλυκίσματα και καφέ, τσάι και βότανα, είναι ένα ακόμα highlight.

Το σκηνικό συμπληρώνει η παρουσία γνωστών brands, όπως τα Folli-Follie, Victoria’s Secret, Links of London, Hugo Boss, Emporio Armani, Massimo Dutti, Pinko, Inglot, Swatch, Swarovski, Porsche Design & Tumi. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε τις νέες αφίξεις μόδας, με τα καταστήματα Weekend Max Mara, Michael Kors, Zeus+Δione, NAK Shoes και Sunglasses Boutique.

Τέλος, η διαδρομή καταλήγει από την «Αγορά» στην «Πλατεία», το κομβικό δηλαδή σημείο για τις πύλες αναχώρησης. Αυτό το σημείο ενδείκνυται όχι μόνο για αγορές αλλά και για φαγητό, καφέ ή χαλάρωση πριν από την πτήση, με νέες προτάσεις όπως το Pizza e’ Birra αλλά και το ελληνικού προσανατολισμού Eat Greek. Πέρα από το καθιστικό που προσφέρει στιγμές χαλάρωσης, ο επιβάτης έχει τη δυνατότητα για επιπλέον εξερεύνηση σε καταστήματα όπως το Gofas με ρολόγια και κοσμήματα, το Public για προϊόντα τεχνολογίας και βιβλία, το Cartoon για παιχνίδια, το WHSmith για εφημερίδες, περιοδικά και όχι μόνο. Η παρουσία του nail bar Fairynails για περιποίηση άκρων και σώματος δεν περνά απαρατήρητη και οι επιλογές συνεχίζονται με το Last Minute Shopping των Hellenic Duty Free Shops ή στα καταστήματα Everest, Flocafé, Nescafé και για έναν απολαυστικό καφέ/σνακ πριν από την επιβίβαση.

 

Το αεροδρόμιο της Αθήνας ανανεώθηκε! Facebook Twitter

 

Το αεροδρόμιο της Αθήνας ανανεώθηκε! Facebook Twitter

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM