Heineken

Heineken Facebook Twitter
0

Αθήνα, 11 Ιουλίου 2011: Η Heineken, ταξίδεψε στις Κάννες, με αφορμή το Cannes Lions Festival και επέστρεψε με επτά σημαντικά  βραβεία, στις αποσκευές της!  Το διεθνές φεστιβάλ δημιουργικότητας είναι η σημαντικότερη παγκόσμια γιορτή στο χώρο της επικοινωνίας, με τις φετινές συμμετοχές να ανέρχονται στις 24.000.

Μεγάλοι νικητές… οι δύο πρώτες ταινίες της νέας παγκόσμιας καμπάνιας “Legends” της Heineken, το επαναστατικό παιχνίδι “StarPlayer” και η νέα καινοτόμα φιάλη “STAR”. Πιο αναλυτικά οι σπουδαίες φετινές διακρίσεις για την Heineken είναι οι εξής:

Το τηλεοπτικό The Entrance κατέκτησε:

  • Την ανώτατη διάκριση, αποσπώντας το Gold Lion στην κατηγορία «Ταινία» (Film)
  • Bronze Lion στην υποκατηγορία «Διαδραστικές Ταινίες» (Interactive Films)
  • Gold Lion στην υποκατηγορία «Σκηνοθεσία» (Film Craft)
  • Silver Lion στην υποκατηγορία «Καλύτερη Χρήση Μουσικής» (Best Use of Music)

Το τηλεοπτικόThe Dateκέρδισε:

  • Bronze Lion στην κατηγορία «Ταινία» (Film)

Το StarPlayer” :

  • Gold Lion στην υποκατηγορία «Κινητά» (Mobile)

H νέα φιάλη “STAR”

  • Silver Lion στην υποκατηγορία «Ειδική Έκδοση και Προωθητική Συσκευασία» (Special Editions and Promotional Packaging)

Οι δύο ταινίες, The Entrance και The Date”, της νέας παγκόσμιας θεματικής καμπάνιας Legends”, οι οποίες σάρωσαν κερδίζοντας πέντε συνολικά βραβεία, έχουν καταφέρει να μας καθηλώσουν και να μας κρατούν σε αγωνία για τις επόμενες που θα ακολουθήσουν. Σκοπός τους είναι να εμπνεύσουν  τον καταναλωτή ώστε να βρει μέσα του τον… “Man of the world”, να αναζητήσει πρωτόγνωρες εμπειρίες, να ζήσει έντονα και να εκμεταλλευτεί την κάθε ευκαιρία για νέες περιπέτειες.

Επιπλέον, υπενθυμίζεται ότι τοStar Player” αφορά σε διαδραστικό παιχνίδι τελευταίας τεχνολογίας για κινητά, ενώ τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα αλουμινένια φιάλη STAR, «ζωντανεύει» κάτω από το black light αποκαλύπτοντας ένα μοναδικό φωτεινό σχέδιο!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM