ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στη δημιουργία ενός νέου Experience Centre, στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά, προϋπολογισμού επένδυσης 4 εκατ. ευρώ και επιφάνειας 2.500 τ.μ., προχωρά άμεσα η βιομηχανία παραγωγής προφίλ αλουμινίου ELVIAL, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης του πρότζεκτ τους εννέα με 12 μήνες. Η εταιρεία έχει ήδη δρομολογήσει τις πρώτες διαδικασίες (αποτυπώσεις κτλ), καθώς απέκτησε πρόσφατα ακίνητο στο Δερβένι, με κτίσμα 4.000 τ.μ., από το οποίο θα αξιοποιήσει τα 2.500 τ.μ. για τις ανάγκες του νέου της Experience Centre, που θα περιλαμβάνει showroom και γραφειακούς χώρους. Πρόκειται για το δεύτερο Experience Centre της ELVIAL μετά από αυτό της Αττικής και θα έρθει να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία για τον τελικό καταναλωτή των προϊόντων της εταιρείας. Στα κέντρα αυτά οι συνεργάτες της ELVIAL μπορούν να δουν όλα τα προϊόντα δια ζώσης, αλλά να έχουν και μια εικονική εμπειρία από όλες τις πιθανές τυπολογίες που μπορεί να χρησιμοποιηθούν στα έργα τους.
Σημειώνεται ότι το ELVIAL Experience Centre στην Αττική, που αποτελεί κόμβο, ο οποίος ενώνει την εταιρεία με την κεντρική και νότια Ελλάδα, διαθέτει, πέραν του showroom και των γραφείων, και ρομποτική αποθήκη, λειτουργώντας και ως logistics hub. Στο νέο Experience Centre στη Θεσσαλονίκη -με δεδομένη την κοντινή απόσταση από την παραγωγική μονάδα της εταιρείας στον Παντελεήμονα Κιλκίς- οι εκθεσιακοί και οι γραφειακοί χώροι που προβλέπονται υπερκαλύπτουν τις ανάγκες.
Την ίδια στιγμή η ELVIAL αναζητά το τελευταίο διάστημα εντατικά ακίνητο και στη Σερβία και συγκεκριμένα στο Βελιγράδι, καθώς ο σχεδιασμός της προβλέπει τη δημιουργία ενός μικρότερου Experience Centre και στη βαλκανική χώρα, που αποτελεί παραδοσιακή αγορά για την εταιρεία. Ο χώρος που θα χρειαστεί η ELVIAL είναι 400 τ.μ., ώστε να στεγάσει το showroom, ενώ για την επόμενη φάση εξετάζεται η περαιτέρω διεύρυνση του κέντρου, στη λογική της Αττικής. Σε κάθε περίπτωση, με δεδομένο ότι το ακίνητο δεν έχει βρεθεί ακόμα, η βορειοελλαδική εταιρεία εκτιμά ότι η δημιουργία του Experience Centre επί σερβικού εδάφους θα δρομολογηθεί μετά την ολοκλήρωση του Experience Centre στη Θεσσαλονίκη.
«Η λειτουργία του Experience Centre της Αττικής έχει δώσει προστιθέμενη αξία στη δραστηριότητα της επιχείρησης» σημειώνει στη Voria.gr η πρόεδρος της ELVIAL, Τάνια Τζίκα. «Ο τελικός καταναλωτής, ο κατασκευαστής κουφωμάτων, αλλά και ο αρχιτέκτονας θέλουν να δουν από κοντά τις λύσεις που προσφέρουμε» εξηγεί.
Πάντως, πέραν των ενεργειών για το νέο Experience Centre στη Θεσσαλονίκη, το 2025 θα είναι έτος ψηφιοποίησης για την ELVIAL, που θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον ψηφιακό της μετασχηματισμό τόσο για να προσδώσει στη μονάδα της τον χαρακτήρα του smart factory όσο και για να πετύχει την ψηφιοποίηση και στις καθημερινές της λειτουργίες. «Το πλάνο της ψηφιοποίησης συνεχίζεται δυναμικά το 2025» τονίζει η πρόεδρος της ELVIAL, σημειώνοντας παράλληλα πως το βλέμμα της εταιρείας είναι στραμμένο και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, μια διαδικασία που, όπως λέει η κ. Τζίκα, δεν σταματά ποτέ.