H NOBACCO χαρίζει χαμόγελα στην Κιβωτό του Κόσμου

H NOBACCO χαρίζει χαμόγελα στην Κιβωτό του Κόσμου Facebook Twitter
0

Με το μήνυμα «Φέτος δε Στολίζουμε – Χαρίζουμε Χαμόγελα» η NOBACCO ανακοινώνει  την πρωτοβουλία να δωρίσει στην Κιβωτό του Κόσμου τα χρήματα που θα διέθετε για το στολισμό των καταστημάτων της τις φετινές γιορτές.

Τα καταστήματα της κορυφαίας εταιρείας προϊόντων εναλλακτικών του καπνίσματος θα υποδεχτούν τους πελάτες χωρίς λαμπερά στολίδια αλλά με ζεστά χαμόγελα, σαν αυτά που θέλει να χαρίσει η Nobacco σε 400 απροστάτευτα παιδιά τα οποία σήμερα βιώνουν τη φροντίδα της Κιβωτού του Κόσμου. Ο εθελοντικός μη κερδοσκοπικός αυτός οργανισμός φιλοξενεί παιδιά τα οποία έχουν υποστεί κακοποίηση, παραμέληση και πολύ άσχημες συνθήκες διαβίωσης, αναλαμβάνει το μεγάλωμά τους από τη βρεφική ηλικία μέχρι και την ενηλικίωση και στηρίζει μονογονεϊκές οικογένειες με σοβαρά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα.

 «Τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και φωτάκια ζεσταίνουν την ατμόσφαιρα, φέτος όμως στη Nobacco επιλέξαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό και να χαρίσουμε χαμόγελα στα παιδιά . Για εμάς η Δύναμη της Επιλογής δεν είναι μόνο αυτό που προσφέρουμε στους πελάτες μας, είναι η αρχή που διέπει τη συμπεριφορά μας ως υπεύθυνου εταιρικού πολίτη. Επιλέγουμε να μη φωτίσουμε τα καταστήματα μας, αλλά τις ζωές των παιδιών που έχουν ανάγκη, συμβάλλοντας στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους»,δήλωσε η Αρετή Δελή, Marketing Manager της Nobacco.

H NOBACCO χαρίζει χαμόγελα στην Κιβωτό του Κόσμου Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM