Φυλλάδια, έντυπα, συσκευασίες, πινακίδες και αφίσες χαμηλής αισθητικής γεμίζουν τους δρόμους, τα ράφια, τους τοίχους και τους δημόσιους χώρους επιβαρύνοντας - την ήδη κακή σε πολλά σημεία - εικόνα της πόλης μας.
Η Hogarth & Ogilvy, εταιρεία που ειδικεύεται στο design και το branding, βρήκε έναν «χιουμοριστικό» τρόπο να αναδείξει το πρόβλημα και να ευαισθητοποιήσει τους designers, τους πελάτες αλλά και όλο τον υπόλοιπο κόσμο, σε θέματα που αφορούν στην οπτική επικοινωνία και το ρόλο που αυτή διαδραματίζει στην καθημερινή μας ζωή.
Δημιούργησε πρωτότυπες αφίσες που φέρουν warning messages (αντίστοιχα με αυτά που χρησιμοποιούνται στην καπνοβιομηχανία) και προειδοποιούν για τις επιβλαβείς συνέπειες του κακού design.
Στην καθημερινότητά μας αντιλαμβανόμαστε την ύπαρξή του όταν δυσανασχετούμε με τη γραμματοσειρά που δεν «διαβάζει», με τη ασαφή σήμανση που μας μπερδεύει, με το έντυπο που δεν έχει ροή, με τη συσκευασία που δεν καταλαβαίνουμε πώς ανοίγει.
Ας σχεδιάζουμε λοιπόν απενεχοποιημένα το μέλλον μας, με τη βεβαιότητα ότι το ελληνικό design μπορεί και πρέπει να μας κάνει, κάθε μέρα, περήφανους.