APIVITA

APIVITA Facebook Twitter
0

«Παστίλιες για τον πόνο του άλλου»: Ξανά κοντά μας!

Ουρλιάζουμε για τον πόνο του Άλλου

Ενώνουμε τη φωνή μας με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα για τους ξεχασμένους ασθενείς στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο 

 Οι «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» των Γιατρών Χωρίς Σύνορα επιστρέφουν και φέτος στα φαρμακεία ολόκληρης της  χώρας. Με ένα νέο συγκλονιστικό τηλεοπτικό σποτ, στο οποίο πρωταγωνιστεί και πάλι ο παγκοσμίου φήμης Ισπανός ηθοποιός και εδώ και πολλά χρόνια υποστηρικτής της οργάνωσης, Χαβιέρ Μπαρδέμ, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα μας καλούν να ουρλιάξουμε για τα εκατομμύρια των ανθρώπων που δεν έχουν πρόσβαση σε θεραπεία.

 Οι «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» είναι μια απλή ιδέα που μετατράπηκε την προηγούμενη χρονιά σε επιδημία αλληλεγγύης. Ένας συμβολικός αλλά και ουσιαστικός τρόπος υποστήριξης των ευάλωτων, «ξεχασμένων», αποκλεισμένων από την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.

Η APIVITA υποστηρίζει ενεργά και έχει συνδράμει από την πρώτη στιγμή, τις προσπάθειες των Γιατρών Χωρίς Σύνορα να πραγματοποιήσουν τη μεγάλη και δυναμική εκστρατεία αλληλεγγύης «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου».

Το δημοφιλές πλέον κόκκινο κουτάκι με τις έξι καραμέλες με μέλι και θυμάρι, που παράγονται και διανέμονται με την ευγενική υποστήριξη της APIVITA, επιστρέφει αποκλειστικά στα φαρμακεία. Οι φαρμακοποιοί συμμετέχουν και αυτοί αφιλοκερδώς στην εκστρατεία πουλώντας τις καραμέλες προς 1,60 ευρώ, στην ίδια ακριβώς τιμή που τις αγόρασαν, διαμορφώνοντας με αυτόν τον τρόπο ένα ιδιότυπο και μοναδικό δίκτυο αλληλεγγύης στη χώρα μας, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη. Ένα ευρώ από την πώληση κάθε κουτιού πηγαίνει στις δράσεις των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για να ανακουφίσουν τον πόνο σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα 60 λεπτά καλύπτουν, σε τιμές κόστους, την παραγωγή και τη διανομή, καθώς επίσης και τον ΦΠΑ.

«Η πρωτοβουλία αυτή ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία και την κουλτούρα της APIVITA» αναφέρει η Πρόεδρος της εταιρείας Νίκη Κουτσιανά και σημειώνει πως «H εκστρατεία θέτει στο επίκεντρό της τον 

άνθρωπο και την υγεία και ανταποκρίνεται απόλυτα στις αξίες της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού, στη βάση των οποίων εμείς λειτουργούμε».

 «Εσύ τις παίρνεις, κάποιοι άλλοι σταματούν να πονάνε», λέει το μήνυμα της εκστρατείας. «Είναι τόσο απλό και πέρα για πέρα αληθινό» σημειώνει ο Χρήστος Χρήστου, Πρόεδρος του Ελληνικού Τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. «Η ανταπόκριση του κόσμου υπήρξε συγκινητική πέρυσι και το ίδιο ευελπιστούμε να γίνει και φέτος. Η μικρή, συμβολική θα λέγαμε συνεισφορά του κόσμου με την αγορά ενός κουτιού Παστίλιες, μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε σημαντικές δράσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο για να ανακουφίσουμε τον ανθρώπινο πόνο».

Για την υλοποίηση της εκστρατείας, η APIVITA συνεισέφερε εθελοντικά και με όλες τις δυνάμεις της:

• Επέβλεψε την παραγωγή και τη διανομή της παστίλιας.

• Ενεργοποίησε τους συνεργάτες της στο δίκτυο του φαρμακείου για τη διάθεση του προϊόντος.

• Συνεργάστηκε με τους προμηθευτές της για να διατηρήσει το κόστος στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο.

• Συγχρόνως, κινητοποίησε τους δικούς της ανθρώπους, τους εργαζομένους της, οι οποίοι διέδωσαν και αυτοί το μήνυμα της ανθρωπιάς, τρέχοντας στον 31ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών με την ομάδα των «Δρομέων Χωρίς Σύνορα».

Την πρώτη χρονιά, μέσα σε λίγους μήνες πωλήθηκαν περισσότερα από 350.000 κουτιά παστίλιες σε όλη τη χώρα. Από τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα διέθεσαν 175.000 ευρώ στα προγράμματά τους στην Αθήνα και τον Έβρο, 60.000 στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, 65.000 στο Κογκό και 50.000 στην εμπόλεμη Συρία.

Για δεύτερη χρονιά λοιπόν,  οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, η APIVITA και οι φαρμακοποιοί ενώνουμε τις δυνάμεις μας  για να μεταδώσουμε  μηνύματα αλληλεγγύης και να στείλουμε  ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας.  Συνεχίζουμε με πίστη ότι και αυτή τη χρονιά

Αν λοιπόν κι εσύ πονάς για όλους εκείνους που δεν έχουν πρόσβαση σε θεραπεία, αγόρασε τις Παστίλιες, ένωσε τη φωνή σου με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και ούρλιαξε. Ούρλιαξε τώρα! Κάποιοι θα σε ακούσουν. Πολλοί θα βρουν θεραπεία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM