Χιλιάδες στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου & της μαζικής εστίασης πέρασαν τις πύλες του μεγαλύτερου εκθεσιακού event στην Ελλάδα!

Χιλιάδες στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου & της μαζικής εστίασης πέρασαν τις πύλες του μεγαλύτερου εκθεσιακού event στην Ελλάδα! Facebook Twitter
0

Για τέσσερις συνεχόμενες ημέρες (8-11 Φεβρουαρίου στο Metropolitan expo) η 14η HORECA αποτέλεσε ένα ολοζώντανο εμπορικό φόρουμ, όπου οι 550 εκθέτες είχαν την ευκαιρία να κάνουν παρά πολλές επαφές, τέτοιας ποιότητας και ποσότητας που ξεπερνούν κάθε άλλο τρόπο επικοινωνίας με πελάτες και δυνητικούς πελάτες τους.

Από την πλευρά τους οι χιλιάδες επαγγελματίες από τον χώρο της φιλοξενίας που κατέκλυσαν τα Halls της έκθεσης εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίηση τους από τον όγκο, την ποικιλία, την ποιότητα και την καινοτομία των εκθεμάτων αλλά και έμειναν εντυπωσιασμένοι από τις πρωτότυπες ιδέες και ενδιαφέρουσες προτάσεις που παρουσιάστηκαν στα special events.


Η, για ακόμα μία χρονιά, αυξημένη προσέλευση ξενοδόχων και επιχειρηματιών από την αγορά της καφεστίασης, κατά κύριο λόγο στελεχών, αντανακλά το έκδηλο επιχειρηματικό και επενδυτικό ενδιαφέρον που υπάρχει για τους συγκεκριμένους κλάδους, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι η HORECA απαντά στις πραγματικές ανάγκες των δύο βασικών πυλώνων της ελληνικής οικονομίας: του Τουρισμού και της Εστίασης και αποτελεί βασικό «αρωγό» στην ανάπτυξη και ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Χιλιάδες στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου & της μαζικής εστίασης πέρασαν τις πύλες του μεγαλύτερου εκθεσιακού event στην Ελλάδα! Facebook Twitter

Η 14η HORECA, με μια απίστευτα μεγάλη επισκεψιμότητα -ποιοτικού επαγγελματικού κοινού-, συγκέντρωσε χιλιάδες επαγγελματίες μέσα σε τέσσερις ημέρες, απέδειξε περίτρανα ότι αποτελεί το πλέον σημαίνον εμπορικό forum στη χώρα μας και επιβεβαίωσε για ακόμα μία χρονιά ότι είναι από τις λίγες εκθέσεις που αποδεδειγμένα μπορεί να εγγυηθεί την υλοποίηση των στόχων και την εμπορική επιτυχία των εκθετών της.


Έκθεση και εκθέτες κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις των επισκεπτών

Προκειμένου να αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες που προσφέρει προς τους εκθέτες και τους επισκέπτες της, η HORECA εφάρμοσε και φέτος το καινοτόμο ψηφιακό σύστημα αυτόματης μέτρησης της ικανοποίησης του κοινού Private Review. Συνολικά, περισσότεροι από 7.500 επισκέπτες της έκθεσης (αριθμός πολλαπλάσιος από το δείγμα που συνήθως χρησιμοποιεί μία συμβατική έρευνα με ερωτηματολόγια) εξέφρασαν τη γνώμη τους για τη HORECA στα ειδικά μηχανήματα που είχαν τοποθετηθεί στις εξόδους και τον κεντρικό διάδρομο του εκθεσιακού κέντρου.

Χιλιάδες στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου & της μαζικής εστίασης πέρασαν τις πύλες του μεγαλύτερου εκθεσιακού event στην Ελλάδα! Facebook Twitter

Σύμφωνα με τις μετρήσεις, σε ποσοστό 87%, οι επισκέπτες της HORECA δήλωσαν εξαιρετικά ή πολύ ικανοποιημένοι από την επίσκεψή τους στην έκθεση, επιβραβεύοντας έτσι το υψηλό οργανωτικό επίπεδο αλλά και την άρτια παρουσία των ίδιων των εκθετών. Τέλος, εξίσου εντυπωσιακό -της τάξεως του 88%- ήταν και το ποσοστό των επισκεπτών που έμειναν ικανοποιημένοι από το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων που παρακολούθησαν κατά την επίσκεψή τους στη HORECA.


Mαζικότατη η προσέλευση ξενοδόχων από όλη τη χώρα στην 8η Ετήσια Γενική Συνέλευση του Ξ.E.E.

Με πρωτοφανή συμμετοχή περισσότερων από 1.000 ξενοδόχων πραγματοποιήθηκε η 8η Ετήσια Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, στη HORECA 2019. Η Ετήσια Γενική Συνέλευση έλαβε χώρα την Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου, κατά την διάρκεια της οποίας ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Αλέξανδρος Βασιλικός αναφέρθηκε στο όραμα και τη στρατηγική του ΞΕΕ, υπογραμμίζοντας πως «το να κρατήσουμε ψηλά τον ελληνικό Τουρισμό είναι η μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας».

 

Χιλιάδες στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου & της μαζικής εστίασης πέρασαν τις πύλες του μεγαλύτερου εκθεσιακού event στην Ελλάδα! Facebook Twitter


Moνοπώλησαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών τα special events!

Εκατοντάδες επαγγελματίες από κάθε γωνιά της Ελλάδας γέμισαν τους χώρους των παράλληλων εκδηλώσεων της 14ης ΗΟRECA, οι οποίες κάλυψαν κάθε πτυχή της σύγχρονης γαστρονομίας, της καφεστίασης, και του ψηφιακού marketing. Από νωρίς το πρωί μέχρι το κλείσιμο της έκθεσης, εκατοντάδες επισκεπτών συνέρρεαν στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των παράλληλων εκδηλώσεων, για να παρακολουθήσουν με αμείωτο ενδιαφέρον το πλούσιο πρόγραμμα θεματικών events της HORECA 2019. Διαγωνισμοί, σεμινάρια, διαδραστικές επιδείξεις, live cooking shows και συναρπαστικά happenings μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών επισκεπτών για άλλη μια χρονιά!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM