Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα:

0

Πολλοί από εμάς εμφανίζουμε επώδυνα σπυράκια ή αποστήματα σε περιοχές του δέρματος με ιδρωτοποιούς αδένες. Συνήθως, νομίζουμε ότι ευθύνονται τα αποσμητικά, τα ξυραφάκια που χρησιμοποιούμε, ή άλλες σταφυλοκοκκικές λοιμώξεις του δέρματος. Υπάρχει, ωστόσο, σοβαρό ενδεχόμενο η πραγματική αιτία αυτών να είναι η άγνωστη στους περισσότερους νόσος Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα.

Η Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα, που αναφέρεται και ως «ανάστροφη ακμή», είναι μία μη μεταδοτική δερματοπάθεια που προσβάλλει το 1% του πληθυσμού παγκοσμίως. Συνήθως, εμφανίζεται μετά την εφηβεία, με τις γυναίκες να πλήττονται κατά μέσο όρο τρείς φορές περισσότερο από τους άνδρες, ενώ φαίνεται ότι παίζουν, επίσης, σημαντικό ρόλο το οικογενειακό ιστορικό, το κάπνισμα και η κακή διατροφή.

Η νόσος χαρακτηρίζεται από επώδυνα σπυράκια που ενδέχεται να εκκρίνουν πύον με δυσάρεστη οσμή ή και να σχηματίσουν ουλές. Πολύ συχνά, προσβάλλονται περιοχές του δέρματος όπως οι μασχάλες και τα γεννητικά όργανα. Τα συμπτώματα της νόσου την καθιστούν ιδιαίτερα δυσάρεστη και επώδυνη, με τεράστιες συνέπειες στην καθημερινότητα των πασχόντων. Ο πόνος, η πυόρροια, η δυσοσμία, οι ουλές και οι συνέπειές τους στην κοινωνική, προσωπική και επαγγελματική ζωή των ασθενών επηρεάζουν σημαντικά την ποιότητα της ζωής τους. Τα συμπτώματα της νόσου μπορεί να παραπέμπουν σε άλλα νοσήματα, γι' αυτό και η διάγνωση καθυστερεί αρκετά χρόνια, με αποτέλεσμα τη σημαντική επιβάρυνση της υγείας του ασθενούς.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό λοιπόν, αν ο ασθενής αντιληφθεί τα παραπάνω συμπτώματα, να απευθυνθεί άμεσα σε δερματολόγο προκειμένου να διαγνώσει και να διαχειριστεί αποτελεσματικά τη νόσο.

H AbbVie, με την αιγίδα της ΕΔΑΕ, ενημερώνει για τη νόσο αυτή, που επιβαρύνει πολλούς από εμάς, και τονίζει τη σημασία της επίσκεψης σε δερματολόγο. Η εκστρατεία ενημέρωσης παροτρύνει τους ασθενείς να συνεχίσουν να ασκούν τις καθημερινές δραστηριότητες που τους δίνουν χαρά και περιλαμβάνει τη χρήση ψηφιακών μέσων, με σκοπό την ενημέρωση ενός μεγάλου ποσοστού του πληθυσμού. Το βίντεο που δημιουργήθηκε, πλαισιώνει την ενημερωτική καμπάνια και στοχεύει στην αφύπνιση των ασθενών, δεδομένου ότι, πλέον, υπάρχει δυνατότητα αντιμετώπισης. Πρόκειται για εγκεκριμένη θεραπεία που οδηγεί σε γρήγορη ύφεση των συμπτωμάτων και σημαντική μείωση του πόνου, βελτιώνοντας αισθητά την ποιότητα ζωής των ασθενών.

Μην το προσπεράσεις - Μην ζεις με τον πόνο - Υπάρχει λύση!

Για να μάθεις περισσότερα για την καμπάνια ενημέρωσης της AbbVie επισκέψου το hsonline.gr και συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο, ώστε να δημιουργήσεις ένα προσωπικό οδηγό συζήτησης!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM