BiC

BiC Facebook Twitter
0

Οι πρώτοι νικητές κέρδισαν 6 μήνες αμειβόμενης απασχόλησης στο Παγκόσμιο Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης των ξυριστικών BiC® που εδρεύει στην Ελλάδα.

Με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής καινοτομίας και την υποστήριξη της νέας γενιάς στην Ελλάδα, η BiC προχώρησε από τις 9 Μαΐουέως τις 7 Ιουλίου 2013 στη διοργάνωση του Διαγωνισμού Σχεδιαστικής Καινοτομίας «Ελληνικά μυαλά ξυράφια!», αναζητώντας να βρει και να φέρει σε επαφή με την ομάδα του Τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης τα καλύτερα και πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας μας, απευθυνόμενη στον νέο σχεδιαστή, δημιουργό, γραφίστα και εικαστικό που θα ήθελε να οραματιστεί μαζί της. Με βάση την φιλοσοφία της BiC «Τιμάμε το Παρελθόν – Δημιουργούμε το Μέλλον»,

ο Διαγωνισμός αναπτύχθηκε σε δύο πυλώνες: Graphic Design και IndustrialDesign. 

Στον πρώτο πυλώνα, τιμώντας την ιστορία της, η BiC ζήτησε από τους νέους designers να σχεδιάσουν ξανά τη συσκευασία του πρώτου ξυριστικού μίας χρήσης BiC® 1 Classic, το οποίο   «γεννήθηκε» στην Ελλάδα το 1974, αποτελώντας τότε παγκόσμια πατέντα. Στον δεύτερο πυλώνα, υποστηρίζοντας τις καινοτόμες πρακτικές με όραμα για το μέλλον, η εταιρία κάλεσε τους νέους designers βιομηχανικού σχεδίου να καταθέσουν τις σχεδιαστικές τους ιδέες για το ξυριστικό του μέλλοντοςΟι νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στον διαγωνισμό με πολύ ενδιαφέροντα και αξιόλογα έργα, δείχνοντας ότι ο δρόμος για την νεανική ελληνική καινοτομία είναι ανοικτός. Οι 20 φιναλίστ παρουσίασαν τις προτάσεις τους σε ειδική εκδήλωση ενώπιον της Κριτικής Επιτροπής, που αποτελείτο από καταξιωμένους επιστήμονες του Design, της Επικοινωνίας και στελέχη της BiC, η οποία και ανέδειξε τους νικητές του Διαγωνισμού. Σε κάθε κατηγορία, απονεμήθηκαν από 3 βραβεία, δηλαδή συνολικά 6 βραβεία, και άλλα αναμνηστικά δώρα. 

Οι νικητές είναι:

A’ βραβεία – Λουκάς Χονδρός ( GraphicDesign)  και Ειρήνη - Σελάνα Κροντηρά (Industrial  Design)  από 6 μήνες αμειβόμενης απασχόλησης

Β’ βραβεία - Δανάη Ξανθάκη ( GraphicDesign )  και Ευθυμία - Φένια Ροπακά ( Industrial  Design)  από ένα BiCSportSUP

Γ’ βραβεία -Έλενα Φυσέκη (GraphicDesign )  και Δημήτρης Γαλαίος ( Industrial  Design)  από ένα BiCSportKayak 

Ο Μάνος Νικολάκης, Γενικός Διευθυντής της BiC ΒΙΟΛΕΞ, δήλωσε: 

‘Είμαστε ενθουσιασμένοι και περήφανοι για την συμμετοχή μερικών από τα πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας στον διαγωνισμό μας. Η BiC ήταν από τις πρώτες εταιρίες που αποφάσισε να επικοινωνήσει την ελληνικότητα  των ξυριστικών προϊόντων της με στόχο να «περάσει» ένα αισιόδοξο  μήνυμα στον Έλληνα καταναλωτή, ότι δεν είναι όλα αρνητικά, καθώς υπάρχουν παραδείγματα τα οποία δείχνουν ότι υπάρχει μια άλλη Ελλάδα, η Ελλάδα της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της προόδου. Αυτήν την Ελλάδα, αναδεικνύουμε σήμερα. Συγχαρητήρια στους νικητές και καλή σταδιοδρομία σε όλους τους συμμετέχοντες’.

Η BiC® είναι μια πολυεθνική εταιρεία, η οποία έχει εμπιστευτεί τον σχεδιασμό, την έρευνα και την ανάπτυξη, καθώς και το συντριπτικό μέγεθος της παραγωγής των ξυριστικών προϊόντων της στους Έλληνες.  Η ανάπτυξη των προϊόντων, η συνεχής επένδυση στην παραγωγική διαδικασία και στα προϊόντα κι η παραγωγή τους στη χώρα μας, είναι τα βασικά κριτήρια που δίνουν την ελληνική ψυχή στο brand BiC. 

Από το 1974 έως σήμερα, η εταιρία εξελίσσει τα ξυριστικά της στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης που λειτουργεί στην Ελλάδα, όπου εξειδικευμένοι επιστήμονες εργάζονται για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των ξυριστικών BiC®, αναπτύσσοντας δεκάδες πατέντες μόνο την τελευταία 10ετία. Η ελληνική ψυχή των ξυριστικών BiC®  είναι παρούσα σε διεθνές επίπεδο, καθώς το 77% των ξυριστικών BiC® που πωλούνται παγκόσμια, παράγονται στην Ελλάδα και εξάγονται σε 153 χώρες, συνεισφέροντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM