FRESHLINE

FRESHLINE Facebook Twitter
0

Η Fresh Line υπέγραψε συμφωνία στρατηγικής σημασίας για την διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στην Ηπειρωτική Κίνα, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της επέκτασης συνεργασίας με τους διανομείς της στο Χονγκ Κονγκ. Πρόκειται για ένα δεκαετές συμβόλαιο, βάσει του οποίου προβλέπεται η εδραίωση της Fresh Line με τουλάχιστον 120 καταστήματα και πάνω από 300 σημεία πώλησης. Κύριο στόχο για την Οργανική Ανάπτυξή της θα αποτελέσουν το Πεκίνο και η Σαγκάη, καθώς εκεί αναμένεται να αναπτυχθεί το 60% των καταστημάτων της, ενώ για την εξυπηρέτηση της εν λόγω αγοράς θα συσταθεί ομάδα από εξειδικευμένα στελέχη με έδρα στη Σαγκάη.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην Κίνα, η βιομηχανία των καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης, έχει ανθίσει τα τελευταία 20 χρόνια. Για το 2012 τα έσοδα στον κλάδο των καλλυντικών, των προϊόντων κομμωτικής και των υπηρεσιών ομορφιάς άγγιξαν τα 961,3 εκατομμύρια δολάρια Η.Π.Α, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7,6% από το 2011, καθώς και ανάπτυξη κατά 7,1% σε ετήσια βάση από το 2007. Ο συγκεκριμένος κλάδος θεωρείται νευραλγικός για την οικονομία της χώρας, αφού αντιπροσωπεύει το 18,5% των συνολικών εσόδων στον τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών, με βάση τα στοιχεία απόδοσής του για το 2012.

Συμπληρωματικά, βάσει ερευνών η τάση της τοπικής αγοράς κατευθύνεται προς τη φυσική προσέγγιση, δίνοντας σημαντικό προβάδισμα σε προϊόντα απαλλαγμένα από συνθετικά συντηρητικά και χημικά συστατικά, καθιστώντας την ίσως την πλέον ελκυστική για τις εταιρίες φυσικών καλλυντικών παγκοσμίως.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Fresh Line, Ναταλί Βαγιωνή, δήλωσε σχετικά: «Αισθανόμαστε ιδιαιτέρως υπερήφανοι για τη σύναψη της συγκεκριμένης συμφωνίας, καθώς αποτελεί το μεγαλύτερο εξαγωγικό συμβόλαιο που έχει υπογραφεί στην ιστορία της Fresh Line. Πεποίθησή μας είναι πως τώρα πιο πολύ από ποτέ οφείλουμε να αποδείξουμε ότι μια ελληνική εταιρία μπορεί να πετύχει. Μια εταιρία, που έχει όραμα και στόχους, λειτουργεί με σωστό προγραμματισμό και βάσει διαδικασιών, μπορεί να καταξιωθεί στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως με μεγάλη επιτυχία».

Με φαντασία και μεράκι η Fresh Line παράγει σήμερα πάνω από 450 περίτεχνα, χειροποίητα και ασφαλή καλλυντικά για όλη την οικογένεια. Διαθέτει δική της παραγωγική μονάδα στην Αττική και ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων που αριθμεί 40 σημεία πώλησης στην εγχώρια αγορά. Στο εξωτερικό δραστηριοποιείται σε 14 χώρες με πάνω από 190 σημεία πώλησης συνολικά. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξή της είναι αυτή του franchising και στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλα πολυκαταστήματα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί εταιρικά καταστήματα στην Αθήνα και το Βερολίνο.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM