Gastronomics: Ένα ταξίδι που αποκαλύπτει την Ελλάδα των γεύσεων και τις αμέτρητες ομορφιές της

Gastronomics: Ένα ταξίδι που αποκαλύπτει την Ελλάδα των γεύσεων και τις αμέτρητες ομορφιές της Facebook Twitter
Η AEGEAN, η εταιρία που χρόνια τώρα μας μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση στους τόπους που επιλέγουμε επισφραγίζει την ταξιδιωτική εμπειρία μέσα από μια νέα πρωτοβουλία με το όνομα «Gastronomics» - Φωτο: Μάρα Δεσύπρη
0

ADVERTORIAL

 

Gastronomics: Ένα ταξίδι που αποκαλύπτει την Ελλάδα των γεύσεων και τις αμέτρητες ομορφιές της Facebook Twitter
Κωνσταντίνος Λαζαράκης MW - Φωτό: Γιώργος Μαρκοζάνης

Σε ένα ταξίδι δεν μετράει μόνο ο προορισμός αλλά και η διαδρομή μέχρι εκεί. Από την Οδύσσεια του Ομήρου μέχρι την Αλεξάνδρεια του Καβάφη, εμείς στην Ελλάδα γνωρίζουμε πολύ καλά την αξία του ταξιδιού και το πόσο μοναδική εμπειρία μπορεί να γίνει η διαδρομή μέχρι τον προορισμό μας.

Η AEGEAN, η εταιρία που χρόνια τώρα μας μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση στους τόπους που επιλέγουμε, επισφραγίζει την ταξιδιωτική εμπειρία μέσα από μια νέα πρωτοβουλία με το όνομα «Gastronomics».

Αναγνωρίζοντας ότι το φαγητό είναι αναπόσπαστο μέρος της ελληνικής κουλτούρας, η αεροπορική εταιρία συνεργάζεται με τους διάσημους σεφ Λευτέρη Λαζάρου, Χριστόφορο Πεσκιά και Στέλιο Παρλιάρο για να προσφέρει μια σειρά γευμάτων στους επιβάτες της Business Class δημιουργώντας μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία με χαρακτήρα αμιγώς ελληνικό. Μια εμπειρία που ολοκληρώνεται από τις οινικές επιλογές του Master of Wine Κωνσταντίνου Λαζαράκη για να αναδείξει τη μοναδική ελληνική γαστρονομική ταυτότητα!

Gastronomics: Ένα ταξίδι που αποκαλύπτει την Ελλάδα των γεύσεων και τις αμέτρητες ομορφιές της Facebook Twitter
Φωτο: Μάρα Δεσύπρη

Είναι αλήθεια πως μπορείς να ανακαλύψεις έναν τόπο μέσα από τις γεύσεις του και ο δικός μας τόπος κρύβει σε κάθε μπουκιά το χρώμα του Αιγαίου, την αγνότητα της γης, τα αρώματα της φύσης και τα χρώματα του ελληνικού ουρανού.

Μέσα από την ενέργεια Gastronomics, τρεις κορυφαίοι εκφραστές της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομίας δημιουργούν για τη Business Class ένα μενού βασισμένο σε πρώτες ύλες και συνταγές που έρχονται από τον γαστρονομικό πολιτισμό της χώρας μας. Γεύσεις από την Κρήτη, τη Νάξο, την Πελοπόννησο, συστατικά από όλη την Ελλάδα, συνδυάζονται μοναδικά από τα χέρια των τριών κορυφαίων σεφ για να προσφέρουν πάνω από 40 διαφορετικά πιάτα που αναδεικνύουν τοπικά προϊόντα και κρασιά μικρών και μεγάλων παραγωγών από κάθε γωνιά της χώρας, παρουσιάζοντας με αυτόν τον τρόπο το πιο αυθεντικό κομμάτι της Ελλάδας! Αυτό το κομμάτι γνωρίζει πρώτο ο επισκέπτης που φτάνει στη χώρα μας ή το παίρνει μαζί του επιστρέφοντας ως υπόσχεση που λέει: «εις το επανιδείν»...

Εξάλλου, το γεύμα κατά τη διάρκεια των πτήσεων αποτελούσε πάντα ένα σημαντικό κομμάτι του ταξιδιού, γι' αυτό η AEGEAN φρόντιζε ανέκαθεν να προσφέρει και στην Economy Class κρύα ή ζεστά γεύματα και snacks υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, εμπνευσμένα από αυθεντικές ελληνικές γεύσεις. Όμως με την πρωτοβουλία Gastronomics και τη συνεργασία με τους Λαζάρου, Πεσκιά και Παρλιάρο, η οποία θα διαρκέσει για όλο το 2018, η AEGEAN πάει την ταξιδιωτική εμπειρία ένα βήμα πιο πέρα και την εντάσσει σε μια συνολική φιλοσοφία γνωριμίας του ελληνικού πολιτισμού. Στόχος είναι η δημιουργία περαιτέρω συνεργασιών που θα προβάλουν την ελληνικότητα σε όλα τα μέρη του κόσμου με πρεσβευτές τους επιβάτες της Business Class.

Το ταξίδι με την AEGEAN αποκτά έναν διαφορετικό αέρα που μυρίζει Ελλάδα και καλωσορίζει ή αποχαιρετά τους επισκέπτες μας με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο. Μέσα από γευστικά πιάτα και απολαυστικά κρασιά του τόπου μας κανείς όχι μόνο ανακαλύπτει την ομορφιά της χώρας μας αλλά και μαθαίνει ότι αυτός ο λαός μαζεύεται ακόμα τις Κυριακές γύρω από το οικογενειακό τραπέζι φωνάζοντας: «γειά μας!»

Περισσότερα για τα «Gastronomics» εδώ.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM