Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G για 2 ημέρες

Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G για 2 ημέρες Facebook Twitter
0

Εννέα Έλληνες φοιτητές συμμετείχαν στον παγκόσμιο διαγωνισμό "CEO Challenge 2019" που διοργάνωσε η P&G. Η νικήτρια ομάδα, αποτελούμενη από έναν Έλληνα, ένα Σέρβο και μια Ρουμάνα φοιτήτρια, κατόρθωσε να εντυπωσιάσει την κριτική επιτροπή με το επιχειρησιακό της πλάνο και να κερδίσει μία θέση για τον πανευρωπαϊκό τελικό στην Κωνσταντινούπολη, στις 9 Απριλίου.


Το CEO Challenge για 4η χρονιά έφερε κοντά 21 φοιτήτριες και φοιτητές από 6 χώρες της Ευρώπης, την Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας και τη Μολδαβία, οι οποίοι με την καθοδήγηση των στελεχών της P&G, αντιμετώπισαν πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις.

Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G για 2 ημέρες Facebook Twitter


Οι φοιτητές κλήθηκαν να βρουν λύσεις για την ανάπτυξη μίας επιχειρηματικής στρατηγικής για ένα από τα brand της P&G, βασιζόμενες σε πραγματικά στοιχεία. Οργανωμένοι σε ομάδες από διαφορετικές χώρες, ανέλαβαν τη θέση των Chief Executive Officers, συνεργάστηκαν μεταξύ τους, αναπτύσσοντας ικανότητες και δεξιότητες απαραίτητες σε ένα δυναμικό περιβάλλον. Σε όλη τη διάρκεια του διημέρου, οι συμμετέχοντες είχαν δίπλα τους τα στελέχη της P&G τα οποία σε ρόλο μεντόρων καθοδηγούσαν τους φοιτητές με τις γνώσεις και τις συμβουλές τους.


Μέσω αυτού του καινοτόμου προγράμματος, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να βιώσουν πώς είναι να γεφυρώνονται οι δεξιότητες που αναπτύσσουν στο πανεπιστήμιο με εκείνες που απαιτούνται στον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων σε έναν από τους καλύτερους οργανισμούς ανάπτυξης ταλέντων στον κόσμο. Έπρεπε να λειτουργούν περισσότερο σαν επιχειρηματίες επιδεικνύοντας θέληση για δράση, υπευθυνότητα, εξισορρόπηση των δεδομένων με τη διαίσθηση, αποφασιστικότητα: παίρνοντας ρίσκο, αγκαλιάζοντας την αβεβαιότητα, δοκιμάζοντας και μαθαίνοντας.

Έλληνες φοιτητές έγιναν CEO της P&G για 2 ημέρες Facebook Twitter


Ο Δημήτρης, μέλος της νικήτριας ομάδας δήλωσε, «Ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία, χρειάστηκε να συνεργαστούμε με άτομα από άλλες χώρες που γνωρίζαμε για πρώτη φορά και να μάθουμε να δουλεύουμε ως ομάδα για να πετύχουμε ένα αποτέλεσμα. Για πρώτη φορά αισθάνομαι ότι κατάλαβα πως λειτουργεί πραγματικά μία επιχείρηση».


Το CEO Challenge της P&G είναι ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα, διαμορφωμένο με γνώμονα την ενδυνάμωση των νέων με σύγχρονες δεξιότητες και εργαλεία ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των εταιριών σε παγκόσμιο επίπεδο. Από τότε που ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια, στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συνολικά 130 μαθητές από διαφορετικές χώρες έχουν βιώσει την εμπειρία του CEO Challenge και πολλοί από αυτούς εργάζονται τώρα με την P & G.

 

Ο Bogdan Cristescu, HR Director Νοτιοανατολικής Ευρώπης της P&G μίλησε για τη φιλοσοφία του CEO Challenge: «Η πολύ σημαντική δουλειά της οικοδόμησης ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους μας, ξεκινά με τη δημιουργία των ανθρώπων που θα ηγηθούν. Στην P&G για περισσότερα από 180 χρόνια πρωτοπορούμε, εκπαιδεύοντας όχι μέσω έμμεσων και απρόσωπων e-learning διαδικασιών αλλά δίνοντας απευθείας πρόσβαση σε γνώσεις και δεξιότητες που αναπτύσσουν και τα δικά μας στελέχη».


Το CEO Challenge εντάσσεται στην πολύχρονη πρωτοβουλία της P&G να υποστηρίζει με τον πιο έμπρακτο τρόπο την ανάπτυξη των νέων μέσα από διαδραστικές ημερίδες στις οποίες δίνεται πρόσβαση στα πρωτοποριακά προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης της P&G, συμμετοχή της εταιρίας σε εκπαιδευτικά και ενημερωτικά σεμινάρια Πανεπιστημίων και άλλων σχετικών φορέων και διοργάνωση εκδηλώσεων για την επιλογή και κάλυψη θέσεων εργασίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM