Carky... H Airbnb των αυτοκινήτων, τώρα και στην Ελλάδα

Carky... H Airbnb των αυτοκινήτων, τώρα και στην Ελλάδα Facebook Twitter
Η εταιρεία είναι το τελευταίο δημιούργημα του Άκη Stark, ο οποίος μετά από σπουδές σε κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού, όπως το Imperial College και το INSEAD, έχει σημειώσει μια εντυπωσιακή διεθνή επαγγελματική καριέρα, παρά το νεαρό της ηλικίας του.
1

ADVERTORIAL

Carky... H Airbnb των αυτοκινήτων, τώρα και στην Ελλάδα Facebook Twitter
Σαν μοντέλο το μελετάμε εδώ και δύο χρόνια, και πιστεύουμε ότι υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης σε συγκεκριμένα κομμάτια του car sharing puzzle

Πριν από λίγους μήνες έφτασε και στη χώρα μας μια πολλά υποσχόμενη και ραγδαία αναπτυσσόμενη εταιρεία με «αέρα» από το εξωτερικό. Ο λόγος για την Carky, η οποία καθιστά πλέον δυνατό σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να κερδίσουν ένα έξτρα εισόδημα ενοικιάζοντάς τα.

Η Carky αποκτά αμέσως ενδιαφέρον τόσο για τις μεγάλες αλλαγές που εισάγει στο χώρο του car sharing, όπως έχει επικρατήσει ο όρος στο εξωτερικό, όσο και για το ποιος κρύβεται πίσω από αυτήν. Η εταιρεία είναι το τελευταίο δημιούργημα του Άκη Stark, ο οποίος μετά από σπουδές σε κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού, όπως το Imperial College και το INSEAD, έχει σημειώσει μια εντυπωσιακή διεθνή επαγγελματική καριέρα, παρά το νεαρό της ηλικίας του. Έχει εργαστεί σε κορυφαίες τεχνολογικές εταιρείες, όπως η Google και η Samsung, στα τμήματα στρατηγικής και επενδύσεων, και τα τελευταία πέντε χρόνια μέσω της επενδυτικής-συμβουλευτικής εταιρείας του, της Weingrow που εδρεύει στο Λονδίνο, έχει εμπλακεί σε αρκετά επιτυχημένα start-ups, στα οποία συμμετέχει ενεργά.

Ενδεικτικά, ο ιδιοκτήτης ενός Audi Q7 μπορεί να δει οφέλη μέχρι και 3.000 ευρώ το μήνα, και ο ιδιοκτήτης ενός Mini μέχρι και 800 ευρώ το μήνα.

— Τι είναι η Carky και πώς ακριβώς λειτουργεί;

Η Carky είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει σε ιδιώτες/ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να διαθέσουν το αυτοκίνητό τους προς ενοικίαση και να κερδίσουν έξτρα εισόδημα. Ανταποκρίνεται επίσης και σε ενδιαφερόμενους ενοικιαστές, και τους δίνει τη δυνατότητα να νοικιάζουν αυτοκίνητα καλής ποιότητας σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.


Όλα ξεκινούν με την επίσκεψη στην ιστοσελίδα μας και την καταχώρηση του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, επικοινωνούμε εμείς για μια παραπάνω ενημέρωση και για να επιλέξουμε τον τρόπο συνεργασίας: είτε να αναθέσουν σε εμάς το αυτοκίνητό τους για κάποιο χρονικό διάστημα και να το διαχειριζόμαστε για λογαριασμό τους, ή να κρατούν το αυτοκίνητο στην κατοχή τους και να το διαθέτουν προς ενοικίαση μερικές ημέρες μέσα στη βδομάδα/μήνα. Στη συνέχεια ακολουθεί ο τεχνικός έλεγχος, συμβόλαια και αρχίζουμε να διαθέτουμε το αυτοκίνητο. Οι αποδοχές είναι μηνιαίες και όλοι ενημερώνονται μέσω της πλατφόρμας μας για τις ενοικιάσεις. H Carky αναλαμβάνει τα πάντα, από τεχνικούς ελέγχους, ασφάλιση, κρατήσεις, πληρωμές και παραδόσεις.

— Ποια είναι τα οικονομικά οφέλη που μπορεί να περιμένει κάποιος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου;

Αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως τον τύπο του αυτοκινήτου, τον τρόπο συνεργασίας, την εποχικότητα αλλά και τη γενική κατάσταση της αγοράς. Ενδεικτικά, ο ιδιοκτήτης ενός Audi Q7 μπορεί να δει οφέλη μέχρι και 3.000 ευρώ το μήνα, και ο ιδιοκτήτης ενός Mini μέχρι και 800 ευρώ το μήνα.


— Ποια είναι μέχρι τώρα η ανταπόκριση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων;

Ήδη, μέσα σε δύο μήνες από την ημέρα του επίσημου λανσαρίσματος της εταιρείας μας, έχουμε δει πολύ θετική ανταπόκριση από τη μεριά των Ελλήνων ιδιοκτητών και τα σημάδια είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικά για το μέλλον. Επειδή το μοντέλο είναι καινούριο, στην αρχή ήταν διστακτικοί όμως σιγά σιγά άρχισαν να μας εμπιστεύονται.

Οι καταχωρήσεις των αυτοκινήτων αυξάνονται καθημερινά με ραγδαίο ρυθμό. Έχουμε ήδη σπάσει το φράγμα των 2.000 αυτοκίνητων στην πλατφόρμα μας. Φυσικά, προκειμένου να διασφαλίσουμε την ποιότητα των αυτοκινήτων που διακινούμε σαν εταιρεία, έχουμε θέσει κάποια κριτήρια που αφορούν για παράδειγμα την παλαιότητα του αυτοκινήτου και την καλή τεχνική του κατάσταση, οπότε δυστυχώς αναγκαζόμαστε να δυσαρεστήσουμε και πολλούς ιδιοκτήτες.

— Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες περιπτώσεις ιδιοκτητών που καταχωρούν το αυτοκίνητό τους στην Carky;

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις. Για παράδειγμα, πολλοί ιδιώτες χρησιμοποιούν μηχανή για τις καθημερινές τους μετακινήσεις ή έχουν δύο αυτοκίνητα στη διάθεσή τους. Υπάρχουν επίσης άλλοι που έχουν καταθέσει πινακίδες και τώρα μπαίνουν στη διαδικασία να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, πράγμα το οποίο κατά περίπτωση αναλαμβάνουμε κι εμείς για αυτούς, και μας χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί σημαίνει κέρδη και για το Δημόσιο. Επίσης βλέπουμε και πολλούς εμπόρους αυτοκινήτων να νοικιάζουν σε εμάς τα αυτοκίνητα που έχουν προς πώληση ώστε να βγάλουν κάποιο κέρδος μέχρι να πουληθούν.

Αυτό που μας προκαλεί ιδιαίτερο ενθουσιασμό όμως είναι το γεγονός ότι μας προσεγγίζουν ιδιώτες που σκέφτονται να αγοράσουν κάποιο αυτοκίνητο με σκοπό να το διαθέσουν στην Carky προς ενοικίαση, και μας ρωτούν ποια είναι τα πιο επικερδή μοντέλα.

 


 

— Πόσο επηρέασε την απόφασή σας να προχωρήσετε σε αυτό το εγχείρημα το γεγονός ότι οι μεγάλες εταιρείες ενοικιάσεως όπως Avis, αλλά και αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford και η Mercedes, μπαίνουν δυναμικά σε αυτόν τον χώρο;

Σαν μοντέλο το μελετάμε εδώ και δύο χρόνια, και πιστεύουμε ότι υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης σε συγκεκριμένα κομμάτια του car sharing puzzle, γι' αυτό και αποφασίσαμε να εισέλθουμε στο χώρο με ένα διαφοροποιημένο μοντέλο που μπαίνει δυναμικά και στη διαχείριση. Σίγουρα έπαιξε σημαντικό ρόλο το γεγονός ότι είναι ένα μοντέλο δοκιμασμένο και επιτυχημένο κάπου αλλού, με πολύ μεγάλες εταιρείες είτε να εισέρχονται είτε να το εξετάζουν. Αυτό μας δίνει την αυτοπεποίθηση ότι με τις κατάλληλες βελτιώσεις θα πάει πολύ καλά και στις αγορές που θα επιλέξουμε εμείς να εισχωρήσουμε. Επίσης, βλέποντας αυτή την κινητικότητα με τα μάτια ενός επενδυτή, αυτό υποδηλώνει έναν πολύ hot τομέα στον οποίο περιμένουμε πολλές συγχωνεύσεις και εξαγορές.


— Πώς αντιδρά ο ανταγωνισμός απέναντι στην καινοτόμα αυτή ιδέα, με δεδομένο ότι υπάρχουν τόσες πολλές εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Ελλάδα;

Πολλές εταιρείες ενοικιάσεως ενδιαφέρονται να νοικιάσουν αυτοκίνητα από εμάς λόγω των ανταγωνιστικών τιμών μας, όπως επίσης και να μας διαθέσουν το στόλο τους όταν δεν έχουν αρκετή ζήτηση. Έχουμε ήδη αναπτύξει ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο συνεργατών που είναι πολύ ευχαριστημένοι με τον στόλο και τις τιμές μας. Βλέπουμε όμως και το αντίθετο, πολλοί να προσπαθούν να μας πολεμήσουν με διάφορους τρόπους, όπως διάφορες «καρφωτές» με ελέγχους, το οποίο δεν μας ενοχλεί ιδιαίτερα γιατί είμαστε απόλυτα νόμιμοι. Θέλω να πιστεύω ότι αυτός ο τρόπος «ανταγωνισμού» δεν είναι αντιπροσωπευτικός της ελληνικής επιχειρηματικότητας και ότι αυτοί που ενοχλούνται θα επιλέξουν να σηκώσουν τα μανίκια και θα δουλέψουν πιο σκληρά ώστε να γίνουν καλύτεροι. Κανένας δεν είναι προστατευμένος από τον ανταγωνισμό, ούτε εμείς ούτε οι άλλες εταιρείες. Ήδη γνωρίζουμε άλλες δύο πολύ δυνατές εταιρείες από το εξωτερικό που θα εισέλθουν στο χώρο του car sharing στην Ελλάδα, και το βλέπουμε σαν θετικό γιατί κι εμείς θα αναγκαστούμε να καλυτερεύσουμε τις υπηρεσίες μας, οπότε βγαίνει πάντα κερδισμένος ο καταναλωτής.


Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα www.carky.gr και στη σελίδα τους στο Facebook.

Επιχειρείν/Market
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Αν και μπορω να καταλαβω τα οφελη απο την πλευρα του "ενοικιαστη" εν τουτοις απο την πλευρα του "καταχωρητη-παροχου" του αυτοκινητου, ειλικρινα θα δυσκολευομουν πολυ να παραχωρησω το προσωπικο μου ΙΧ σε τριτους. Αντιλαμβανομαι οτι φερει πληρη ασφαλιση, αλλα το καιμουριο μου αμαξι (γιατι καινουρια δεχονται μονο) που ισως ακομα να το χρωσταω και να το ποναω, πολυ δυσκολα θα εμπαινα στο ρισκο να βγαλω εξτρα εισοδημα ενοικιαζοντας το σε τριτους. Ισως βεβαια εγω να μην ανηκω στο μοντελο τους. Ισως οι μαντραδες να ειναι το πιο ταιριαστο πελατολογιο τους που για αυτους το αμαξι ειναι απλα μπιζνα. Απο την αλλην οι εχοντες τα φραγκα, που δεν πονανε και δεν αγωνιουν για το αμαξι τους οσο εγω επισης θεωρω οτι σε μικρο βαθμο θα ασχοληθουν.. γιατι απλα εχουν φραγκα. Τελος οσοι εχουν καταθεσει πινακιδες στην ισχυρη πλειοψηφια τους εχουν παλια οχηματα, οποτε δεν μπορουν να το παραχωρησουν. Τωρα καποιος να αγορασε επι κρισης , τα τελευταια 5-6 χρονια καινουριο οχημα και να μην μπορει να το κυκλοφορησει και να εχει καταθεσει πινακιδες, μαλλον ειναι μικρο το νουμερο. Γενικα επι κρισης οι αγορες ειναι πιο συνειδητες κ πιο προσγειωμενες στην πραγματικοτητα. Τελος, μπηκα να δω την εφαρμογη τους κ δε μου αρεσε το γεγονος οτι φθανεις στο σημειο πληρωμης κ ακομη δεν ξερεις το ακριβες οχημα που θα παραλαβεις. Απλα την κατηγορια. Ομως αλλο να παρεις KIA Ceed κι αλλο Mercedes A CLass. Ιδια κατηγορια : Hatchback