Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή

Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή Facebook Twitter
0

Το Famous Grouse μπαίνει σε μια νέα εποχή και μας συστήνει την ολοκαίνουρια premium συσκευασία του, γεμάτη προσωπικότητα,
που αντανακλά όλες τις αξίες του brand που έχουν αγαπήσει εκατομμύρια καταναλωτές σε όλον τον κόσμο.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας «Famous For A Reason», που μας θυμίζει ότι η φήμη κερδίζεται μέσα από την προσπάθεια και την επιμονή.


Εμπνευσμένη από τη μακροχρόνια ιστορία της χώρας όπου «γεννήθηκε», τη Σκωτία, η νέα φιάλη, μέσα από το δυναμικό και σύγχρονο σχεδιασμό της, αποπνέει στυλ και ποιότητα. Το περιεχόμενο παραμένει το ίδιο εξαιρετικό, premium blend με τη χαρακτηριστική πλήρη γεύση που έχει γίνει αγαπητή τόσα χρόνια.

Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή Facebook Twitter


Η καινούργια φιάλη παρουσιάστηκε για πρώτη φορά την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου, σε ένα πρωτότυπο διαδραστικό event. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας «Famous For A Reason», που μας θυμίζει ότι η φήμη κερδίζεται μέσα από την προσπάθεια και την επιμονή. Όπως και η ιστορία του δημοφιλούς σκωτσέζικου ουίσκι, που ξεκίνησε τη μέρα που ο Matthew Gloag, ο ιδρυτής του Famous Grouse, έδωσε μια υπόσχεση: να δημιουργήσει ένα ουίσκι εντελώς ξεχωριστό, χρησιμοποιώντας μόνο τα καλύτερα υλικά. Γι’ αυτό και κάθε φορά που απολαμβάνει κάποιος το αγαπημένο του blended scotch ουίσκι, απολαμβάνει κάτι περισσότερο από τα συστατικά του. Μοιράζεται το πάθος για ποιότητα, καινοτομία και επιμονή για το καλύτερο. Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι που κτίζουν, 118 χρόνια τώρα, τη φήμη του Famous Grouse, η οποία αποτέλεσε και την έμπνευση για τη νέα καμπάνια «Famous For A Reason».

Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή Facebook Twitter
Δωμάτιο 1: Η ιστορία
Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή Facebook Twitter
Δωμάτιο 2: Η επιλογή των συστατικών
Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή Facebook Twitter
Δωμάτιο 3: Η διαδικασία της ωρίμανσης
Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή Facebook Twitter
Δωμάτιο 4: Η τέχνη του blending


Κάθε γουλιά από το Famous Grouse είναι ένα απολαυστικό ταξίδι στην ιστορία. Ένα τέτοιο εμπειρικό ταξίδι απόλαυσαν και όσοι παρευρέθηκαν στο χώρο Amalias 36 την περασμένη Πέμπτη. Μέσα από μια περιήγηση σε 4 διαφορετικούς χώρους, και με τη συνοδεία έμπειρων γευσιγνωστών, οι καλεσμένοι του Famous Grouse ανακάλυψαν τα μυστικά που κάνουν το αγαπημένο ουίσκι τόσο ξεχωριστό. Ποια είναι αυτά; Η διατήρηση των αυστηρών προτύπων παραγωγής που είχαν τεθεί από τον Matthew Gloag, η επιλογή των καλύτερων συστατικών, η διαδικασία της ωρίμανσης και η μακροχρόνια γνώση της τέχνης του blending.

Το Famous Grouse μπαίνει σε νέα εποχή Facebook Twitter
Δημήτρης Ζαφειράκης, Χριστίνα Λιδωρίκη, Γιάννης Αθανασιάδης

Η νέα φιάλη του Famous Grouse είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα και συνοδεύεται από την καμπάνια «Famous For A Reason» με βασικό όχημα το νέο τηλεοπτικό σποτ

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM