Από τα βάθη των ηφαιστείων το νέο μαγικό από τη Vichy

Από τα βάθη των ηφαιστείων το νέο μαγικό από τη Vichy Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Από τα βάθη των ηφαιστείων το νέο μαγικό από τη Vichy Facebook Twitter

Το καλοκαίρι μπορεί για αρκετούς να έχει ήδη ξεκινήσει με ένα μαγιάτικο μπάνιο στην κοντινή τους θάλασσα, αλλά εγώ είμαι από αυτούς τους περίεργους που αν δεν πατήσουν το πόδι τους σε νησί δεν το αισθάνονται ποτέ. Μπορεί να φταίει η νησιώτικη καταγωγή μου, μπορεί να φταίει το νησί ως μια ιδέα γενικά και αόριστα, δεν ξέρω τι ακριβώς τελικά φταίει, ξέρω όμως ότι το δικό μου ήδη ξεκίνησε.

Με αφορμή το λανσάρισμα του Mineral 89 της Vichy, ένα προϊόν booster που ενυδατώνει, τονώνει και ενδυναμώνει την επιδερμίδα, η εταιρεία μας πήγε ένα διήμερο βόλτα στη Νίσυρο. Για την ακρίβεια μείναμε Κω αλλά όλη τη μέρα την περάσαμε απέναντι, στο μικρό αυτό διαμάντι που δεν είχα επισκεφτεί ποτέ. Μπορεί να μην έχει τις παραλίες της Μήλου, μπορεί να μην έχει τη ζωή της Πάρου, αλλά αυτό το μικρό νησί έχει κάτι που σε γοητεύει και σε κάνει να το αγαπάς. Είναι και το ενεργό ηφαίστειο, ο Στέφανος, που βοηθάει σε αυτό, είναι οι άνθρωποι, είναι η ατμόσφαιρα. Η αλήθεια είναι ότι όλοι μου οι φίλοι και γνωστοί που το έχουν επισκεφτεί, στο άκουσμα ότι βρέθηκα εκεί ξεκίνησαν τους διθυράμβους. Και όχι άδικα.

Από τα βάθη των ηφαιστείων το νέο μαγικό από τη Vichy Facebook Twitter
Ένα μοναδικό booster που ενυδατώνει, τονώνει και ενδυναμώνει την επιδερμίδα

Η παρέα που βρεθήκαμε εκεί, δημοσιογράφοι, youtubers, bloggers, instragramers, μοντέλα, περάσαμε υπέροχα. Η Μαρία, η Ευριδίκη, ο Τόλης, ο Μαρίνος και τα άλλα παιδιά της εταιρείας, μας αγκάλιασαν και ξέφυγαν για καλή μου τύχη από την τυπική επαγγελματική προσέγγιση. Ήταν εκεί για εμάς, σίγουρα με την ευθύνη του διοργανωτή, αλλά πρωτίστως σαν φίλοι και αυτό φάνηκε.

Μέσα σε όλα τα καλά, που φροντίσαν πριν από εμάς για εμάς καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, μας έδωσαν ασφαλώς και δοκιμάσαμε το προϊόν. Για την ακρίβεια τα προϊόντα. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για την ποιότητα καθότι όλοι γνωρίζουμε ότι ονόματα όπως Vichy και L'Oréal είναι συνώνυμα αυτής. Αλλά θα σας πω για αυτό το νέο που δεν είχα δοκιμάσει και που πλέον το βάζω καθημερινά, το πρωί πριν την απαραίτητη –δεν ξεχνάμε κορίτσια- αντηλιακή κρέμα.

Από τα βάθη των ηφαιστείων το νέο μαγικό από τη Vichy Facebook Twitter

Το 89 στον τίτλο του προϊόντος δεν είναι τυχαίο. Είναι το ποσοστό του νερού που περιέχεται σε αυτό, γεγονός που το κάνει πολύ δροσερό και ελαφρύ δίνοντας μια αίσθηση αναζωογόνησης μοναδική. Στην παρουσίαση μάθαμε ότι το εν λόγω προϊόν περιέχει ένα πρωτοποριακό συνδυασμό ιαματικού νερού με υαλουρονικό οξύ φυσικής προέλευσης, που σημαίνει προϊόν μπουτίκ, σε φυσιολογικότατη όμως τιμή. Plus ότι συνδυάζεται με μεγάλη επιτυχία και με άλλα προϊόντα περιποίησης. Ειδικά αν είστε fun της Vichy, δοκιμάστε να το συνδυάσετε με κάποιο από τα παρακάτω: Slow Âge, Idéalia, Aqualia, Liftactiv. Ανάλογα την ανάγκη -του δέρματός σας- που θέλετε να εξυπηρετήσετε.

Και μιας και λέμε αυτά τα ωραία beauty info, ξέρετε ότι:

 Αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1°C μπορεί να προκαλέσει αύξηση της παραγωγής σμήγματος κατά 10%.

Οι δερματικές δυσχρωμίες αποτελούν έναν από τους κύριους λόγους επίσκεψης στον δερματολόγο.

Και δεν είναι τυχαία η επιλογή της Νισύρου καθότι το Ιαματικό Μεταλλικό Νερό της Vichy, προέρχεται από τα βάθη των γαλλικών ηφαιστείων και περιέχει συν τοις άλλοις 15 απαραίτητα μεταλλικά στοιχεία, που ενισχύουν τη φυσική άμυνα της επιδερμίδας. Καθότι καθημερινά, η επιδερμίδα μας βάλλεται από πολλούς παράγοντες όπως η ρύπανση, οι ακτίνες UV αλλά και το άγχος, η μη-ισορροπημένη διατροφή, για να μην μιλήσουμε για την καθημερινή κούραση που βαραίνει πια όλες τις ηλικίες. Επιπλέον, είναι ένα προϊόν που φροντίζει κάθε τύπο επιδερμίδας, δίνοντας λάμψη και τόνωση. Προσωπικά, αυτή η αίσθηση φρεσκάδας που αφήνει, με έχει κερδίσει ανεπιστρεπτί.

Αλλά δεν δοκιμάσαμε μόνο αυτό. Η Vichy φρόντισε να μας εξοπλίσει για το φετινό μας καλοκαίρι με όλα τα απαραίτητα. Η εταιρεία που εξειδικεύεται στην αντηλιακή προστασία ήδη από τη δεκαετία του 1940, δεν θα μπορούσε παρά να έχει μόνο σοβαρές προτάσεις για όλα όσα πρέπει να έχετε μαζί σας τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει. 

Ενδεικτικά, να σας αναφέρω το νέο Γαλάκτωμα κατά της Άμμου (SPF 30 & 50+) με αντικολλητική υφή του εμποδίζει την άμμο να κάνει αυτό που εκνευρίζει τους περισσότερους: να κολλάει πάνω μας κάνοντας το εφέ του λουκουμά με την κανέλα. Ωραίος ο λουκουμάς, αλλά όχι η άμμος. Με το εν λόγω γαλάκτωμα η άμμος απομακρύνεται εύκολα, χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς. Πέρα από το πατενταρισμένο φίλτρο ευρέος φάσματος Mexoryl XL (προστασία ενάντια στις ακτίνες UVB και UVA), είναι χωρίς parabens, ανθεκτικό στο νερό, υποαλλεργικό, και κατάλληλο για κάθε τύπου επιδερμίδα.

Μία άλλη πρόταση είναι το Vichy Ideal Soleil κατά των ατελειών, με σύνθεση και υφή ειδικά σχεδιασμένες για την επιδερμίδα με ατέλειες, με τριπλή δράση ενάντια στα σπυράκια, τους πόρους, τα μαύρα στίγματα και τη γυαλάδα. Η σύνθεση περιλαμβάνει τρία ενεργά συστατικά, γνωστά για τις καταπραϋντικές και κερατολυτικές τους ιδιότητες –niacinamide, (LHA) και σαλικυλικό οξύ– για να έρθει η επιδερμίδα στα ίσια της που τα χάνει με την καλοκαιρινή ταλαιπωρία.

Επίσης, ένας άλλος μεγάλος πονοκέφαλος για πολλές γυναίκες είναι οι κηλίδες. Για αυτό η εταιρεία προτείνει το νέο Ideal Soleil Κατά των ατελειών 3-en-1 SPF 50+ (σύνθεση με χρώμα). Αυτή η πρόταση περιέχει Phe-Resorcinol, ένα δερμοκαλλυντικό ενεργό συστατικό που καταπολεμά τις διαταραχές του χρώματος της επιδερμίδας. Όσο για το 3 σε 1 αναφέρεται  στα τρία επίπεδα που δρα, χαρίζοντας ομοιομορφία, επανορθώνοντας και προλαμβάνοντας, με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα.

Περισσότερα αν θέτε, μπορείτε πάντα να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας και φυσικά στα καταστήματα και φαρμακεία παντού στον πλανήτη!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM